N-gage??? Bra eller Anus

Permalänk
Medlem

N-gage??? Bra eller Anus

Tjena tänkte köpa en mobil. Tänkte först köpa A925 (3mobil för runt 4500-5000kr). Men det är för dyrt tycker jag..

Nu Undrar jag Är n-gage bra eller anus? (1399kr)

Flyter spelen?
Hur mycket kostar mera mb till den?

Går det överföra filer från datorn Som exempel små filmklipp.

Har den kalander och allt annat bös som en vanlig mobil?

Tack och hej..

Bananmos i sidvind

Permalänk
Medlem

anus. designen är helt efterbliven , vänta till nya versionen släpps istället.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

N-Gage QD?

http://www.n-gage.com/en-R1/gamedeck/ngage_qd/

Hittar inget datum när man kan köpa den

eller jo

When will the N-Gage QD be available?
In the second quarter of 2004.

Permalänk

Ser ut som man håller en taco mot skallen när man snackar i den hehe........

Permalänk
Medlem

Jag tycker det laggar på N-Gage

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Den är ful och stor.. lägg ner med NGage

Permalänk
Medlem

Köp en 6600 och spela n-gage, fast du får offra tummen.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klibbe
Köp en 6600 och spela n-gage, fast du får offra tummen.

Menar du att det går köra N-gage spel på 6600?

Kollade lite..

Den kostar ju runt 4300kr.

Då är det ju bättre att köpa 3mobilen för typ samma pris och mycket mera funktioner

Permalänk
Medlem

orka köpa mobil för flera tusen, köp en som går att ringa med.

Permalänk
Medlem

Sant. Bättre att köpa en handDator?

Permalänk
Medlem

Köp min 6600. Har kommit på att det är bättre o satsa pengar på datorn istället.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Anus, som sagt. Den är stor, ful och riktigt fjortis. De där spelen är inte mycket att hoppa för heller. Ska du ha något bärbart man kan spela och ringa med så tycker jag som sagt att du skaffar en sorts hand-dator. Det ser betydligt mer moget ut:) Fast dom ligger ju iof i en högre prisklass.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

Det var annat när man var ung, när man använde mobilerna att RINGA på..

Visa signatur

Wtfpr!!1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Frag
Det var annat när man var ung, när man använde mobilerna att RINGA på..

När jag var ung fanns det inga mobiler

I alla fall inte som vilken unge som helst kunde få tag på.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

mega Anus

VIll man spela.. skaffa ett gameboy och sätt dig bredvid 9åringarna i parken
Vill man vara kontaktbar... Skaffa en telefon som inte har namnet N-gage

Bara mina egna åsikter.. Flames tas emot av min sekreterare mellan kl 14-18.00 på vardagar...

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

köp en GB advance och den billigaste mobben du kan hitta, vips! så har du inte lagt ut mer än 1500:-

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Citat ifrån Velotex i en annan bra / anus tråd.
Jag är tacksam om du i framtiden använder dig av bättre uttryck gällande bra/dåligt. Visst, det är lite humor i det men jag tycker ändå inte riktigt att det platsar in.

Men tillbaka till n-gage om dom gör den 2 gånger mindre och inte lika ful så finns det nog en chans iaf att jag kommer testa den.

Visa signatur

Intel I7 8700K|Corsair H100i V2|Asus Z370-H GAMING|16GB Corsair|ASUS GeForce GTX 1080 Strix|Samsung 960 EVO 256GB|Samsung 840 EVO 500GB|4TB Seagate Barracuda|Fractal Design Define R5|EVGA 750W PSU

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint
mega Anus

VIll man spela.. skaffa ett gameboy och sätt dig bredvid 9åringarna i parken
Vill man vara kontaktbar... Skaffa en telefon som inte har namnet N-gage

Bara mina egna åsikter.. Flames tas emot av min sekreterare mellan kl 14-18.00 på vardagar...

Inte för jag spelat gameboy sen jag var i den åldern men att det bara är 9åringar som köper nya gameboy är ju kanske fel.

Förövrigt ska man hålla sig borta från n-gage, och nokia ska hålla sig till sina telefoner.
Jag har alltid tyckt att nokia gör barnsliga telefoner men n-gage är bara löjligt.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

[ot]Gameboy Advance SP, köp dig en sån så får du spela riktigt bra spel istället. Mycket billigare än en sketen mobil dessutom.[/ot]

Det finns många bra SNES spel konverterade till GBA.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

En N-Gage är anus.. Har en kompis som har en.. Man kan typ välja mellan att ha den som spelmobil eller som mp3. Har du låtar har du knappt något minne kvar för spel och har du spel är det tvärt om. Du kan lägga in filmklipp och sånt. Sedan finns det kalender, kalkylator och annat som EN VANLIG mobbe har.

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe, Intel C2Q Q9550 (TRUE/Scythe SFF21F), Corsair Dominator 2x2GB PC8500, Asus Radeon HD4870 512MB
2xSamsung HD501LJ 500GB, 1xWestern Digital VelociRaptor 300GB
Corsair HX620W, Lian-Li PC-A05B (4xNoctua NF-S12-1200), Sound Blaster X-FI Xtrememusic (Sennheiser HD555), BenQ FP241W