Cs 1.6 uppdateringsproblem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av badbolll
Kan du förklara AWP changen samt något annat "otrevligt"

Och SKA det stå Game is Currently not avalible gång efter gång?
Blir skogstokig...

Det är så att när man byter till awp nu tar det typ 2 sekunder innan man kan zooma riktigt jobbigt, förutom det så har menyerna ändrats lite.

Permalänk
Medlem

Okej då är mitt ägande med awp slut, va riktigt vass på det men nu vet jag inte hur det blir :/

Och ska det stå game is currently not availible?

Permalänk
Medlem

Hata hata hata STEAM!!!!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Comandor
Hata hata hata STEAM!!!!

Kunde inte ha sagt det bättre själv :P, eller jo kanske använt mer mogna ord

Kollade på Steam's hemsida där stog det:

COUNTER-STRIKE

Added solid radar option

Improved flashbangs (will not cancel out other flashbangs)

Updated German localized files

Various other improvements

Permalänk
Medlem

"Preparing to play Counter Strike" yez! dit har jag kommit men nu händer det inte mycket

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

jag är också där...men sen kommer det up rutan att game is not availiable

Permalänk
Medlem

Så gjorde jag typ 15 gånger sen stod det your steam ticket has expired, plz log in again...

Sagt och gjort, men nu står det att jag har skrivit in fel lösenord??
Har jämt haft samma....

Permalänk
Medlem

med fel lösen hände mig med...skumt..men testa logga in flera ggr. tillslut funkar det.

Permalänk
Medlem

buhu, nu kommer jag inte in står bara: Could not Connect to Steam network. fan va sur man blir...

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjarven
Öppna ögonen istället helvete!
http://www.steampowered.com/index.php?area=news

OJ värst va blev högljudda..

Uppdateringen med Modeller, Ljud, och kartor är till Counter-Strike: Condition Zero
inte till CS 1.6

Permalänk
Medlem

Okej nu har jag kommit så pass långt att CS updaterutan kommer fram men sen händer inget och tillslut ----> this game is currently not avalible

What to do?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av badbolll
Okej nu har jag kommit så pass långt att CS updaterutan kommer fram men sen händer inget och tillslut ----> this game is currently not avalible

What to do?

Bara att vänta.
Det beror helt enkelt på att Servrarna är Överbelastade

Permalänk
Avstängd

nya cz är riktigt fint, förutom awpn, döskallen, stort crosshair, deffa utan kit, mer random. hoppas dom fixar detta snart.

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk
Medlem

Mkt störande.. Jag ville lira lite DOD, men jag får inte ens mitt steam uppdaterat.. eller uppdateringen laddar nästan klart, men sen kommer det: "steam is temporary unavalible".. fukk

Visa signatur

P4C 3.0Ghz | Club3d Radeon 9800pro @ XT (AC VGA-Silencer) | 512 333mhz DDR Kingston HyperX @ 400mhz 2.5-3-3-6 | 120gb seagate + 200gb seagate | ABIT IS7-E | COMPUCASE SUPERMIDI TOWER (omoddat änsålänge)

Permalänk
Avstängd

mitt funkar superb

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Dags för en restart på datorn tror jag, kan lösa sig då

Permalänk
Medlem

kan medela er som ännu inte testat den nya updateringen av CS att awpn är helt ospelbar. dom har lagt in en fördröjning när man skiftar vapen. (likt den fördröjningen man får när man sätter på ljuddämparn på colten. jävligt störande med andra ord.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjuntorparn
kan medela er som ännu inte testat den nya updateringen av CS att awpn är helt ospelbar. dom har lagt in en fördröjning när man skiftar vapen. (likt den fördröjningen man får när man sätter på ljuddämparn på colten. jävligt störande med andra ord.)

Kanske du som inte kan spela? Tror det kan göra gott med den uppdateringen så slipper man kanske massa jävla awp campare.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

det mesta jag stör mig på är stort crosshair annars bryr jag mig inte så mkt efter som jag inte är en awp campare eller använder ljuddämpare på colt

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Medlem

brukar bli såna här problem i samband med steam- och CS-uppdateringar... Läs en bok och försök senare

Permalänk
Medlem

Jani, ja har lirat länge och jag märkte nästan ingen skillnad mellan awp nu och förr..

Bara positiva förbättringar tycker jag.
Och det dära med att crosshair e stor e bullshit, visserligen lirar jag med 800x600 men..

Go CS! bästa liret någonsin!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjarven
Öppna ögonen istället helvete!
http://www.steampowered.com/index.php?area=news

Bra att du läser på Condition Zero också, undrar vem det är
som ska öppna ögonen här?

Visa signatur

Death is just a lame excuse to lay still and do nothing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av badbolll
Jani, ja har lirat länge och jag märkte nästan ingen skillnad mellan awp nu och förr..

Bara positiva förbättringar tycker jag.
Och det dära med att crosshair e stor e bullshit, visserligen lirar jag med 800x600 men..

Go CS! bästa liret någonsin!

då har du inte spelat cs tillräkligt länge för att märka att det är skillnad på awp nu och förr.

Permalänk
Medlem

yeez äntligen kan man börja få ner nya uppdateringen.. sjukt segt det har vart idag å igår

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Comandor
då har du inte spelat cs tillräkligt länge för att märka att det är skillnad på awp nu och förr.

Jag tar tillbaka min kommentar :/

Har setat och flippat mellan 1.6 o 1.5 och visst är det en skillnad..
SPeciellt siktet HATAR jag!.

Tur att det finns 1.3 på steam också nu..

Permalänk
Medlem

siktet vänjer man sig med...
värre är det med awp-zoomen, känns som man har extrem-lagg.