Skänkes: Intel i5 4670K Stationär utan grafikkort & HDD

Permalänk
Medlem

Skänkes: Intel i5 4670K Stationär utan grafikkort & HDD

Skänker en nästan komplett dator med nedan specs. Ser gärna att den kommer till användning, så skriv gärna en mening vad du vill ha den till (behöver inte vara en snyfthistoria).

CPU: Intel i5 4670k 3.4GHz
GPU: Inget
Mobo: MSI Z87-G45 Gaming
RAM: 24GB (2x 8GB + 2x 4GB)
HDD / SDD: Ingen
PSU: Corsair GS600
Chassi: Core 1000 (Kommer endast med 2 hårddiskvaggor, vet ej var de andra tagit vägen, men troligtvis åkt med i nån annan annons).

Endast hämtning i Sköndal, fraktas ej.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Du ville inte ha en snyfthistoria, men det kanske blir något halvt snarlikt ändå....Jag skulle vara intresserad av den här datorn, då jag har en väldigt god vän som går i pension den 30e april och han har haft problem med sjukdom nästan hela livet, så han har ingen vidare pension då han bara jobbat lite extra som busschaufför när han kunnat.

Han brukar titta på youtube och göra lite bankärenden och så hemma och idag har han en gammal burk med 2 gig ram och mekanisk HDD i och som du förstår så har datorn lagom startat upp till kvällen om han sätter igång den på morgonen.... Pratade just med honom i telefon och funderade på att skaffa honom iaf en beg bättre dator till honom som present...

Han skulle nog bli väldigt glad om jag kunde överraska honom med en "ny" dator....

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna!

Mvh

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem

Tänkte ha den som mediadator/gästdator

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem

Jag kommer gärna och hämtar den! Ska isåfall användas som server dator till att detektera stölder.

Permalänk
Medlem

Blir den inte hämtad så plockar jag den gärna, unge med dubbelt boende sköndal/skarpnäck som spelar Genshin med mera.

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Medlem

PM skickat till @*Mr J* som har första ting på den. Skulle det inte bli nåt där så går den vidare till nästa person

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad