Permalänk

Jobbigt !

Hela mitt hushåll har fått nåt virus av nåt slag som gör att om man har en nätverkssladd inkopplad startar inte explorer.exe som den ska vid uppstart. det lägger sig "index.exe" "gp.exe" osv osv osv osv osv med massa namn som körs sen andra saker som "win32.exe" "sys32.exe" massa skit saker, det hittas hittas inget av norton heller ad-aware osv osv har formaterat, d kmr tillbax .. börjar bli relativt irriterad på d här nu.. några förslag ?

Visa signatur

| A64 3000+ | Gigabyte GA-K8NS Pro | 1024 mb DDR Corsair Value Select | Club 3D x800PRO | Compucase CI-6919 | 120 GB 160 GB 160 GB | 10028 @ 3DMark -03 Oklockat www.m0jjen.com

Permalänk
Medlem

jag har det med.....

Visa signatur

Go out into world...?
Sound scarry!
Are ther yummier frogs ouside?

Permalänk

ett råd, kör www.housecall.antivirus.com det funkade skit bra bara d att dom kmr tillbax, ska skicka på norton persenal firewall sen jävlar

Visa signatur

| A64 3000+ | Gigabyte GA-K8NS Pro | 1024 mb DDR Corsair Value Select | Club 3D x800PRO | Compucase CI-6919 | 120 GB 160 GB 160 GB | 10028 @ 3DMark -03 Oklockat www.m0jjen.com

Permalänk
Medlem

Lite svårt för er att tanka hem något - men försök få tag på ett annat antivirusprog än Norton.
Jag tankade hem AVG Free från grisoft.com - då hittade ja 5 virus som inte norton hittade...

Visa signatur

p4 3,2@3,2 | AOpen AX4c Max II | GEIL 2x512 Mb RAM@800 | Samsung 160 Gb S-ata | WD 200GB |
kristet.com

Permalänk

så norton är inte bäst längre med andra ord ? :E

Visa signatur

| A64 3000+ | Gigabyte GA-K8NS Pro | 1024 mb DDR Corsair Value Select | Club 3D x800PRO | Compucase CI-6919 | 120 GB 160 GB 160 GB | 10028 @ 3DMark -03 Oklockat www.m0jjen.com

Permalänk
Medlem

Norton e skit jag får virus för jämnan tex MS blaster, sys32 och sasser!
och den ända av dessa 3 som norton hitta va sys32 men det gick inte att ta bort det...... norton e skit!

Visa signatur

Go out into world...?
Sound scarry!
Are ther yummier frogs ouside?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CRAP
Norton e skit jag får virus för jämnan tex MS blaster, sys32 och sasser!
och den ända av dessa 3 som norton hitta va sys32 men det gick inte att ta bort det...... norton e skit!

Utan att göra allt för mycket reklam, men testa Kaspersky's AV om möjligheten finns. En aha-upplevelse kan komma farande. Ett mycket kompetent program.

Permalänk
Medlem

Hade samma problem, http://www.avast.com/ hittade allt och tog bort det.

Visa signatur

En del lever sitt liv, högt upp på en piedestal
En del lever sitt, bara för å rasa av