Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

Tips på kvalitativt sleevat kablage?

Permalänk
Medlem

Tips på kvalitativt sleevat kablage?

Halloj!

Vill köpa nya sleevade kablar till mitt nätagg (Corsair RM750x) och undrar om ni har tips på företag som gör nätaggskablage av hög kvalitet men samtidigt till rimlig peng?

Var inne på att beställa ModFlex-kablage hos CableMod men läste sen väldigt varierande recensioner om deras kablage i allmänhet men hur är er syn på företaget i dagens läge? Gör dem kvalitetskablage?

Alla tips välkomnas!

/Viggo

Permalänk
Medlem

(Uppdaterar med svar då tråden drunknat kek)

Permalänk
Medlem

Skälv kör jag alltid med Corsairs egna sleevade kablar. Om det är rimlig peng eller inte, vet jag ej. Men det finns i alla fall en viss trygghet att använda corsair kablar för corsair nätagg.

Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D | Intel Core i7-3770K 3.9GHz med Corsair iCUE H115i Elite Capellix XT | Asus Z77 Sabertooth | Corsair Vengeance Pro Black 4x8GB 1866MHz CL9 | 2x EVGA GeForce GTX TITAN X 12GB, SLI | X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Samsung 870 EVO 2TB, Samsung 870 EVO 1TB, 2x Seagate Barracuda 2TB | Corsair AX860i | DELL P991 Trinitron | Windows XP/10 Dual-Boot |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Skälv kör jag alltid med Corsairs egna sleevade kablar. Om det är rimlig peng eller inte, vet jag ej. Men det finns i alla fall en viss trygghet att använda corsair kablar för corsair nätagg.

Yes, det är förstås det tryggaste men dem har tyvärr inte den färg jag är ute efter ("tropiskt" grön) men tackar för tipset