Permalänk
Medlem

60 hz hela tiden

Jag kan inte ändra hz på skärmen... Jag kan inte kryssa för knappen "dölj lägen..." det spelar ingen roll till vilken hz jag ändrar till det är fortfarande 60hz ... Någon som fattar?

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

Ska du testa uppdatera grafikkortsdrivarna kanske?

Visa signatur

Äta olja, dricka sand.

Permalänk
Hedersmedlem

Ställt in allt rätt här?

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

har de näst senaste.. när jag installerade de senaste så blev bilden uppcohned vänd och det gick inte att ändra på..
ska se ifall jag hittar de där du skrev vicotnic

...

testade nu.. funkar skitfint.. thnx victonic eller va du hette

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Ställt in allt rätt här?

Antar att de inställningsmöjligheterna är beroende av stöd i monitorn? Jag har en gammal monitor och kan inte hitta de flikarna någonstans, var ska de finnas?

Permalänk

Howser har du ATI?

Just det man kan behöva installera bildskärms drivisarna också...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Installera ReForce

http://www.pagehosting.co.uk/rf/download.html

Funkar till alla kort / drivrutiner. När du väl installerat, välj auto-populate. Apply, och boota om.

Visa signatur

~ I'll miss the winter, a world of fragile things ~ Look for me in the white forest, hiding in a hollow tree ~

Permalänk
Hedersmedlem

Har man ett ATi-kort behöver man inte ReForce eller liknande för att funktionen redan finns i drivrutinerna. (Ok, man kan bara sätta uppdateringsfrekvensen till ett värde oavsett upplösning. Ifall man vill använda olika uppdateringsfrekvenser beroende på upplösning kanske ReForce kan vara ett alternativ.)

Display Properties -> Settings -> Advanced -> Displays -> Klicka på den skärm du vill göra inställningarna för -> Ställ in önskade värden (se bilden i mitt tidigare inlägg), klicka ev av Use DCC information.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Har man ett ATi-kort behöver man inte ReForce eller liknande för att funktionen redan finns i drivrutinerna. (Ok, man kan bara sätta uppdateringsfrekvensen till ett värde oavsett upplösning. Ifall man vill använda olika uppdateringsfrekvenser beroende på upplösning kanske ReForce kan vara ett alternativ.)

Display Properties -> Settings -> Advanced -> Displays -> Klicka på den skärm du vill göra inställningarna för -> Ställ in önskade värden (se bilden i mitt tidigare inlägg), klicka ev av Use DCC information.

Självklart, jag anser bara att ReForce är enklare och går snabbare.

Visa signatur

~ I'll miss the winter, a world of fragile things ~ Look for me in the white forest, hiding in a hollow tree ~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Howser har du ATI?

Jepp, hittade inställningarna nu, tack Vicotnik.