ASRock Intel Arc A380 Low Profile 6GB

Permalänk
Medlem

ASRock Intel Arc A380 Low Profile 6GB

Hello.

På grund av ändrade planer så har jag ett ASRock Intel Arc A380 Low Profile 6GB till salu.
Inget superkort om du ska spela (men det går).

Passar riktigt bra för transkodning i Plex, Emby, Jellyfin, Immich (den använder compute när den processar ml) mfl.
Kanon för en liten NAS/server/Unraid (v7+) eller liknande. Låg strömförbrukning.

H.264 Hardware Encode/Decode
H.265 (HEVC) Hardware Encode/Decode
AV1 Encode/Decode
VP9 Bitstream & Decoding

Detta är alltså lågprofilsversionen och den kräver ingen extra strömförsörjning då det räcker med vad pcie-porten kan leverera (Total Board Power, TBP på endast 75W!). På bilderna är det fullstorleksbracket monterat men jag har bytt tillbaka till lågprofil för annars passar inte kortet ordentligt i lådan. Kommer förstås med i lådan.

https://www.intel.com/content/www/us/en/products/sku/227959/i...

https://www.asrock.com/Graphics-Card/Intel/Intel%20Arc%20A380...

För full prestanda så behöver ditt modermodem/hårdvara ha stöd för Resizable BAR (ReBAR).
Gör gärna din egen research.

Köptes i april och kvitto i PDF från Webhallen finns.
Finns i norra Stockholm.
Betalning via Swish.
Eventuell frakt tillkommer och då är det förskottsbetalning som gäller!

Gillar snabba och problemfria affärer.

Kalles for scale! Hade ingen banan hemma.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur gammalt är kortet? Gillar för övrigt inte Kalles, så banan hade varit bättre som skaljämförelse 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twohigh:

Hur gammalt är kortet? Gillar för övrigt inte Kalles, så banan hade varit bättre som skaljämförelse 😁

Jag hade tyvärr ingen banan. :-|
Kortet är köpt den 9 april, så inte gammalt.

Permalänk
Nytt bud: 900 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av dechaltier:

900 kr Hämtar

Tack. Trevligt. Låter den bara öppen till framåt eftermiddagen idag, söndag så får vi se hur det blir. Funderade på tradera istället men jag hoppar nog det.

Permalänk
Medlem

Ursäkta fördröjningen. Väntade lite på folk som hört av sig via PM. Högsta budet just nu är från dechaltier på 900 och jag avslutar idag.

Permalänk
Medlem

Såld. Avslutar när affären är helt slutförd.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad