Permalänk
Medlem

Lite stora kan tyckas .. men man kan ju aldrig ha förmånga lysande och blinkande och pipande saker i datorn hehe *BLING BAUE*

Visa signatur

[IC7-MAX3] [p4 3.0@3.3] [9800PRO] [OCZ EL DDR PC-3200 Platinum Rev2 2x512MB][Maxtor120gb Raptor36gb]

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte hur man ska se displayen om den sitter på minnena.
Inte troligt att man öppnar datorn bara för att se det.

Ganska onödig, men det kanske kan användas till nått annat som är
lite vettigare?

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

oj jävlar, jag trodde det var ett minne till en bärbar dator först när jag såg längd/höjd-propotionerna.

Permalänk

The cost for these extra bells and whistles is expected to be about $30-$50 above the Corsair XMS Pro series with costs lowering as production ramps up. Also expect to see a standard size module with a smaller display and no LED's

som sagt dyra. 3-500 spänn mer för deta bling bling. tack och lov ska de tillverkas uttan dioder okså:)

Is the XMS Xpert series faster than the XMS series? The answer is no, so these modules are only for those seeking the ultimate in memory bling!

det var ganska illa. hoppas pricerna på gammla Xms sjunker mycket:)

Permalänk
Medlem

Kort sagt en onödig pryl?

Permalänk
Medlem

Tydligen ska displayen kunna visa Volt, Temperatur och Hastighet...

Visa signatur

//Bacon