Asus 1070 ROG Strix 8GB Gaming Till Salu!

Permalänk

Asus 1070 ROG Strix 8GB Gaming Till Salu!

Tjena!

Då jag nyss uppgraderat till ett 7800XT jag hittat här på marknaden, så är det dags att försöka sälja av min gamla trogna tjänare.

Som titeln säger och bilderna visar, så är det ett ASUS 1070 ROG Strix Gaming 8GB som jag säljer. Inköpt hos Komplett (https://www.komplett.se/product/892074?noredirect=true) Augusti 2016, av mig.

Temperaturerna är bra, det är tyst samt att det har absolut 0 missljud. Presterar precis som det ska. Använt senast 2 veckor sedan.

Det är lite dammigt men då jag inte besitter tryckluft eller vettiga verktyg just nu så låter jag noggrannare städning, om så önskas, göras av en köpare som är bättre utrustad. Som sagt så är temperaturerna bra redan nu så det är inget måste på så vis. Men att lossa på backplate och blåsa av skulle jag nog rekommendera om tryckluft finns.

Kortet kan skickas, mot att köparen står för frakt!

Pris: Jag tänker att jag testar med budgivning ett par dagar framåt, med reservation att jag kan behålla kortet om bud inte är tillfredställande.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Entusiast
Nytt bud: 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Bud noterade!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Skrivet av jensvo:

700 kr hämtar

Om du fortfarande är intresserad så accepterar jag ditt bud Du kan DMa hur du vill gå tillväga för hämtning isåfall!

Mvh

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Skrivet av znorlaxvbg:

Om du fortfarande är intresserad så accepterar jag ditt bud Du kan DMa hur du vill gå tillväga för hämtning isåfall!

Mvh

Då Jensvo ej svarat så finns kortet fortfarande till försäljning!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av znorlaxvbg:

Då Jensvo ej svarat så finns kortet fortfarande till försäljning!

Mitt bud på 500 + frakt står kvar.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

550 + frakten.

Permalänk
Skrivet av Sisyfos:

Mitt bud på 500 + frakt står kvar.

Skrivet av Falcon:

550 + frakten.

Om någon av er är villiga att gå till 650 plus frakt så godtages detta direkt.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

650 plus frakt!

Permalänk
Medlem

Annat kort hittat, drar tillbaka bud

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!