Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
nec 616 är en otroligt tråkig mobil...den har ju inte symbian, kan ju inte göra många roliga saker med den ju...gääsp

Håller med dig! Jag har en kompis som har en sån! Han säger att den e bara till för att kunna utnyttja 3:s billiga samtal eller gratis till andra 3användare! annars e den inte mycket att ha! Kolla in batteritiden bara!

Permalänk
Medlem

skaffade en a920, stor, men underbar...

Visa signatur

weeee

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carnivore
Skulle vilja ha displayen te å lysa längre varthän ställer man in detta? Har även hittat e sida där jag kan ladda hem zip filer, fixar telefonen detta eller e jag tvungen å gå via datorn alt ha något extraprogram?

Ingen som hade lust å svara på min fråga som en ren bonus mä?

Visa signatur

Carnivore

Permalänk
Medlem
Citat:

Visst!!! Var nånstanns lägger du den då så ja kan göra det?

du kan säkert göra d på 3 shop!

Permalänk

så. nu har jag testat mobilens batteri. det är SKIT!

laddade det ill max under natten och i fredags kl 0730 satte jag gigång den. den har varit på hela tiden och jag har skickat kanske 10 sms, haft 5 samtal sammanlagt kanske 4 min max, och skickat över 100k via bluetooth. annars var bluetoothen avstängd. spelat lite kirby liknande spel kanske 15 minuter.

idag kl 17.30 börja den pipa om tomt batteri!? det är ca 60 timmar?!

helt värdelöst. måste alltså ladda den 3 gånger i veckan. är det lika kasst för allihop eller? tål ni det?

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakmonstret
så. nu har jag testat mobilens batteri. det är SKIT!

laddade det ill max under natten och i fredags kl 0730 satte jag gigång den. den har varit på hela tiden och jag har skickat kanske 10 sms, haft 5 samtal sammanlagt kanske 4 min max, och skickat över 100k via bluetooth. annars var bluetoothen avstängd. spelat lite kirby liknande spel kanske 15 minuter.

idag kl 17.30 börja den pipa om tomt batteri!? det är ca 60 timmar?!

helt värdelöst. måste alltså ladda den 3 gånger i veckan. är det lika kasst för allihop eller? tål ni det?

Är det fortfarande 6600 som du snackar om, orkar inte läsa igenom 50 sidor för o se vilkden du pratar om

Permalänk

öhm, jag pratar om 6600 ja

att de andra hijackat tråden e inte mitt problem...

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palleballe
Är det fortfarande 6600 som du snackar om, orkar inte läsa igenom 50 sidor för o se vilkden du pratar om

Med tanke på vad tråden handlar om så.

Min 6600 har också lite halvtaskigt batteri som behöver laddas ungefär varannan dag, men eftersom jag alltid har laddare till hands så spelar det ingen större roll.

carnivore: Det går inte att ändra på tiden som displayen är tänd. Har du testat att öppna zipfilerna då? Visserligen finns det program till telefonen som klarar av att öppna zipfiler, men jag föredrar att öppna dem i datorn och skicka innehållet till telefonen istället.

Permalänk

OK ja jag bara undrade är själv intresserad av den så...

Permalänk

Har ännu inte testat å öppna någe zipfil i telefonen då jag inte ens gett mig på att ladda ner de, å nåt å sända grejer från datorn te fonen har jag inte ännu...

Visa signatur

Carnivore

Permalänk
Medlem

Nån som har köpt skal till sin 6600 än?

Permalänk
Citat:

Har ännu inte testat å öppna någe zipfil i telefonen då jag inte ens gett mig på att ladda ner de, å nåt å sända grejer från datorn te fonen har jag inte ännu...

har tankat hem filer, men är de zip så tror jag man ska använda ett medföljande prrogram "zipmate" tror ja de hette. men tankar jag grejer är det ostast en .sis fil som telefonen automatiskt känner igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nån som har tröttnat på sin 6600?

Permalänk

jadå det gjorde man ju första veckan

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem

varför?

Permalänk

Ja så värst skoj är väl inte telefonen i sig bra telefon iaf duger gott och väl för mig

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem

Tror AnderZ har missat det här med symbianapplikationer

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk

symbian = ownage.

nån som vet nått bra tidtagningsur till telefonen?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter233
Tror AnderZ har missat det här med symbianapplikationer

Snarare det jag inte har gjort! jag har nog testat det mesta men tony hawk är sköj som fan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej!

Ja - jag vet att det är slött av mig men jag orkar inte titta igenom drygt 50 sidor så därför frågar jag igen.

Vilken kod skulle man slå för att formatera telefonen? (inte minneskortet)

BTW - nu ska jag nog byta bort min 6600...

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk

Danne_J : 12345 kan du prova med

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
Danne_J : 12345 kan du prova med

Nej - det är ju telefonkoden för låsning.
Jag hittade koden för formatering - på sidan 27 kanske det var

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk

det är samma kod på min telefon iaf.. standardkod

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
det är samma kod på min telefon iaf.. standardkod

Som jag sa - på sidan 27 - koden för att formatera telefonen: *#7370#

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk

Såg att du hade skrivit formatering av telefonen trodde det var fabriksinställning sorry for that mate..

Visa signatur

Permalänk

Fan, va tvungen att formatera minneskortet, och tänkte inte på att opera skulle försvinna
Så lade jag in ett nytt opera, men det kostar ju massa pengar, hur fixar jag detta?, vill inte behöva betala

Visa signatur

Epox 8rda+ , 2500+ @ 225*11, 80 GB , 512 mb 333, gf4, eheim 1048, swiftech MCW 5000, black ice pro
| Gentoo!

Permalänk

Agilemessenger

Min agilemessenger slutade visa den lilla rutan som talar om att jag fått mess efter senaste uppdateringe, hur göra...Har de blivit så för er?

Visa signatur

Carnivore

Permalänk
Medlem

Re: Agilemessenger

Citat:

Min agilemessenger slutade visa den lilla rutan som talar om att jag fått mess efter senaste uppdateringe, hur göra...Har de blivit så för er?

Mitt funkar som det ska..

Permalänk
Medlem

Nej, det funkar bara ibland att det dyker upp en lite ruta längt upp till höger där det står att man har fått mess! andra tråkiga saker med agile är att den inte kan lägga in egna ord om det inte redan finns i ordboken! Detta gäller bara för dem som anväder t9-funktion. Tråkit att vibration inte funkar med den.

Permalänk
Medlem

Bara jag som tröttnat på min 6600? =/

Det enda jag använder den till är att ta kort, när man inte har digitalkameran med sig.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C