Permalänk
Medlem

Coulthard kvar!!

COULTHARD ska va kvar, han e ju skitbra... ut med Shumi!!! in med björn i jordan!!

nån som vill lira match i veckan??

Visa signatur

Asus A7N8X DeLuxe - Amd XP 1800+ - Asus GF4 4800 ti - 3x256Mb DDR PC 3200 - Audigy Platinum - 2x120Gb S-Ata SG + 1x120Gb Ide Ibm.

"Jag är inte lika dum som ni, jag har bara otur när jag tänker...!"

Permalänk
Hedersmedlem


Match? Vilken spel snackar du om?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

F1 2002

Tja, jo mitt inlägg hamnade här i stället för i ett annat som var tänkt! tryckte fel eller nåt.

det är f1 2002 eller 99-02 challange jag tänker på.

Visa signatur

Asus A7N8X DeLuxe - Amd XP 1800+ - Asus GF4 4800 ti - 3x256Mb DDR PC 3200 - Audigy Platinum - 2x120Gb S-Ata SG + 1x120Gb Ide Ibm.

"Jag är inte lika dum som ni, jag har bara otur när jag tänker...!"

Permalänk

coulthard är en avdankad gubbe som bara kan prestera hyffsat om hans konkurenter klantar sig

Permalänk

blackcola: du tänker på schumi, enda orsaken till att han vann förra säsongen var för att både williams och mclaren hade bilproblem, för att inte nämna deras fuskmetod att använda 2001 års bil i början av 2002 års säsong, snacka om orättvist läge

Visa signatur

simulacra is never what hides the truth -- it is truth that hides the fact that there is none

Permalänk

Synd det om det nu är sant. F1-live har ingen nyhet om det, och McLaren har inte släppt någon pressrelease. Coulthard har gjort sitt i McLaren, kanske kan han få en nytändning om han får sits i något av mellan-stallen istället.

simulcra: Tror faktiskt han tänker på Coulthard. Om man tittar på hans resultat, speciellt då kvalen, så ser man att Coulthard är klart passerad av Räikkönen. Visserligen sägs han ha stora problem med det nya kvalformatet, men hans resultat har börjat dala.
Och angeånde att använda föregående årets bil: det har dom gjort iår med, så även McLaren. Faktum är att årets McLaren, MP4-18, förmodligen inte kommer att tävla. Båda McLaren-förarna kör en förbättrad version av förra årets modell, MP4-17D. Förstår inte varför det skulle vara fusk. Det är fritt fram för alla att göra så om dom vill, har du inte en bra bil så tjänar du ju knappast på det med tanke på att konkurenterna har nya bilar. Att konkurenterna inte kom ikapp Ferrari förra årets är ju knappast Ferraris fel.
Tro nu inte att jag är någon Ferrari/Schumacher-fan, tvärt om, är McLaren och Räikkönen-fan.

Permalänk
Avstängd

Nej nej nej... UT med Coulthard och in med Wirdheim. Coulthard harm gjort sitt. punkt slut

Visa signatur

*Cpu: AMD Athlon XP 2200+@2800+* Moderkort: Abit NF7-S Rev 2.0 (233fsb)*Minne:Twinmos Winbond* DDR400@466*Grafikkort: ATi Radeon 9700 Pro*Ljudkort: SB Audigy 2*Hårddisk:Western Digital 120gb*Kylning: Maze 4, Black Ice radiator, Eheim 1024

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av simulacra
blackcola: du tänker på schumi, enda orsaken till att han vann förra säsongen var för att både williams och mclaren hade bilproblem, för att inte nämna deras fuskmetod att använda 2001 års bil i början av 2002 års säsong, snacka om orättvist läge

sure..det var därför han vann i Benetton 93-94

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
sure..det var därför han vann i Benetton 93-94

94-95 annars

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoltMaster
94-95 annars

lugnt för mig

Visa signatur
Permalänk

nä schumi har jag inget för, jag e finne och håller starkt på Räikkönen och innan dess var det så klart Häkkinen och Salo som gällde, men coulthard bör faktiskt lämna maclaren och ge plats för ngn ny talang, tveksamt om wirdheim har där att göra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av simulacra
blackcola: du tänker på schumi, enda orsaken till att han vann förra säsongen var för att både williams och mclaren hade bilproblem, för att inte nämna deras fuskmetod att använda 2001 års bil i början av 2002 års säsong, snacka om orättvist läge

Klart det är fusk att använda förra årets bil, den är ju alltid bättre än den nya. Utan den hade nog inte Ferrari vunnit. Likaså har McLaren fuskat i år, jäklar vad det fuskas hela tiden förresten. Lotus som använde samma bil 70-75 borde ha diskats permanent, alla andra också för den delen.

David stannar hos McLaren.

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare