Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanLW:

Var köpte du detta kit? Kollat lite själv men svårt att hitta någon sida som faktiskt verkar okej att beställa ifrån.

Köpt på den lokala Skoda verkstan

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Köpt på den lokala Skoda verkstan

Tack för svar, letade runt på nätet om de lokala hade detta men då kanske det inte ligger online. Kollar med närmsta Skodaverkstad nästa gång jag är där.

Visa signatur

CPU Intel I7 2600K | Moderkort: ASUS Maximus V Gene | GPU: Gigabyte Radeon RX Vega 56 | SSD: Samsung 840 EVO | PSU: EVGA Supernova G2 650W | RAM: Corsair Vengeance LP 16GB 1600 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebskiii:

Hur känns den än så länge? Har varit så fruktansvärt jäkla sugen på en Embody så länge men prislappen svider hårt..

Har haft min 1.5 år bästa stolen jag ägt i mitt 40 åriga liv värt pengarna. De kör rea på den rätt ofta också.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanLW:

Tack för svar, letade runt på nätet om de lokala hade detta men då kanske det inte ligger online. Kollar med närmsta Skodaverkstad nästa gång jag är där.

Oavsett märke så ska vilken märkesverkstad som helst, eller för den delen säljare av märket, kunna ta hem rätt bättringsfärg. Sällan de har i lager dock så man får vänta några dagar.

Annars finns t.ex. allanyanser.se där man kan beställa såväl bättringsfärg som sprayfärg, du bara skriver in färgkoden från din bil så fixar de. Köpt där själv och det har blivit rätt.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

I nostalgisyfte? Under hundringen?

Nja, lite mer än en tvåhundring.

Nostalgisyfte? Lite ja och nej, det är till min Windows XP burk. Visserligen har jag gamla spel som jag har saknat, som är ett helvete att få igång på moderna maskiner. Men jag har också börjat jaga rätt på en hel massa spel från XP-tiden, som jag aldrig spelat förut.

Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D | Intel Core i7-3770K 3.9GHz med Corsair iCUE H115i Elite Capellix XT | Asus Z77 Sabertooth | Corsair Vengeance Pro Black 4x8GB 1866MHz CL9 | 2x EVGA GeForce GTX TITAN X 12GB, SLI | X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Samsung 870 EVO 2TB, Samsung 870 EVO 1TB, 2x Seagate Barracuda 2TB | Corsair AX860i | PG279Q | Windows XP/10 Dual-Boot |

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

verktygs bälte + väskor till detta + en större väska för saker jag inte vill ha hängandes på mig.
jag gillar verkligen lösningen med klickfunktion så man enkelt kan flyta om och ta av/på olika väskor beroende på vad man gör.
1 st 8ah batteri kom med, jag köpte först ett 8ah pirat batteri då det tidigare fungerat bra, denna gången började det ryka ordentligt efter några sekunders användning i sänksågen, så nu fick det bli original.
sedan kom det en ketonmätare vilket tycks vissa rätt.

<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

Vart hitta du ketonmätaren och vad gick den lös på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Vart hitta du ketonmätaren och vad gick den lös på?

Första resultatet från Google är ganska lik:
https://ortorex.se/p/ketone-meter/

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Första resultatet från Google är ganska lik:
https://ortorex.se/p/ketone-meter/

Haha trodde det va en ketonmätaren för diabetes ju och tänkte på grabben🤣

Permalänk
Medlem

Blev en ny Stetson 🤠

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Zalman Z9 Iceberg MS | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alphahanne:

Oavsett märke så ska vilken märkesverkstad som helst, eller för den delen säljare av märket, kunna ta hem rätt bättringsfärg. Sällan de har i lager dock så man får vänta några dagar.

Annars finns t.ex. allanyanser.se där man kan beställa såväl bättringsfärg som sprayfärg, du bara skriver in färgkoden från din bil så fixar de. Köpt där själv och det har blivit rätt.

Toppen, tack för informationen. Då blir det kanske beställning online ändå.

Visa signatur

CPU Intel I7 2600K | Moderkort: ASUS Maximus V Gene | GPU: Gigabyte Radeon RX Vega 56 | SSD: Samsung 840 EVO | PSU: EVGA Supernova G2 650W | RAM: Corsair Vengeance LP 16GB 1600 MHz

Permalänk
Medlem

Hejdå intel (och Nvidia sen tidigare)

Hello AMD

MSI X670E Gaming Plus
AMD Ryzen 7 7800X3D

Visa signatur

CPU: 9800X3D
Moderkort: MSI Gaming Plus X670E
GPU: Powercolor RX 9070 XT Hellhound

Permalänk
Medlem

Ett nytt försök med rostfri propeller från någon china leverantör på amazon, den förra var hejdlöst fel konstruerad.
Jag missade att denna också var från china men den ser ut att stämma bättre än vad den förra gjorde och den tycks vara av bättre kvalite.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Musikälskare

Nya minnen, glömde ta bild så ni får en på burken där dom syns

Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Dominator Titanium RGB Grå AMD EXPO/Intel XMP 3.0

https://www.inet.se/produkt/5306460/corsair-32gb-2x16gb-ddr5-...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Ett antal kvm laminat att roa sig med under sista semesterveckan. Främst för att dölja det urusla jobbet en föregående ägare gjorde med att olja trägolvet i köket men får kanske sträcka sig in i vardagsrummet om resultatet blir ok 😬

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR 1440p/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

<Uppladdad bildlänk>

Ett nytt försök med rostfri propeller från någon china leverantör på amazon, den förra var hejdlöst fel konstruerad.
Jag missade att denna också var från china men den ser ut att stämma bättre än vad den förra gjorde och den tycks vara av bättre kvalite.

