"Moddade datorer" på Tekniska museet

Permalänk
Geeks
Grundare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hampster
http://www.imperiet.org/upload/files/tekniskaapril.jpg

Ahhh! Spökar det eller är det någon som skulle tuffa till det med photoshop?

http://www.utsidan.se/ddb/foto/fakta-kameran/foto/kameran/tek...

Hoppas det kan ge svar på din fråga. Vi valde längre slutartid på kameran för att ta in så mycket ljus eftersom det var mörkt i lokalen. En person gick förbi kameran när bilden togs och detta är resultatet, en snygg bild.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

När tog ni korten?

Visa signatur

C2Q Q6600 @ 3500Mhz | Gigabit P35 DS4 | OCZ DDR2 PC8500 4096MB Reaper HPC | BFG 8800GT 512 PCX | 2xSamsung SpinPoint F1 750GB| Seagate Baracuda 120Gb 7200rpm 8Mb | Seagate Baracuda 200Gb 7200rpm 8Mb| Samsung SpinPoint T166 400GB| Samsung SpinPoint T166 500GB | Vattenkyld

Permalänk
Geeks
Grundare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spunket
När tog ni korten?

2004-03-26

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Avstängd

jag känner trummisen i bandet som är med på bilderna, har tagit trumlektioner av han

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car_lars
Psst, när skulle de skicka tillbaka datorerna?? Tror jag slarvat bort mitt "kvitto" :/

Jag har fått tillbaka min igår. Hade inte möjlighet att låta den vara kvar eftersom utställningen förlängdes 2 veckor. "Splitwood"

Visa signatur

Lian-Li Tu150 (fläktmoddad) w Corsair SF750 Platinum SFX / Asus Strix B550-i Itx / Ryzen 5600x @ 4.92.. Scythe Fuma 2 / Crucial Ballistix 2x16 3600@4000 / WD Black SN850 NVME + Kingston A2000 NVME / MSI Radeon RX 6800 referens / 2x120mm Noctua NF-A12x15 golv. 2x120mm Noctua NF A12x25 In och Utblås. Fläktmod tak 1x140mm Noctua NF A14 utlblås via kammare baktill. Samsung 34" c34j791 3440x1440.

Permalänk
Medlem

Edin: "Man vill ju inte bygga ihop dator och skärm utan ha dom isär, det är ju det som är framtiden" ftp://ftp.sweclockers.com/pub/%D6vrigt/Bilder/Tekniska%20muse...

Visa signatur

.: Min Portföljdator : Länk :.
.: Duron 0.8@1.0 : KT7A-Raid : AiW Radeon 8500DV 'buildt by ATI' : Nec Fe950+ : ~92Gb Raid 0 : Vattenkylt i Hq45 :.

Permalänk
Medlem

Det var en dator där som var ganska grym, har sett en nyhet om den här på swec. Den ser ut som en PS2 som står upp på högkant. Sen kunde man spänna fast en hårddisk på sidan av lådan. Ingen som kommer ihåg tillverkarnas hemsida eller vet vad datorn kallas?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Det var en dator där som var ganska grym, har sett en nyhet om den här på swec. Den ser ut som en PS2 som står upp på högkant. Sen kunde man spänna fast en hårddisk på sidan av lådan. Ingen som kommer ihåg tillverkarnas hemsida eller vet vad datorn kallas?

Vet vilken du menar. Gt box ska den heta. Gran Turismo box eller nåt liknande.