Anmäl dig till Roborock Challenge!

Netflix m.fl. dölja uppspelat?

Permalänk
Medlem

Netflix m.fl. dölja uppspelat?

Jag tänkte hoppa på en månad med Netflix nu över jul då det kommit så mycket nytt senaste året.
Går det på något vis att automatiskt dölja det jag redan sett, alternativt manuellt så inte grejer jag redan plöjt syns alls (utom under sektionen ”titta igen” såklart?

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Nej

Visa signatur

5700x3D | RTX 3080 | 2 TB M.2 | 32 GB RAM

Permalänk
Discokungen

Gör en ny profil bara?

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dockland:

Jag tänkte hoppa på en månad med Netflix nu över jul då det kommit så mycket nytt senaste året.
Går det på något vis att automatiskt dölja det jag redan sett, alternativt manuellt så inte grejer jag redan plöjt syns alls (utom under sektionen ”titta igen” såklart?

Detta kanske hjälper?

"How to hide titles from viewing history"
https://help.netflix.com/en/node/22205

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem

har netflix inte en funktion för att filtrera bort avsnitt man redan sett? sker inte detta automatiskt? inte använt på många år men det verkar ju helt stört om det inte är default.