Permalänk
Medlem

p910i för 4000

Kan köpa telefonen för det priset ska jag slå till?

Är det någon som vet en sida focuserad på p910i och vad man kan använda den tll, det verkar ju finnas en del

Permalänk

jag skulle nog plocka den om jag vore ute efter en telefon, och om man kan tänka sig en lur i den storleken.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

p910i, iPod 4G 20Gb,

Permalänk
Medlem

Köp! Bästa luren jag haft. Den har allt och lite till.

sök på forumet, står mycket om p800/p900/p910

Visa signatur

Står man vid kanten av ett stup är det inte säkert att ett steg framåt är ett framsteg.....

Permalänk
Medlem

Har en p900, väldigt nöjd med den och allt, men lite missnöjd med minneskapaciteten, detta är ju dock tillrättat på 910i så slå till om du kan få den för 4k, är det utan abonnemang förresten?

Visa signatur

jag reserverar mig icke för felaktigheter i ovanstående inlägg citera för svar tack
Jag har en dator...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sinner
Köp! Bästa luren jag haft. Den har allt och lite till.

sök på forumet, står mycket om p800/p900/p910

Nja, den har inte riktigt allt, inte 3g tex. Jag skulle nog vilja kunna surfa i 3g hastighet om jag hade en sådan.

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar!
Är det någon som vet om det finns bluethoot tangentbord som är kompatibla med p910i? vore perfekt att ha.
Mobilen är utan abbonemang eller bindning ska söka lite sen men nu går underhåll på servrarna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frke
Tack för alla svar!
Är det någon som vet om det finns bluethoot tangentbord som är kompatibla med p910i? vore perfekt att ha.
Mobilen är utan abbonemang eller bindning ska söka lite sen men nu går underhåll på servrarna

p910i har ett inbyggt qwerty-tangentbord som jag tycker fungerar helt utmärkt. Lite synd att det inte är belyst bara.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
Nja, den har inte riktigt allt, inte 3g tex. Jag skulle nog vilja kunna surfa i 3g hastighet om jag hade en sådan.

hehe. okej då. den har inte 3g och inte mpix-kamera. men vem fan vill ha 3g nu? inte du iaf, ser så ut om man tittar på din avatar

Visa signatur

Står man vid kanten av ett stup är det inte säkert att ett steg framåt är ett framsteg.....

Permalänk

Det är skillnad på nätoperatören Hi3G och tekniken 3G (UMTS/WCDMA). Varför skulle man inte vilja ha 3G?

Permalänk
Medlem

Min mamma har en sådan (P910i), och det är grym telefon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sinner
hehe. okej då. den har inte 3g och inte mpix-kamera. men vem fan vill ha 3g nu? inte du iaf, ser så ut om man tittar på din avatar

Jag vill gärna ha 3G, men jag vill inte har operatören 3.

Permalänk
Medlem

Hur är det med ordbehandling på den? finns det typ word?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frke
Hur är det med ordbehandling på den? finns det typ word?

Quickword följer med, men jag har inte provat det så mycket. Det bör fungera iallafall
Finns även program för excel och powerpoint med.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Avstängd

Bra telefon, end of story.
4k är ett bra pris. Köp. Om det inte är på blocket så du blir blåst dvs

3g? jävla mög enligt mig om man fortfarande inte bor i sthlm,gbg,malmö.

Visst vi har 1-2 pluppar här i lilla kristianstad men sen går det över till 2g och kostar skjortan att ringa.

Nej comviq.net 2g powah

Permalänk
Medlem

Ska köpa från eBay. Är inte helt säker på att jag inte blir blåst men tror inte det. Killen jag ska köpa ifrån har bara posetiva omdömmen och sålt massor av saker på eBay under ett år.

Edit: Får den förresten för 3360 kr så priset är väll inte så mycket att tänka på