Ytterligare en Doom 3-tråd - läskigt värre!

Permalänk
Medlem

Ytterligare en Doom 3-tråd - läskigt värre!

Ville bara säja att spelet är jääävligt läskigt. Sitter ju på helspänn hela tiden! Vågar ju knappt lira det. Ljus och ljudeffekterna är otroliga. MYCKET bra spel måste jag säja...inte för att jag väntat mig nåt annat heller men

BTW: Flyter fint på min P4 2.8, 512MB RAM, RADEON 9600 PRO med Medium inställning på detaljerna och 1024x768

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk

Du kan inte vara riktigt funtad i huvudet som startar en tråd till.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Rätta mig om jag har fel men jag har då inte sett någon tråd som skrivits EFTER att folk faktiskt spelat spelet...men det kanske finns det med Inte för att jag bryr mig det allra minsta om dina åsikter men något fel har du med attityden iaf, prata med kuratorn på din skola eller nåt.

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk
Medlem

Problemet är att alla trådar som folk skriver efter att dom har spelat det blir låsta eftersom spelet inte har kommit ut i sverige än

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem

Okey, my bad men det finns ju flera butiker som släppt spelet so what's the big deal? Det är ju deras problem att dom släpper spel i förväg imho

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RhedMan
Okey, my bad men det finns ju flera butiker som släppt spelet so what's the big deal? Det är ju deras problem att dom släpper spel i förväg imho

Ge oss länk till butikens hemsida där du köpt spelet då! De har inte släppts i sverige ännu! har de ens släppts i usa? shit asså.. när ska folk lära sig.. de har ju förhelsike kommit 20 trådar på en vecka om detta fö*annade spel! vafan e de för speciellt me de!?

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

nämn vilken butik då, kan man inte sätta dit affärer för att dom släpper spel inna sina realesedatum.
Och så tror jag du kör på mottot gratis är gott.
Fotobevis med dig smilande bredvid kartongen så kan man ju tro på dig, än när du bara skriver "Okey, my bad men det finns ju flera butiker som släppt spelet so what's the big deal?"

Visa signatur

Min rigg: XFX 8800GTX, 2gig OCZ PC8500 SLi-rdy edition, Core 2 Duo E6600, Asus Extreme Striker. Systemdisk: 150gig Raptor X. Nätagg: Antec TruePower 850W quattro.

Permalänk
Medlem

Vi som har ett liv hänger inte på SWEC 24/7 och kanske missar en del trådar

Men visst lås eller radera tråden då, så viktigt var det inte...

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk
Medlem

Spelet har funnits ute i USA i en dryg vecka, det skulle inte vara några som helst problem att ha fått det skickat till Sverige från USA vid det här laget.

Permalänk
Medlem

eller så bannar man folk som dig, som ens orkar starta en sådan här tråd. Måste känna dig fruktansvärt häftig som vågar utmana moderatorena va? :i

Permalänk
Medlem

Release date: August 3

http://shop.soft32.com/buy-B00006C2HA-AsinSearch-us.html

Citat:

eller så bannar man folk som dig, som ens orkar starta en sådan här tråd. Måste känna dig fruktansvärt häftig som vågar utmana moderatorena va? :i

*garv* Ja för det var ju preciiis det jag tänkte med den här tråden, jag är egentligen en 13 år gammal datanörd som leker rebell och tycker det är tufft att "utmana" moderatorer på nätet.

Dagen roligaste inlägg

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk
Medlem

förstod inte riktigt vad du ville påpeka med den där länken men. dessutom kan du ju gärna förklara vad du vill säga med denna tråden? att doom3 är läskigt? i think that's obvious.

Permalänk
Medlem

Forum brukar vara en plats där man diskuterar saker, den här tråden handlar om jag tycker Doom 3 är läskigt och så kan ju andra få chansen att säja vad dom tycker. Vilken del av det är det du inte förstår?

Nåja, den här tråden spårade ju ur rätt snabbt, lås fanskapet nån gång då...

EDIT: Vad jag ville säja med länken var att alla som är gammal nog att ha ett kreditkort kan köpa spelet på Amazon...

