Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aijoj
För mig är den iaf fullt tillräcklig, kör på näst högsta nu, och det är nästan för högt ibland det med.

Oki, det låter ju bra.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aijoj
http://w1.183.telia.com/~u18307503/e700.jpg

Stor bild på E700 för de som är ännu mer intresserade

Stooor ja.

Du vet att du kan få bort texten från bilden va? Det kommer upp en fråga när du väljer en bild som bakgrundsbild.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
Stooor ja.

Du vet att du kan få bort texten från bilden va? Det kommer upp en fråga när du väljer en bild som bakgrundsbild.

Jag vet jag vet, men av någon anledning kändes det obekvämt att inte ha den där

Får dock små impulser emellanåt att bara ta bort den ett tag bara för att jag kan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
fler bilder på E700an ifall ni är intresserad

http://phatmixes.no-ip.com/wallpapers/temp_pic/e700/

haha va "liten" 3-mobilen är å de undrar varför det inte går så bra
Den där nokian på bilden är bland de fulaste telefonerna som har skapats...

E700 är helt optimal i storlek! kunde varit lite tunnare kanske, men då hade den säkert blivit konstig att hålla i när den är utfälld.

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hottuna
http://phatmixes.no-ip.com/wallpapers/temp_pic/e700/Pict0005....

Härmis! Den där bilden har ju jag ocksâ

hehe det är inget att skryta med

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem

nä det blir nog en e700 iallafall

OT: asså reklamen för e700 e ju totalt vilseledande, när bruden tar bild på sig själv e det ju en skitfin färgbild på henne på den yttre, lite dåligt att luras så...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExXo
haha va "liten" 3-mobilen är å de undrar varför det inte går så bra
Den där nokian på bilden är bland de fulaste telefonerna som har skapats...

E700 är helt optimal i storlek! kunde varit lite tunnare kanske, men då hade den säkert blivit konstig att hålla i när den är utfälld.

hehe den där nokia 3650 fick jag gratis med en bluetooth GPS adapter... bilder finns här: http://phatmixes.no-ip.com/GPS/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MangeMan

OT: asså reklamen för e700 e ju totalt vilseledande, när bruden tar bild på sig själv e det ju en skitfin färgbild på henne på den yttre, lite dåligt att luras så...

Håller med, det är lite dåligt faktiskt.

Estella Warren ser förresten grymt bra ut i deras reklam måste jag säga.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
hehe den där nokia 3650 fick jag gratis med en bluetooth GPS adapter... bilder finns här: http://phatmixes.no-ip.com/GPS/

Hehe tur för dig för inte köper man en så ful telefon (hoppas ingen här har gjort det!)

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
Håller med, det är lite dåligt faktiskt.

Estella Warren ser förresten grymt bra ut i deras reklam måste jag säga.

Gör inte alla det?
Börjar en måste ju alla göra det för att det inte ska se helt kass ut... men jag håller med, det är dåligt och vilseledande.
Men vi vet bättre

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem

Var nere på The Phone House och hämtade min E700 för någon timme sedan. Har suttit och pillat med den sedan dess, helt underbar är den.

Någon som vet vad som döljer sig bakom den lilla gummiplutten som sitter ovanför kameraknappen på ena sidan?

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Permalänk
Medlem

najs
hoppas jag får min i veckan!

är det inte headsetplutten? eller finns det 2?

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem

headsetplutten sitter ju inte över kamera knappen tror jag
Han menar denna plutten...

[edit] jaha så man kan inte bifoga en liten bild längre? jaja, jag som ritade så fint

Permalänk
Medlem

Plutten som sitter ovanför kameraknappen menar jag, headsetuttaget sitter på andra sidan.

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Permalänk
Medlem

Vem använder de snöret att hänga den i som man fick med?
Vad är meningen med det liksom?

Permalänk
Medlem

I sverige är det inte så inne, däremot neråt kontinenten har alla det, oavsett storleken på mobilen... Såg folk i bulgarien med nokia 3310 runt halsen, såg lite otympligt ut faktiskt

Permalänk
Medlem

okej.. men de är inte som ett halsband de är mindre typ bara en ögla att hålla i..

sen så undrar jag var man kan ladda hem java program?

Permalänk
Medlem

Sida med gratis spel till E700:an skulle vara fint och diverse apps, typ E-postklient! finns ICQ/MSN till den?

Hur gör ni för att flytta saker till mobilen? datakabel eller IR på USB:n eller? Hittar mest IR-port till seriel-port å det vill jag inte ha... Passar de IR-portarna till de flesta telefoner eller hur funkar det?

Visa signatur

...excellent

Permalänk

spelar väl inte så stor roll om du har det på seriell eller usb? tror knappast telefonen stödjer 4mbits ir överföring

själv ska jag hämta farsans bärbara dator o använda som ir så slipper man pröjsa 400kr för en IRDA adapter!

Edit: la upp lite grejjer som messenger, signaler och bakrundsbilder på min telia ftp:

http://w1.877.telia.com/~u87719703/E700/

Edit2: Registrera er på www.samsungmobile.com så får ni tillgång till lite spel osv gratis

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ey najs

tänkte mest på att jag inte vill pröjsa 400 å så har man inte någon serielport på nästa dator smidigt med USB oxå.

Va har ni andra för IrDa adapter? Vill inte köpa nått som inte funkar med telefonen... var i sthlm kan man få tag i en billigt?

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExXo
ey najs

tänkte mest på att jag inte vill pröjsa 400 å så har man inte någon serielport på nästa dator smidigt med USB oxå.

Va har ni andra för IrDa adapter? Vill inte köpa nått som inte funkar med telefonen... var i sthlm kan man få tag i en billigt?

kolla på www.mycom.se

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fyfan 625:-
är ju tokdyrt

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Permalänk
Medlem

kollade p den å den verkar helt ok faktiskt, men jag beställde den på katshing.se, fanns i lager å kostade någon 100ing mer, men jag har ju redan en order där så jag betalar ju bara en frakt så... men funkar inte dne ska jag införskaffa mig den på komplett för den va liten smidig å snygg

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem

Helt sjukt är detta..
Om man reggar sig på www.samsungmobile.com kan man skicka gratis SMS..

Man skriver till vilket nummer, OCH FRÅN vilket nummer..
Man kan altså skicka sms och skriva någon annans nummer och det kommer ett sms precis som om det var från den personen..
Hur FAN rent ut sagt kan samsung tillåta detta?

Man kan ställa till det OTROLIGT mycket för personer genom att skicka SMS från "dom" till deras respektive, lärare, chef, polare.. osv..
Altså det är helt sjukt om man får lov att uttrycka sig så!

Permalänk
Medlem

Fick min andra tråd låst med hänvisning att jag skulle fråga här istället, så:

Varför är det bara vissa ringsignaler som får vibratorn att gå igång på E700:an? Antar att det ligger någon sorts information i filen som får vibratorn att börja snurra. Kan man ändra i ringsignalfilen och lägga in denna information själv, och vad ska man i så fall lägga in?

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Permalänk
Medlem

Såg det...
Min ligger på posten nu så jag har inte hunnit leka med min än

Ser den bara skit ut om man öppnar filen i en texteditor? finns det inget prog för att ändra/skapa sådana ringsignaler?

Visa signatur

...excellent

Permalänk
Medlem

Hittade denna sida med information om ringsignaler och vibratorn på samsung mobiler:
http://www.samsunghandphones.com/midi%20to%20mmf.htm

Har inte hunnit pröva det själv än.

Edit: har prövat det nu och det fungerar utmärkt.

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Permalänk
Medlem

Skönt!

*laddar min telefon nu*

Visa signatur

...excellent