Lock on demot släppt!

Permalänk

Förstår mig inte på flygsimulatorer, usch och blä!

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Mitt funkade inte:(

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Förstår mig inte på flygsimulatorer, usch och blä!

Nä, håll dig du till lite mer basic hack 'n slash/ FPS-med-musklick-spel

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer_AB
Man hör ju inte motor ljudet när man sitter i A10an =/ Eller är det bara jag som inte hör det?

Om du läser i FAQ:n på deras officiella hemsida, så får du se att de berättar varför man inte hör ljudet ifrån motorerna så mycket.. det är p.g.a. att i riktiga plan har man ju hjälm på sig m.m. som är till för att minska ljudet ifrån motorer m.m. alltså kan man säga att det är ett realistiskt inslag i spelet

Det var ganska maffiga systemkrav för att kunna spelet på bra grafik..de rekomenderar att man ska ha 512mb ram och 128mb minne på grafikkortet.. känns som att jag ska köpa 512mb extra ram för att kunna njuta av spelet till fullo

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Förstår mig inte på flygsimulatorer, usch och blä!

kan hålla med om att alla dessa kontroller gör en galen till en början.. därför föredrar jag flygsimulatorer på tv spel, men jag ska ge mig fan på att kalibrera in kontrollerna i huvet!

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

YEEEEEAH! Klarade att avfyra missiler, missade dock målet med alla. =/

Permalänk
Medlem

alltså man blir ju skjuten direkt? : P flygsimulatorer har aldrig varit min grej.. aldrig lira typ : P

nån som kan ge en nybörjarguide? till hur man ska göra på detta demot för att klara sig i mer än 2 minuters

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk

Stog som sagt i readme Jejje.

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

fan, kan de inte optimera spelet lite... så jävla snygg graffe var det inte... iaf inte nere på marken.. hade förväntat mig mer än 50fps med ett 9800pro!