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk
Medlem

Det är skitäckligt, verkligen Men jag retar mig som fan på att man inte kan skjuta igenom stommar/galler osv. Stor fet miss enligt mig.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

jo brukar bli så när man pratar om spel som inte släppts. lås den, bäst så

Permalänk
Medlem

Kurre: Be mamma och pappa översätta den här raden åt dig...

Release Date: 03 August, 2004

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk
Medlem

Kurre Wannabe admin 2004

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk

Rhedman, dom har egna regler på sweclockers. Man får inte prata om spel som inte haft release i sverige eftersom dom inte kan kolla/bevisa att man inte har warez version. Och eftersom dom inte vill få dåligt rykte för att folk snackar warez på forumet så har dom denna regel. Simple as that.

Permalänk
Medlem

...

alltså vill bara inte se mera doom 3 trådar innan det släpps. so damn tired of that, inget mer

Permalänk
Medlem

Man kan väl inte utgå ifrån att medlemmar snackar warez? Särskilt inte när det handlar om spel som funnits på marknaden i en vecka (det finns att köpa på www.doom3.com) I så fall skulle ju reglerna vara att så fort man vill ha hjälp med ett spel eller program måste man minsann posta ett foto på sig själv när man håller i kartongen och kvittot oavsett hur gammal mjukvaran är?

Nåja, det spelar inte så stor roll, nu ska jag sova och drömma om läskiga monster

Sov sött alla snälla SWEC-medlemmar

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk
Medlem

fixade till för mAster9's skull

Permalänk
Medlem

Re: ...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
alltså vill bara inte se mera doom 3 trådar innan det släpps. so damn tired of that, inget mer

vad var det du inte förstog med att det är släppt.. varför skriva då att du är less på trådar som handlar om doom3 då det inte är släppt... då det är släppt.. i verkligenheten.. men man kan ju undra vilken verklighet du lever i

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lookaasheq
har du doom3? får jag ta på dig?
http://forumspam.articblue.nl/user_related/attentionwhore/ima...

Väx upp för fan!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Det är inte släppt i sverige det är verkligheten. Och till dess är alla jag har spelat Doom 3 trådar förbjudna. Därför att de flesta inkl mannen ovan kör warez. Det hörs i tonen vilka som kör med warez eller inte. Det låter konstigt men det är sant faktiskt. Rheddman har warez tonen

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Det är inte släppt i sverige det är verkligheten. Och till dess är alla jag har spelat Doom 3 trådar förbjudna. Därför att de flesta inkl mannen ovan kör warez. Det hörs i tonen vilka som kör med warez eller inte. Det låter konstigt men det är sant faktiskt. Rheddman har warez tonen

klart det märks.. men det jag vill säga är ju att han kan ha beställt det får usa.. då det släpptes där 4 aug.. då skulle han teoretikst kunna ha spelet nu

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk

stfu och vänta på en moderators åsikt är nog vad jag vill säga till de flesta i den här tråden.

Moderatorerna har fått en massa coola lekis-mods den senaste veckan.

Permalänk
Medlem

fan jag e skitsur..laggar som fan för mig på min 3.2ghzare :/
jävla skit..trodde det skulle flyta vafna..bah..o här beställde man från usa o allt..fan

Visa signatur

§

Permalänk
Medlem

Jag fick inte beställa spelet från USA till Sverige men har man kompisar där borta så var de ju bara att be dom beställa 2 ex och skicka. 4 dagars resa med posten.

Jag tänker dock inte diskutera spelet innan de är tillåtet här. Regler är regler och gillar man dom inte får man väl starta ett eget forum. Hoppas bara att man talar om när de är tillåtet, jag tror de finns en hel del att diskutera vad gäller tweaks och liknande och de kommer nog säljas en hel del nya grafikkort på grund av spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=BT=-Demo
stfu och vänta på en moderators åsikt är nog vad jag vill säga till de flesta i den här tråden.

Moderatorerna har fått en massa coola lekis-mods den senaste veckan.

fan ber du mig hålla käften.. säger bara vårda ditt språk... för sånna hårda ord anävnder vi väll inte här på swec va ?

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk
Medlem

jag trodde reglerna var till för at följas iaf. Anyway nu lägger vi det här boys