Missade WoW signupen p.g.a kortsl.! HJÄLP!

Permalänk
Medlem

Jag skulle också vilja ha ett konto
Det skadar ju inte att fråga.

Permalänk
Medlem

Satt man inte och refreshade fileplanet eller wows signup page i flera timmar är man inte värdig ett konto, ni får vänta tills det släpps nya eller spelet är ute ;D

*går tillbaka och spelar detta härliga spel*

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nidhogg
Det är konton till open beta, spelet har inte släppts ännu.

Ok, min nyfikenhet är stillad

Trodde detta spel var färdigt och skulle släppas om nån vecka, men så var det nog inte då.
Skulle ändå aldrig betala 100-150kr varje månad för att spela, inte så länge jag inte har fast inkomst, men får man riktigt jobb nångång så är det ju småpotatis att lägga ut förståss.

Visa signatur

CCNA sedan juni 2006

Permalänk

för det spelet är dom pengarna småpotatis...

Permalänk
Medlem

synd att du inte kom dagen efter betan släpptes, jag var så trött på det efter 8 timmar att jag gav bort kontot för 500kr (eller vad dollarn stod i) för pengar i ett annat spel.) du hade ju kunnat få det gratis av mig annars =/

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

har nån ett extra WoW konto till lilla mej me?

skapade en tråd förut SÅ BLEV DEN LÅST! tack så mycke nu får jag väll alldrig testa WoW

Permalänk

Jag har 3 konton. Ett jag använder 1 reserv, och sen ett jag glömt användarnamnet och lösenordet på Skrev in en skit email också.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Har en massa gmail invites om någon är villig att byta mot ett konto...

Visa signatur

En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten

Permalänk
Medlem

inte så jäkla konstigt att alla konton tog slut, sett en jävla massa folk på alla möjliga forum (inte bara spel) som säljer konton och har reggat flera m.m., är det bara jag som tycker sånt är värdelöst?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ferrat
inte så jäkla konstigt att alla konton tog slut, sett en jävla massa folk på alla möjliga forum (inte bara spel) som säljer konton och har reggat flera m.m., är det bara jag som tycker sånt är värdelöst?

Du hade säkert gjort exakt samma sak...

liten fråga, du fick inget konto eller?

Jag har iaf fått mig ett konto tack vare en trevlig själ här på sweclockers, har spelat spelet lite, och trots att jag inte förstår mycket alls är det ett skönt spel

Permalänk
Medlem

Jag försökte inte ta ett konto, min bror har ett konto, vi delar på ett just av den anledningen att jag anser att två va onödigt när vi ändå inte spelar samma tider..

Skulle jag sabba för mig själv genom att regga flera st? Nej tror jag inte, ju fler som gör det ju färre kan spela ju mindre folk att spela med på servers m.m. samt att vad fan ska du med flera till?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Har ett extra konto men komemr dock inte ihåg vad jag hade för lösen på det, ska kolla om jag kan komma på det.

Permalänk

Kan sälja ett konto för lite natura

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

Har en stackars polare som gör lumpen, som ringt och sms:at mig varenda dag sedan han fick höra att en öppna betan börjat. Lovade honom att bränna en skiva med installationsfiler och allting - men tänkte aldrig på att betan skulle kunna bli full al'a sign-ups.

Någon som kan rädda mig/oss? Vore bara för sött? Annars bara ett konto för den här helgen, så vi kan lira lite under helgen - han försvinner ju ut i dimman på söndag igen...

*hoppas på att få ett PM från någon snäll vacker SweCare*

I utbyte kan ni få bilder på min 3 år gamla lillebror?

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Har en stackars polare som gör lumpen, som ringt och sms:at mig varenda dag sedan han fick höra att en öppna betan börjat. Lovade honom att bränna en skiva med installationsfiler och allting - men tänkte aldrig på att betan skulle kunna bli full al'a sign-ups.

Någon som kan rädda mig/oss? Vore bara för sött? Annars bara ett konto för den här helgen, så vi kan lira lite under helgen - han försvinner ju ut i dimman på söndag igen...

*hoppas på att få ett PM från någon snäll vacker SweCare*

I utbyte kan ni få bilder på min 3 år gamla lillebror?

Ha, jag behöver ett jag också!

Ni kan få på min 4 åriga lillebror.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Finns det någon som vill ge bort ett av sina WoW konton till mig? Han nämligen inte med att skaffa ett
SNÄLLA!!

Hör av er på: adde_json@hotmail.com

Visa signatur

dummare än dummast :P

Permalänk
Medlem

uuh jag vill också ha ett account, PM krav!!

jag e bra på att levla

Permalänk

Ehm var får man Authentication Key ifrån när man reggar? hajjar inte ? :S tacksam för svar

Permalänk
Medlem

jag vill också ha

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

missade oxå sign up'en =/
ngn vänlig själ där ute som har ett konto över???

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nån som har ett konto över ?
Kan byta byta mot ett gmail konto eller fler

Visa signatur

Goz!

Permalänk
Medlem

Asch, gav bort mitt konto till en god vän som varit lyrisk över WoW i ett år men som missade uppskrivningsdagen, annars kanske någon här skulle fått.

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk
Medlem

Den som ber snällast vinner ett account.
Har bara ett

Edit:
Till Zarar

Sorry Happysatan, läste ditt inlägg precis när jag hade skickat, annars så
Puss

Permalänk
Medlem

Snälla snälla snälla?
Vore kul att testa spelet, synd att man missade signupen bara.

Permalänk

Jag har ett konto över
första som skickar ett PM får det

edit : Skänkt till Majed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Acid_Reflux
Jag har ett konto över
första som skickar ett PM får det

du har pm

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmoOdi
Nån som har ett konto över ?
Kan byta byta mot ett gmail konto eller fler

Såg en på isonews forum som ville byta mot just en gmail

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Skulle också behöva ett account
Missade detta totalt!

Att studera tar verkligen för mycker tid.

Hoppas någon känner sig manad till att vara en ängel

Permalänk

jag missade pga jag blev tvingad till farmor i några dar:( om någon känner för att skänka ett konto så skulle jag bli överlycklig! PMA om ni känner er intresserade av att göra någon lycklig:)

Visa signatur

Gamingeye.com

Permalänk
Avstängd

Gimme an account.

Kan ge något för det.

Visa signatur