Vad fick du ge för den och vad är det för dimensioner?

Visa signatur

Gammal gamer, numera mest jobb och farsa till nästa generation gamers 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av opox:

Vad fick du ge för den och vad är det för dimensioner?

https://www.amazon.com/dp/B085T9L5NP?ref=ppx_yo2ov_dt_b_produ...
min är 11.1x13

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sony X95L 85”
Surroundhögtalare M&K M50
Kablage Supra

Spontant väldigt nöjd med TVn. Trodde aldrig jag skulle gå från Oled tillbaka till Led (mini led)
Lite surt att jag glömde beställa hdmi-kablar från Nördic. Supra funkar men kostar för mycket imo.

Högtalarna från M&K rekommenderas också för den som vill ha bra hembioljud men lite diskretare högtalare. Riktigt imponerad över vad de presterar
3st MP950 som LCR och sen M50 som surround.

Visa signatur

PC | MacBook Air | iPad Mini | iPhone 14 Pro | M&K 5.1 | Anthem MRX 540 | Samsung Q810D | Audioquest Nighthawks | Airpods Pro 2 | Sony WH-1000XM5 | Blusound Flex 2i | Sony X95L 85” | Samsung S95D 55” | Zidoo Z30 Pro 8K | Apple TV | PlayStation 5 Pro | PlayStation Portal

Permalänk
Medlem

Dynavox-stativ till mina Hadenys.

I annonsen framstod det som en begagnad vara men när jag skickade messet "Köper den gärna om den är kvar" så fick jag svaret "Klart du får köpa ett Dynavox-stativ" och Från-adressen på paketet var ett företagsnamn. Känns som scam men whatever, för 300 spänn var det ändå värt det...

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR 1440p/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem

Fick hem ännu en gammal favorit på 4k.

Permalänk
Medlem

Nytt tangentbord då tangenterna sprack mer och mer på det gamla.

Hoppas dom är betydligt bättre på det nya eller om man skulle bytt märke helt..

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk
Medlem

Thule Chariot Sport 2, väldigt omtyckt av pojkarna!

En ny penna, Lamy Safari Reservoar samt ett nytt litet anteckningsblock ifrån Lamy.

En grillmatta ifrån Weber, för att skydda den nya trallen.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS Rog Strix B650E-I - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - ASUS 5080 16GB ROG Astral OC - Corsair SF750 - Corsair Nautilus 360 RS - Lian Li A3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreasa64:

Thule Chariot Sport 2, väldigt omtyckt av pojkarna!
<Uppladdad bildlänk>

Är det C-kort för dendär?
Hoppas dom gillar den, ser nice ut!

Visa signatur

| Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | Moderkort: MSI B650 Tomahawk WiFi | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360 AIO | GPU: Palit Gaming RTX 3090 24GB | RAM: Corsair Vengeance 2x16GB DDR5 6000MHz CL36 |

Permalänk
Snusfri

Då hörlursutgången på min Schiit Magni 3+ börjat glappa så har jag letat efter ny DAC/AMP.
Så när Amazon hade rea på Fosi Audio K5 Pro för 609:- så fick det bli en beställning.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av kamisama76:

Är det C-kort för dendär?
Hoppas dom gillar den, ser nice ut!

Inte långt ifrån, blir ett jäkla ekipage när man kopplar den på cykeln 😂
Absolut, största pojken satt och skrek att man skulle cykla fortare! Väldigt behändigt när pojkarna ska till förskolan 😁

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS Rog Strix B650E-I - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - ASUS 5080 16GB ROG Astral OC - Corsair SF750 - Corsair Nautilus 360 RS - Lian Li A3

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av THB:

Då hörlursutgången på min Schiit Magni 3+ börjat glappa så har jag letat efter ny DAC/AMP.
Så när Amazon hade rea på Fosi Audio K5 Pro för 609:- så fick det bli en beställning.

<Uppladdad bildlänk>

Var mycket intresse kring denna, så vi fortsätter här:
Fosi Audio K5 Pro

*Inlägg utbrutna.*

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

det anlände ytterligare 1 propeller idag, denna gång i aluminium i svart utförande,
det var inte meningen att det skulle bli två st, men efter beställt denna och den märkts som skickad såg jag att leveransen skulle vara lång så då snabbköpte jag den i rostfritt stål vilket visade sig nu vara onödigt då den andra redan anlänt. tja jag får väl testa vilken som funkar bäst och ha den andra som reserv när jag klantar mig och drar i en sten.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

äntligen anlände dom saknade elprylarna så jag kunde installera och testa lite nya z-wave prylar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Föräldrarna köpte "premium" versionen av den Iiglo handdammsugaren som jag har. Men morsan gillade den jag har så hon "snodde" den o jag fick deras nya premium version.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Äntligen en drömklocka inhandlad.

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg @addictyo vilken specifik modell?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40