Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Finns inte en chans i världen att ett så profilerat franskt team - med tillhörande horribelt fransk organisation - tar in en väldigt brittisk britt som kapten av skutan.

Även om de är franska i väldigt stor utsträckning så är deras HQ i Enstone, Oxfordshire, UK.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5700X3D, LPX 64GB 3600, RTX4060

Permalänk
Medlem

Tror faktiskt det definitivt finns en chans för det

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem

Verkar kunna bli regn imorrn, förhoppningsvis blir racet lite mer händelserikt än dagens sömnpiller.

Permalänk
Medlem

Tappar lusten att kolla när alla tvbilder ska vara så jävla inzoomade. Omöjligt att följa vad som faktiskt händer.

Permalänk
Medlem

Redbull (samt de ändringar de gjort) tycks ha en bra bil för denna bana, så blir förhoppningsvis intressant race där vi har åtminstone 3 som slåss om förstaplatsen

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necrophor:

Redbull (samt de ändringar de gjort) tycks ha en bra bil för denna bana, så blir förhoppningsvis intressant race där vi har åtminstone 3 som slåss om förstaplatsen

Som jag tolkade sprinten så var McLaren den snabbare bilen. Problemet är att den är snabb i kurvorna och har lägre topphastighet än red bull och det går i princip bara att köra om på kemmelrakan på spa. Men om båda McLaren kvalar bra idag kommer dom ta det på strategi gissar jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hejss:

Som jag tolkade sprinten så var McLaren den snabbare bilen. Problemet är att den är snabb i kurvorna och har lägre topphastighet än red bull och det går i princip bara att köra om på kemmelrakan på spa. Men om båda McLaren kvalar bra idag kommer dom ta det på strategi gissar jag.

Bra fart rakt fram på den är bra mao ^^ Var ju så Verstappen tog ledningen från Piastri, som sedan inte inte hade "fart nog" att ta sig förbi. Men då jag inte håller på någon förare och/eller stall så hoppas jag på ett jämnt och bra race om topp 3 i alla fall och att Merca/Ferrari kan vara med och göra det lite mer spännande

Det har i alla fall blivit roligare nu än när Redbull hade en helt överlägsen bil... och Merca innan dess. Blir rätt "tradigt" att kika på, gällande toppen i alla fall. Nu tycks det vara lite mer kamp genom hela fältet, vilket alltid är positivt för att få se bra race

Visa signatur

Official Necrophor Site

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necrophor:

Bra fart rakt fram på den är bra mao ^^ Var ju så Verstappen tog ledningen från Piastri, som sedan inte inte hade "fart nog" att ta sig förbi. Men då jag inte håller på någon förare och/eller stall så hoppas jag på ett jämnt och bra race om topp 3 i alla fall och att Merca/Ferrari kan vara med och göra det lite mer spännande

Det har i alla fall blivit roligare nu än när Redbull hade en helt överlägsen bil... och Merca innan dess. Blir rätt "tradigt" att kika på, gällande toppen i alla fall. Nu tycks det vara lite mer kamp genom hela fältet, vilket alltid är positivt för att få se bra race

Absolut det är jättebra med fart rakt fram. Men när det är dags för depåstopp så kan Mclaren köra olika strategier och det kan då vara svårt för Max att hålla Mclaren bakom sig.

Jag hoppas också på ett jämnt race och mycket omkörningar, men Spa har ju tyvärr inte levererat så mycket av den varan på sistone.

Permalänk
Medlem

Om det regnar i morgon kommer Max vinna med minst 20 sek marginal, kom ihåg var ni hörde det först.

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Om det regnar i morgon kommer Max vinna med minst 20 sek marginal, kom ihåg var ni hörde det först.

Hur hårt har de bettar på regn med setupen? Max spann ju senast och det såg lite vingligt ut idag med

sticker ut hakan. 1-2 till haas

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Kollar man på kvalet så blir det nog svårt att rubba Mclaren i toppen. Men med regn så blir det ju lite mer High Chaparral.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Nvidia 1660 Super Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Rival 3 Ljud:Creative SB GS3
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Kollar man på kvalet så blir det nog svårt att rubba Mclaren i toppen. Men med regn så blir det ju lite mer High Chaparral.

Verkar mest troligt bli inställt. En oherrans massa regn för tillfället

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

zzzz...

Blir att vänta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Verkar kunna bli regn imorrn, förhoppningsvis blir racet lite mer händelserikt än dagens sömnpiller.

Otroligt händelserikt hittils 🤣

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk

In med säkerhetsbilen nu!!

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Medlem

Vilket tråkigt race.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem

Före lopp är man fylld av förväntan och ALLTID ser fram emot spänning...

Besvikelse smyger sig alltid in under och efter loppet undrar man varför man parkerar sig framför tv'n

Visa signatur

Official Necrophor Site

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necrophor:

Före lopp är man fylld av förväntan och ALLTID ser fram emot spänning...

Besvikelse smyger sig alltid in under och efter loppet undrar man varför man parkerar sig framför tv'n

För att var tioende race är fantastiskt. Det är samma sak med de flesta sporter. Part of the game.

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

För att var tioende race är fantastiskt. Det är samma sak med de flesta sporter. Part of the game.

Så är det. Vet inte hur många fotbollsmatcher man sett som varit rena sömnpiller eller Indy500 där 95% av loppet är bara en transportsträcka till de sista varven.

Visa signatur

Gammal men bra.