Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Du är inte orolig för bristsjukdomar eller menar du att du även knaprar kosttillskott ?

Ja det kanske behövs en diskussionstråd utöver en bildtråd.
Jag har dock skaffat mer akustikprodukter för det fanns 2 par likadana i secondhanden och det var ett mönster jag kan acceptera.
<Uppladdad bildlänk>

Nej, äter man inälvsmat behöver du inte äta kosttillskott.
tänker du på tex c-vitamin var det ett problem då man åt torkat kött
i färskt kött har du små mängder c-vitamin som räcker i med man inte äter kolhydrater.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Unicorn Overlord till PS5 som ska vara ett riktigt bra RPG. Beställde i morse på Amazon och fick den precis, ibland funkar Airmee. 220kr billigare än på PS Store.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Nu ska man förhoppningsvis ha så det räcker några tvättar iaf.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Trodde aldrig jag skulle köpa ett Intel grafikkort, but here we are!
För jellyfin.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Är inne på första semesterveckan och har tänkt återuppta mitt fiskeintresse som legat i dvala de senaste åren. Har därför gått igenom vad jag har och insåg att mitt ena spä hade en bruten topp. Köpte därför ett nytt enklare spö samt lite annat godis som nog kan komma till användning om jag mot förmodan skulle lyckas lura fisken på kroken

1 st Daiwa Laguna XT haspelspö

2 st Sufix SFX 4X flätlina hot yellow 135 m

1 st Berkley rostfri avkrokningstång med pistolgrepp 18 cm

1 st Svartzonker fjäderringstång 17 cm

Kommer även skaffa en uppblåsbar fiskekajak från Greatwhite med en 55lb trollingmotor. Kommer åka ner till Gränna i nästa vecka och hämta dessa.

Till motorn behövs ett batteri. Har köpt (men ej fått levererat) ett 12v 100ah LiFePO4. Har inte hittat någon batterilåda som passar detta batteri som har inbyggd säkring etc så fick köpa en lös säkring att montera utanpå lådan som jag redan har. Blev även en mätare så man ser hur mycket kräm batteriet har. Den har bluetooth så man ser i mobilen vilket ju är smidigt.

1 st Gebildet 60Amp Effektbrytare

1 st intAct Battery-Guard

Delarna till batteriet kommer från Amazon. Fiskegrjejerna är köpta hos Fiskejournalen.

När jag ändå var i min Hemköpbutik och hämtade paketet från Amazon (Posten) köpte jag även något läskande då solen ligger på som tusan idag Kunde inte motstå dessa. Ser helt galna ut och är dessutom riktigt smarriga.

Visa signatur
Permalänk
Musikälskare

Xiaomi Smart Band 8

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Var det rea på Band 8? Band 9 har precis kommit till Sverige.

Visa signatur

Dator: Ghost S1 * Corsair SF600 * Intel Core i5 7600K * Cryorig C7 * ASRock Fatal1ty Z270 Gaming * Kingston HyperX Predator DDR4 32GB * PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT * Samsung 960 EVO 500GB * HGST Travelstar 7K1000 1TB
Skärm: HP Pavilion 27 Quantum Dot
Ljud: Pro-ject Pre Box S2 Digital

Permalänk
Medlem

Min OM-1 från 2022 fick idag sällskap av en OM-1 från (gissningsvis) 1972 eller 1973.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?
Instagram

Permalänk
Medlem

Keychron V2 tangetbord med deras bruna brytare och ANSI layout.
Mkt trevligt och smidigt att med sig i ryggsäcken till jobbet, lite bökigt med en massa kortkommandon via FN1 och FN2 tangenterna men man lär sig.

Visa signatur

Ryzen R9 5900X | Dark Rock Pro 4 | Gigabyte Pro 3060 Ti | MSI B450 PRO CARBON AC | 32GB Corsair Vengeance LPX 3600 MHZ

Permalänk
Medlem

Tapo C200 övervakningskamera från Komplett. 399 spänn. En av ungarna nojjar alltid över hur katten har det när vi reser bort så mha den här ska vi väl kunna dämpa det litegranna. Rörelsesensor, möjlighet att spela in video, larm osv. Mkt för pengarna tbh.

