Handkontroller, MacBook 16GB 1TB SSD, Quadro, RTX2060, ThinkPad dock, 8bitdo, Samsung A3 2017
Hej!
Jag gör en sista rensning inför sommaren, behövs ny plats till nya prylar. Säljer till vem jag vill osv. Skickar endast spårbart både för din och min säkerhet. Mer bilder finns här: https://ibb.co/album/kmjpD1
Mionix Castor Pro
Använd i max någon timma, övergår till trådlöst inom kort.
100kr
PS4 kontroller (Deltaco GAM-139)
Köpt ny på Clas Ohlson för något år sedan. Använd max någon timma, köptes för att testa en PS4. Funkar tydligen med Android och iOS också.
https://www.clasohlson.com/se/Deltaco-GAM-139-PS4-kontroll-me...
100kr + frakt
Nvidia Quadro 2000D
2GB GDDR5, DVI-utgångar och mDP, mDP till HDMI-adapter medföljer. Köptes till ett Windows XP retro rig. Utmärkt grafikkort för det. Fungerar som det ska.
100kr + frakt
ASUS RTX2060 6GB
Fungerar utmärkt, inga problem alls. Kommer från min mainrig efter en uppgradering.
1000 + frakt
ThinkPad Hybrid USB-C med USB-A-dockningsstation (40AF)
Köptes begagnat för att användas med Nintendo Switch – det funkar inte. Provat den med laptop utan problem. Fungerar precis som den ska, hade jag bara läst på lite så hade jag inte behövt köpa den. Strömadapter och USB-C kabel medföljer.
300 + frakt
8bitdo Ultimate 2 Wireless Lila
Med Xbox-layout. Köptes för att användas med Xbox Series S. Misstaget upptäcktes (funkar inte med xbox) efter att jag kunde reklamera. Köpt från Inet. Bara testad. Docka, handkontroll och usb-c och en usb-c till usb-a adapter medföljer.
300 + frakt
MacBook Pro 2012 13”
Batteriet bytt för några månader sedan (finns garanti via Amazon), endast 10 cykler. Finns lite mindre repor och en bucka på undersidan, annars I väldigt fint skick.
DVD-spelaren är borttagen då den var trasig, då datorn inte hade någon intern kabel för hdd kvar så monterades hårddisk I en bay för dvd-spelaren istället.
16GB RAM, 1TB SSD från Lexar. Originalladdare medföljer, kabel har eltejp på ett ställe där slitage har skett.
Kommer återställd, går att göra OCLP upp till senaste OS.
600 + frakt
3st handkontroll (1x PS3, 2x Xbox 360)
Dessa skänkes, köps något ovan går dessa före.
Samsung A3 2017
Köptes för något år sedan begagnat som extratelefon, har fyllt den funktionen utmärkt. Finns repor på skärm. Skal medföljer. Laddas med USB-C. Ingen laddare medföljer
200 + frakt
Fin sommar,
Anton
Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM