Historien om Andys nya dator

Permalänk
Medlem

aeg

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Medlem

den var riktigt underhållande så länge den varade, jag har inte sett den förr, lite undrade jag när det var gamla komponenter legogubbarna satte i, heh. (:

kul med roliga nyheter...

Permalänk

för skribenten verkade den inte vara så gammal IOF Så det måste ju finnas några som inte sett den

Permalänk
Avstängd

Jävlar vad folk klagar, den var kul som fan och alla har inte sett den så håll käft med det fan... Fjollor, skäms!

Permalänk
Inaktiv

hehehehe. Den var klockren

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Nu är det andra regler som gäller ser man.

Gammal

Lås tråden

Gillar detta lås tråden som handlar om att disskutera nyheter, på SWEC´s första
sidan.
Det är fan i mig humor, mer självironi på första sidan och lås tråden bara skojs skull

Visa signatur

om jag har en dålig dag ska man formatera eller fotografera mitt bios på min sepeu

Permalänk
Medlem

gammal goding

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Hade vart roligt om någon kunde göra en uppföljare, när kylflänsen skall på o datorn överklockas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hahaha, kanonkul!

Första ggn jag såg den åxå!

Jag vill se en fortsättning när en lego gubbe, kanske någon is-liknande idiot ur Bionicle, sitter på cpu'n när någon skojfrisk person startar datorn i 1-2 sek.

Visa signatur

Det hemska med att bli klokare är att man tyvärr inser hur lite man egentligen vet!
Everything good in life is about nitrous compounds. I mean: liquid nitrogen-Fun with CPUs! Nitromethane-Gets 5000HP from 8 litre engine! Nitrous oxide-A laughing matter! Btw, 78% of the atosphere contains pure nitrogen!!! That's probably why you are smiling now!

Permalänk
Medlem

Hahaha så skön!

Permalänk
Medlem

den var jefla rolig, aldrig sett innan, de bästa var när han fastnade under floppy o "operation räddning" började

Permalänk
Medlem

Sätt den förut - mkt humor. Speciellt när man är lite på G så här på lördagskvällen.

Permalänk
Medlem

En gammal Athlon T-bird eller något
Inte up-to-date kanske, men jäkligt kul

Permalänk
Medlem

Haha, ett gott skratt såhär på kvällen är verkligen upskattat!

Permalänk
Medlem

HAHA va bra den va, det är första gången jag ser den. Den va asskön.

Permalänk
Medlem

Stackars dem som sett den innan. Måste va hårt.

Visa signatur

Det är vetenskapligt bevisat att forskning orsakar cancer hos möss

Permalänk
Medlem

Till skillnad från GeForce 3:an så är humorn fortfarande bra....eller?

Permalänk
Medlem

Haha, perfekt!

Är det status att skrika "gammal" direkt man sett nåt. Är man mer värd?
Har man sett mer av vad livet har att erbjuda när man utan förvarning med versaler skriver GAMMAL och vill få alla andra att tänka : "Herregud, han har ju sett detta innan, han måste vara riktigt über1337"?

För att tala klarspråk, sluta gapa "gammal" !

Visa signatur

Tänk före du skriver, sök innan du frågar!
Google
- Wiper

Permalänk
Medlem

hahahah torr som jag e tyckte jag det var.. hmm.. torrt?!

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe i975X | E8600| 7970 | XMS2-6400 |

Permalänk
Medlem

Den där är bara för härlig

Citat:

Ursprungligen inskrivet av wiper
Haha, perfekt!

Är det status att skrika "gammal" direkt man sett nåt. Är man mer värd?
Har man sett mer av vad livet har att erbjuda när man utan förvarning med versaler skriver GAMMAL och vill få alla andra att tänka : "Herregud, han har ju sett detta innan, han måste vara riktigt über1337"?

För att tala klarspråk, sluta gapa "gammal" !

Kan inte annat än att hålla med. Det räcker med att en, om ens det skulle vara nödvändigt, konstaterar att den är "gammal". Man kan inte få nobelpris för samma sak två gånger..

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk

Sök först! Före man postar nya innlägg... :D:D
Inte många veckor denna var uppe senast i forumet, men men. Alltid kul med nyheter, vad det änn är!

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Och den här platsar verkligen bland nyheterna? Heh...

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

HAHAHA! Detta var det roligaste på länge Det bästa var när "Red" fick diskettstationen över sig och när de ploppade plasten och när två av de fällde den blåe med snöret Skulle vara kul med en uppföljare som sagt.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Riktigt trist grej ifall ni frgåar mig

Permalänk

Gammal men kul.

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frallan
Till skillnad från GeForce 3:an så är humorn fortfarande bra....eller?

Permalänk

Har inte heller sett den tidigare men damn...det var riktigt kul.

Permalänk
Medlem

sluta gnälla. alla har kanske inte sett den.

Permalänk
Medlem

Är väl mer en regel än undantag att folk måste klaga på nyheter på swec??

Permalänk

Sak samma om den var gammal eller inte. Räcker med att den inte var rolig för att den inte skulle varit med.

Visa signatur