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | LG C4 4k oled | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem

I morgon ska det sättas upp en skylt på insidan av badrumsdörren.
Just nu halva priset på amazon.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem

Nytt grafikkort inhandlat, en bra uppgradering ifrån mitt ASUS ROG Strix 970.
Blev en tight fit i mitt Cooler Master NR200P, fick föra in kortet genom öppning i fronten för att slippa skruva isär en del av chassit. Lite mer jobb att göra med kabeldragningen kanske för att få det att se snyggare ut

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS Rog Strix B650E-I - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - ASUS 5080 16GB ROG Astral OC - Corsair SF750 - Corsair Nautilus 360 RS - Lian Li A3

Permalänk
Medlem

Z30 Pro 8K + Toshiba N300 16tb hdd

Försökt tycka om Infuse på Apple TV eller Kodi via Shield men vi blir aldrig riktigt kompisar. Kanske beror på att jag inte bara spelar remuxer utan mest rippade UHD och Blu-Ray där båda dessa får diverse problem.

Z30 känns som en bra uppgradering från tidigare år. UI känns betydligt rappare och med DV i menyer och poster wall.
Att jag valde den före Z9x beror på möjligheten att trycka in en hårddisk. I övrigt ska de vara identiska.
Försöker skjuta på problemet med att utrymmet på NASen tagit slut.
Positiv överraskning är att Toshiba-disken är betydligt tystare än jag förväntade mig.
En nackdel är att dämpningen i Zidoo är nästan obefintlig. Man löser det genom att placera något ovanpå spelaren, men hade vart schysst om man sluppit.

Visa signatur

PC | MacBook Air | iPad Mini | iPhone 14 Pro | M&K 5.1 | Anthem MRX 540 | Samsung Q810D | Audioquest Nighthawks | Airpods Pro 2 |
Sony X95L 85” | Samsung S95D 55” | Zidoo Z30 Pro 8K | Apple TV | PlayStation 5 Pro |

Permalänk
Snusfri

Ny nalle.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

Köpt min första elbil. Fantastiskt mjuk och fin att köra men samtidigt en sjuk prestanda. Otroligt smidigt att ladda hemma och tar mig till fjällen (33mil) utan bekymmer på en laddning. Återstår att se hur vintern blir med räckvidd etc.

Visa signatur

9800X3D|Asus TUF B650-Plus WIFI|Thermalright Phantom Spirit 120 Evo|2Tb NVME|Gigabyte RTX 3080 Ti|6000mhz CL30 32GB|Corsair RMe 1000w|Fractal North|LG 240hz 1440p OLED 27"

Permalänk
Medlem

iPad Air (M1, 2022).

Tröttnade till sist på den glappande touchen på min Air 2019 och NetOnNet körde en bra deal på denna.

Permalänk
Medlem

Rullar vidare med prylar till lilla fiskebåten. Hämtade batteriet igår och har det nu på laddning. Medföljde en laddare så var bara att koppla in och vänta. Lite kul att den har bluetooth så man kan koppla telefonen och se hur det laddas och hur cellerna mår etc.

Visa signatur
Permalänk
Musikälskare
Skrivet av mackanj:

Var det rea på Band 8? Band 9 har precis kommit till Sverige.

Tack för tipset, jag skickade tillbaka 8an och har 9an nu <3

Mycket bättre batteri

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Uppgradera nyligen från 55" B7 till 77" C3 när det var bra pris.
Väldigt nöjd, framförallt med att jag lyckades få väggfästet rakt med en tumme mitt i handen. Svettades floder innan det var klart.

Permalänk
Medlem

Ny subwoofer inhandlad!

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ 2x Asus 27GP850P/Fractel Design North

Soffdator: Macbook Air M3 16GB/256GB

Ljud : Qacoustics 3030i / AMP Emotiva TA1 / Sub SVS SB2000 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Är inne på första semesterveckan och har tänkt återuppta mitt fiskeintresse som legat i dvala de senaste åren. Har därför gått igenom vad jag har och insåg att mitt ena spä hade en bruten topp. Köpte därför ett nytt enklare spö samt lite annat godis som nog kan komma till användning om jag mot förmodan skulle lyckas lura fisken på kroken

<Uppladdad bildlänk>
1 st Daiwa Laguna XT haspelspö

<Uppladdad bildlänk>
2 st Sufix SFX 4X flätlina hot yellow 135 m

<Uppladdad bildlänk>
1 st Berkley rostfri avkrokningstång med pistolgrepp 18 cm

<Uppladdad bildlänk>
1 st Svartzonker fjäderringstång 17 cm

Kommer även skaffa en uppblåsbar fiskekajak från Greatwhite med en 55lb trollingmotor. Kommer åka ner till Gränna i nästa vecka och hämta dessa.

Till motorn behövs ett batteri. Har köpt (men ej fått levererat) ett 12v 100ah LiFePO4. Har inte hittat någon batterilåda som passar detta batteri som har inbyggd säkring etc så fick köpa en lös säkring att montera utanpå lådan som jag redan har. Blev även en mätare så man ser hur mycket kräm batteriet har. Den har bluetooth så man ser i mobilen vilket ju är smidigt.

<Uppladdad bildlänk>
1 st Gebildet 60Amp Effektbrytare

<Uppladdad bildlänk>
1 st intAct Battery-Guard

Delarna till batteriet kommer från Amazon. Fiskegrjejerna är köpta hos Fiskejournalen.

När jag ändå var i min Hemköpbutik och hämtade paketet från Amazon (Posten) köpte jag även något läskande då solen ligger på som tusan idag Kunde inte motstå dessa. Ser helt galna ut och är dessutom riktigt smarriga.

<Uppladdad bildlänk>

Vilken kajak köpte du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sredder:

Vilken kajak köpte du?

Denna. https://www.greatwhite.se/gummibatar/644-1314-uppblasbar-fisk...

Har precis fått hem den men inte hunnit packa upp och ta bild. Men det kommer senare i veckan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fler mejslar, en mindre modell av wiha's el mejsel med lös tipp samt 2 st mindre wera mejslar i storlek 2.5mm samt 3mm.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Skrivet av Flutters:

Nu ska man förhoppningsvis ha så det räcker några tvättar iaf.
<Uppladdad bildlänk>

Jag vill ha ditt betyg på smaken! Blev själv lite sugen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kezzo:

Ny subwoofer inhandlad!<Uppladdad bildlänk>

Bra val, ägde en sån tidigare. Riktigt fint tryck för den storleken. 👍

Visa signatur

9800X3D|Asus TUF B650-Plus WIFI|Thermalright Phantom Spirit 120 Evo|2Tb NVME|Gigabyte RTX 3080 Ti|6000mhz CL30 32GB|Corsair RMe 1000w|Fractal North|LG 240hz 1440p OLED 27"

Permalänk
Medlem

LG G4 77" OLED, ersatt min gamla Sony A1 55" OLED.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ppr74:

<Uppladdad bildlänk>

Uppgradera nyligen från 55" B7 till 77" C3 när det var bra pris.
Väldigt nöjd, framförallt med att jag lyckades få väggfästet rakt med en tumme mitt i handen. Svettades floder innan det var klart.

Snyggt! Vad kör du för fäste?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacchus:

Snyggt! Vad kör du för fäste?

Körde denna från Amazon.
Litade dock inte på det medföljande "vattenpasset" utan körde eget. Och det är inte så brett så det finns inte så mycket plasts att skjuta teven i sidled om man skulle behöva det.

Permalänk
Chassi-Jesus 📦

Kände ett behov av att märka upp diverse lådor och pinaler så köpte en Marklife P15 etikettskrivare. Funkar bra!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av JonasT:

<Uppladdad bildlänk>

Kände ett behov av att märka upp diverse lådor och pinaler så köpte en Marklife P15 etikettskrivare. Funkar bra!

Skönt att nu veta att etiketten är en etikett!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.