Snusclockers - För oss som vill fortsätta snusa

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

har du testat ta vitaminer mot det? inte multivitamin utan högre doser av, magnesium,d3,zink,k2 och B
vet rätt många som blivit av med tremor den vägen när sjukvården inte kunnat hjälpa dom, min far, min svärfar, min systers svärfar samt ett par av mina tävlande, ingen av dom har tremor så läge dom kör den blandningen regelbundet.
kan ju vara värt att testa 1månad även om det kostar ett par hundra.

hehe, ja, sjukvården. De hade ju noll koll kan man säga. Den "expert" jag gjorde utredningen hos kunde inte mycket alls, sist jag hade kontakt med dem så var det typ ellipelsi-medicin "kunde" ha positiv effet, nej tack sa ja (biverkningarna är jag gärna utan om man säger så).

Oj, vet inte hur mycket grejjer som provats genom åren. Det som hjälpt bäst, men som slutat ge effekt, var faktiskt CBD-olja. Är dock inte i närheten av så illa som det var när jag snusade, men som sagt, har märkt att det börjat krypa fram igen.

Men den specifika mixen har jag nog inte provat. Kan man ju ta och göras helt enkelt, tack för tip ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deeziel:

hehe, ja, sjukvården. De hade ju noll koll kan man säga. Den "expert" jag gjorde utredningen hos kunde inte mycket alls, sist jag hade kontakt med dem så var det typ ellipelsi-medicin "kunde" ha positiv effet, nej tack sa ja (biverkningarna är jag gärna utan om man säger så).

Oj, vet inte hur mycket grejjer som provats genom åren. Det som hjälpt bäst, men som slutat ge effekt, var faktiskt CBD-olja. Är dock inte i närheten av så illa som det var när jag snusade, men som sagt, har märkt att det börjat krypa fram igen.

Men den specifika mixen har jag nog inte provat. Kan man ju ta och göras helt enkelt, tack för tip ^^

cbd är nice kör det för att kunna sova samt 30% för huvudvärk i stället för Alvedon.
vill du ha doserna och vilka dom använder kan jag dra ett pm på det.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

cbd är nice kör det för att kunna sova samt 30% för huvudvärk i stället för Alvedon.
vill du ha doserna och vilka dom använder kan jag dra ett pm på det.

Gärna det, finns ju en uppsjö av alla inblandade ingredienser XD

Permalänk
Medlem

Jag var rökare från början, men när jag kom till universitet och senare jobb blev det alldeles för krångligt och tidskrävande att behöva springa ut i tid och otid, så jag testade en dosa General.. Fastnade direkt!

Bytte till Grov lös i början av 90-talet och har varit trogen det märket sedan dess. I särklass min bästa snusupplevelse var när de tillverkade Grov Kardus för ett gäng år sedan. Det var en magisk upplevelse, och både smak och doft var markant bättre än i den traditionella dosan. Tänk om de kunde serietillverka dem, jisses.. Lär aldrig hända dock, men man kan ju drömma.

Jag bytte från Grov lös till Grov Stark portion för ett par år sedan, av praktiska skäl mest men även priset började dra iväg lite väl tyckte jag. Jag har traditionellt haft svårt för portionssnus, men just Grov Stark tycker jag funkar utmärkt. Fin smak, rinner inte lika mycket som den vanliga Grov Portion gör (den är hemsk på det, väldigt "rinnig"), och en påse matchar styrkan hos en rejäl prilla Lös tycker jag. Det enda jag riktigt saknar är doften. Det går sällan en dag när jag inte längtar till att öppna en kylskåpskall dosa Grov Lös och andaktigt ta ett djupt andetag för att få in den underbara doften.. Detta görs såklart i kombination med dagens första kopp kaffe!

Visa signatur

Lian-Li LanCool 216, ASRock B650E Taichi Lite, Ryzen 9950X, Arctic Liquid Freezer III 360, 64GB Kingston CL30/6000 RAM, PowerColor Red Devil 9070XT, 5TB NVMe SSD + 16TB SATA SSD, Seasonic Focus GX 1000W, Asus Swift PG32UCDM OLED + LG 32GP850 IPS