Rösta fram t-shirt till communityt!

Söker snabb hjälp med SSD 128-512GB, Sodimm DDR3 8-16GB.c

Permalänk
Medlem

Söker snabb hjälp med SSD 128-512GB, Sodimm DDR3 8-16GB.c

Tjena !

Gör en vild chansning och kollar med folket här då jag behöver hjälp med snabb deal/leverans. Det bästa är om man bor i Halmstad med omnejd eller inom lämpligt bilavstånd, då jag i så fall hämtar. Alternativt kan tänka sig att skicka i morgon måndag med rek. via posten för snabb leverans.

Jag ska iväg på en semesterresa på torsdag och skulle ha en laptop med mig för att lasta över lite semesterbilder och om man behöver söka/hitta info online. Men nu så här dagar innan så krånglar disken i den (som är gammal) och har svårt att boota.

Det jag främst behöver ha tag i är en billig men fungerande SSD mellan 128-512GB.
När jag ändå håller på så skulle det vara bra att skicka i lite mer minne i den, då den bara har 4GB.
Det är SODIMM DDR3 1600mhz 8-16GB jag söker.

Jag har inte riktigt ekonomin till att åka iväg och handla nytt, såhär precis innan resa. Så jag söker något billigare, av någon som känner att dom skulle kunna vara behjälpliga utan känna att dom nödvändigtvis vill ha så mycket betalt som möjligt.

Så ser du detta under dagen(söndag) eller morgondagen och har du något av ovan (främst disken) messa gärna.

Mvh Micke

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD…the way it was meant to be

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

AMD…the way it was meant to be