Permalänk

Ipod hjälp - jag börar lacka

Ok, jag fick min ipod (15gb) idag efter 3 veckors förseningar pga Apple-trassel.

För det första händer inget när jag kopplar in den i firewireporten (eftersom usb-sladden måste köpas till så är firewire mitt ända alternativ) men efter att kollat på de officiella supportforumen så verkar det vara vardagsmat, så det lägger jag åt sidan för stunden.

Saken är den att jag har pc och behöver Musicmatch Jukebox för att kunna föra över låtar till ipod men jag kan inte hitta det.
I paketet (ipod-lådan) finns bara en cd (grå med "Ipod" i vit text och på denna hittar jag bara installationen för ITunes. Itunes är ju också bra men jag har som sagt pc så jag MÅSTE ha MM för att kunna göra något.

Så jag undrar er som köpt ipod om jag saknar en cd eller jag bara e dum som inte hittar instalationsfilen?

tack på förhand.

Permalänk
Avstängd

iTunes finns för pc

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk

mjo sant... nya iTunes 4 finns till windows också:)

f**n, Nu vart jag orolig för jag har ju beställt en ipod jag också:$ Det vore ju inte så kul om det inte funkar... och du. Blir den lätt repig på baksidan?? har hört det:(

Permalänk
Medlem

I paketet finns inte iTunes, men det är bara att ladda ner och köra. Jag hade inga problem med FW och iTunes, iPoden dök upp på en gång. Har haft min sen i julas och har inga problem med repor, använder iof antingen påsen eller fodralet man får med, utan kan det säkert bli värre.

Permalänk
Medlem

Lacka iPod? Borde vara kriminellt!

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Lacka iPod? Borde vara kriminellt!

antingen är det en missuppfattning eller så är du ironisk.. han börjar tröttna på sin IPOD .. eller han är förbannad på den.. han lackar ur på den förstår du nu? hehe

Visa signatur

Samsung SA700 | Silverstone Temjin TJ08B-E | Silver Power SP-SS750M 750W | Asus Maximus IV Gene-Z | Intel Core i7 2600K | Corsair H80 Hydro Series | Scythe Kaze Q 3.5" | Scythe GT 120mm 1850rpm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti OC 1GB | Corsair Vengeance LP DDR3 PC12800/1600MHz CL9 2x4GB | SanDisk Extreme II 480Gb SSD | Sennheiser PC360 G4ME

Permalänk

aac_tipper... God One:D

Permalänk
Medlem

www.itunes.com gäller om inte iTunes installern på CD'n vill lyda.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Var har du läst att man skulle behöva jukebox?

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Var har du läst att man skulle behöva jukebox?

Det var så innan iTunes kom till PC. Han kanske inte visste det...?

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Jo fast det var ju typ 4 månader sen det kom.

Plus att program som t.ex. ephPod har funnits sen G2-tiden

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

iTunes är ju så pass bra på PCn att jag har slängt ut alla de andra jag hade innan.

Visa signatur

2x2Ghz PowerMac G5, 8GB Ram, 500 GB HD. Apple X-RAID 1,75 TB HP XW5000 P4 3.0 4GB Ram, 200 GB HD, PowerBook G4 17" 1,33 Ghz 2 GB Ram 80 GB HD, HP NW8000 PM 1.7 2 GB Ram 80 GB HD. HP IPAQ H5550 128MB BT POCKET PC 2003 Apple iPod 40GB Sony Ericsson Z600 Silver Night Apple iSight Webcam SONY Cybershot DSC-F828 Canon XM-2 videokamera mm