Permalänk
Medlem

Everquest2 beta

En bra start på morgonen för en fd EQ1 lirare(5år) är när man öppnar sin email och ser detta: (citerar bara ett par rader)

"Dear beta candidate,

We are pleased to offer you an invitation into the next phase of beta for EverQuest II. We'd like to bring you in now to give you an early look at Norrath's future. Thank you for joining the effort to help us build a stronger, more stable game.

Please read this entire e-mail carefully. It will provide all the information you need to install the beta client and begin exploration of the world of EverQuest II."

-------

Ser med spänning fram emot att få testa då det (just nu) står och väger mellan WoW och just EQ2 som nästa mmorpg jag ska plöja ner min fritid i .

Till er som redan testat betan, vilket intryck fick ni? ser ni fram emot release eller var ni besvikna?

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk

det är jäkligt skoj. det är en jäkligt mäktig känsla att gå runt i städerna efter man har lämnat slummen. quest systemet är skit bra gjort och jag råder dig till att expa genom att göra quests för det är roligare och lika snabbt som hackandslash.
längtar tills releasen som är om en månad max två enligt sony men jag tycker de ska skjuta upp det lite till tills det har fixat alla buggar. de jobbar dock jäkligt bra på att fixa allt nu

Visa signatur

_________________
Jag blir lycklig av prylar.

Permalänk
Medlem

Vi har diskuterat EverQuest 2 beta ett bra tag på denna tråd.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=33736...

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"