Verklighetstrogna bilspel

Permalänk
Medlem

Verklighetstrogna bilspel

Hej, Söker lite titlar på verklighetstrogna och kul bilspel till min farsa som diggar sånt. Kom inte med NFSU2 o sånt nu bara. det är inte verklighetstrogna! Typ Tocca race driver och liknande!

Visa signatur

Det man inte har i huvudet får man ha under huven!

Permalänk

Live for Speed

Permalänk
Medlem

Richard Burns Rally

Permalänk
Medlem

Rallisport Challenge
Flatout
Rally Trophy

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

GTR som kommer i februari.
www.simbin.com
En grym simulator som är riktigt verklig, kräver force feedback ratt.

Permalänk
Medlem

Gran Turismo 4 ska vara extremt realistiskt.. det var trean, tvåan och ettan iaf.
Dessutom finns det vanliga bilar också, inte bara racebilal. Fins Mercedes, BMW, Audi osv..

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Okej, tack för dessa svaren än så länge....

Visa signatur

Det man inte har i huvudet får man ha under huven!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

OBS det ska va pc spel

Visa signatur

Det man inte har i huvudet får man ha under huven!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norado
FlatOut

Hur kan ni tipsa om FlatOut? Spelet som helt saknar realistiska drag!

Fast det var en ":D" efter så det kanske menas att ni är ironiska?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Grand Prix Legends.

Permalänk
Medlem

haha två som listat FlatOut! hur troligt är tävlingar där man ska försöka flyga så långt man kan med sin förare?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Toca Race Driver
Flatout
Rallisport Challenge

Skulle inte jag klassa som verklighetstrogna spel.

Vill man ha riktigt verklighetstrogna så bör man satsa på simulatorer som tex:
Grand Prix Legends
Richard Burns Rally
GTR
NASCAR Racing 2003 Season
F1 Challenge 99-02
Live for Speed

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryden
haha två som listat FlatOut! hur troligt är tävlingar där man ska försöka flyga så långt man kan med sin förare?

skit i bonus delen då

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

Till xbox kan jag bara rekommendera Project: Gotham Racing.

Hur realistiskt som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qrula
Till xbox kan jag bara rekommendera Project: Gotham Racing.

Hur realistiskt som helst.

Jag hoppas du skojar.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Det gör jag med, sen sa jag PC spel...

Visa signatur

Det man inte har i huvudet får man ha under huven!

Permalänk
Medlem

Toca race driver 2 är iaf värdelöst. Det känns som om bilen flyter på vägen, och det är ingen höjdargrafik direkt.
Richard burns rally är en riktig utmaning, skön känsla.

Visa signatur

Dell: P4 3,2 EE, 1024m DDR 400 mhz, Leadtek 6800LE 16/6, 345/830,
2*120gb SATA, Dell 19" TFT
3dmark03: 11600 3dmark05: Feta artifakter :(

Permalänk

Richard Burns Rally för den som gillar att åka lite på tvären - grymma adrenalinkickar utlovas (och en hel del irritation innan man lärt sig hantera bilen), och kommande GTR för bankörning..

Offtopic, men i alla fall - GT-serien på PSX och PS2 är inte alls överdrivet realistisk, bra är det, men inte realistiskt (prologen till gt4 känns rätt bra dock, speciellt den cuscosponsrade jtcc-imprezan).

/J

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
Jag hoppas du skojar.

Jag tycker iaf att båda ettan och tvåan har verkligt bra körkänsla och är tillräckligt realistiska för att vara förtroendegivande. Sen att man inte kvaddas (bilen blir sämre) när man krockar har inte med kör-realismen att göra. Vad är det du tycker är så hemskt orealistiskt med PGR 1 och 2?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

valfritt GTA

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

super mario kart till snes

Permalänk
Medlem

Skulle säja Live For Speed. Finns en demo att tanka på www.liveforspeed.net och sen om du vill kan du köpa spelet får du nåra koder osv. som du skriver in så har du fullversionen. Men demon är väldigt kul också, men jag har inte ratt så jag kör på tangentbordet som är ganska svårt, ska köpa ratt sen då det blir roligare. God Jul allesammans!

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk

Richard Burns Rally

NetKar, någon? Måste ha ratt i den versionen jag spelade dock, beta för rätt länge sedan nu..

Visa signatur

Come take us out of here / take us anywhere... oh yeah.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Jag tycker iaf att båda ettan och tvåan har verkligt bra körkänsla och är tillräckligt realistiska för att vara förstråendegivande. Sen att man inte kvaddas (bilen blir sämre) när man krockar har inte med kör-realismen att göra. Vad är det du tycker är så hemskt orealistiskt med PGR 1 och 2?

Jag tycker det är hemskt orealistiskt dom flesta spel som inte direkt har nån simulering, visserligen spelar jag dom men dom är inte realistiska. Richard Burns Rally och GTR, det är realistiskt.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Street legal 2

Ett av de roligaste bilspelen till PC enligt mig, läs den stora tråden här på forumet.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Avstängd

Carmageddon 1.. inte realistisk för fem öre men farsan gilla den starkt, kanske för att man fick stillpoäng av att meja ner gamla käringar (ocensurerade ver)

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
Jag tycker det är hemskt orealistiskt dom flesta spel som inte direkt har nån simulering, visserligen spelar jag dom men dom är inte realistiska. Richard Burns Rally och GTR, det är realistiskt.

Jo, men VAD anser du vara orealistiskt i PGR?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
Jag hoppas du skojar.

Jag hoppas du skojar, jag menade 2an föresten!