3 MP3 har gått sönder o jag har inget gjort

Permalänk
Medlem

3 MP3 har gått sönder o jag har inget gjort

Hej! Jag fick en MP3 i julklapp en Mpman FUB26, när jag lyssnade på den stängdes den av, så bytte jag batteri så funkade det igen o sen stängdes den av igen o gick inte att sätta på, varken genom att byta batteri eller genom att sätta i USBn då den ska starta automatiskt. Så vi åkte till elgiganten och bytte ut den mot en Packardbell Audiokey den funkade ett längre tag, en dag formaterade jag minnet och la inte in några låtar, sedan när jag skulle lägga in låtar så gick den inte att starta på något sätt, så vi bytte ut den mot en likadan MP3 spelare som den först igår, och jag kunde inte sova så skulle jag lyssna på musik, så gick den sönder likadant som den första, fast jag märkte nu att varje gång jag skulle lyssna på en speciell låt så stängdes den av och nu startar den inte längre. Nån som vet vad det kan vara?

Permalänk
Medlem

Det kan vara för att alla dina mp3-spelare är billiga och har dålig kvalité. Lämna tillbaka, köp en bra för mer pengar. Har du inte mer pengar, spara.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk

läs manualen

Visa signatur

| Asus P7P55D PRO Socket 1156 | SSD 120GB Intel X25-M G3 2,5-tum, 34nm MLC | 1TB WD GP SATA-300 64MB, Caviar Green Power | 3TB WD GP SATA-300 64MB, Caviar Green Power | 2x Corsair 4gb (KIT) DDR3 1600MHz/CL9/1,65V./XMS3 | CPU Core i7 860, 2.80GHz 8MB | XFX PCIe HD5850 1GB BE Black Edition | Corsair HX 650W 80+ | Antec Three Hundred ATX | DVD±RW Samsung 22X SATA SH-S223L

Permalänk

Formatar in spelaren i genom att gå på den här datorn och ta formatera. Andvänd programet som följer med.

Visa signatur

[XP2400+ 2,0ghz] [2x256mb DDR ram] [80gb WD] [EPoX 8K9AI Moderkort] [GeForce 4MX] [NEC 2500 8x]

Permalänk

Använde du säkerbortagning? För gjorde du inte det så lär den ha pajat av det. Mina första dog p.g.a det...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Jag kan ej formatera för att den startar itne på något sätt det går ej att komma in på den på datan lr ngt. Men en som jag känner sa att det finns mp3 låtar som gör så att den stängs av o det går ej starta den för att den ligger först på listan, men ska nog köpa en Jens of Sweden bra kvalité

Permalänk

jag holler med dom i forumet lågt pris låg mp3 men försök lämna tillbax mp3 och kolla på www.brl.se irivern där är verkligen otrolig för sitt pris kanske skulle va värt ett försök på den istället ! mvh

Visa signatur

/olle

Permalänk
Medlem

iRIver har bättre kvalité och bättre ljud i sina spelare än JOS, JOS är bara.. fejk..

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem

ska du ha en mp3spelare som har bra kvalite och inte går sönder så finns egentligen bara monolith mx7010! tål till och med att köra över med en bil kolla denna länk

http://www.mp3mate.se/catalog/product_info.php?products_id=28

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av willan
ska du ha en mp3spelare som har bra kvalite och inte går sönder så finns egentligen bara monolith mx7010!

Så du menar att alla andra mp3spelare går sönder?

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Använde du säkerbortagning? För gjorde du inte det så lär den ha pajat av det. Mina första dog p.g.a det...

Yupp, samma sak hände min Muvo men jag fick den att fungera genom att lägga in, dra ut den från USB kontakten.. läste lite i Creatives forum

Annars kan jag rekomendera den jävligt starkt! Köpte Min Muvo 128mb för ca, nästan, 3 år sen! Kostade då 1800kr, kostar ca 500kr. Har aldrig haft problem med den, stark som en oxe förfan. Tappade tom den när jag cyklade en gång, tog bara upp ocg fortsatte =P

Visa signatur

"Signatur raderad, max tre rader i size 1. Se reglerna". - Vicotnik (The evül one!)

Permalänk
Medlem

argon spelarna på hifiklubben är enligt mig mycket kvalite för pengarna.
en spelare för 600:- spänn helt i aluminium och med display....klart godkänt ljud också, dock så är dom medföljande lurarna i princip bara att kasta.

Visa signatur

=-Datorn:Athlon 64 2249mhz (9x250) s939(Primestabil 3 dygn), Abit KN8 Ultra Pci-e, 2x512 mb Kingston PC-3200 ,Powercolor X800GTO 16, Seagate 200Gb+250Gb+250Gb, Antec Lanboy,Zalman Cnps 7700 & NB47J, Seasonic S12 430w=-=Soffleksakerna:Viewpia 32" LCD (Mördad Av Postverket),Xbox 360 Pe, Dilog DT355-=

Permalänk
Medlem

Jag fixade MP3n, drog ut batteriet och sate den i USBn sedan sat jag i batteriet nu funkar den, ska alltid konvertera till mp3 eller wmaföre jag lägger in låtarna

Permalänk
Medlem

Snälla rara!!! MP3 är ett ljudformat och ej en sak du kan hålla i handen!

Jag gnisslar tänder när jag läser hur du formulerar dig

Visa signatur

"All thinking men are atheists"
-Ernest Hemingway

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeonHart
Så du menar att alla andra mp3spelare går sönder?

Snarare att monolith är mer hållbar har du inte sett alla recentioner de har kört över den med bil

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Snarare att monolith är mer hållbar har du inte sett alla recentioner de har kört över den med bil

Jo visst har jag sett det. Det säger ju dock inte att det förekommer andra typer av fel på spelaren. Att man kan köra över mp3spelaren med bilen är inte så viktigt för mig

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk

Jag lånar tråden lite.......

OFF T:Är denna MP3 spelare bra?? http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/...

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

Du får vad du betalar för, gäller både trådskaparen och smiley_boy

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem

att man kan köra över monolithen med bil bevisar väl iaf att den har bra skydd mot fysisk våld mjukvara och sånt kan ju förstås också krångla men min funkar kanon! här är en länk till filmen för den som inte sett:

http://www.krinor.com/downloads/mx7010c_test/Car_Test.wmv

smiley_boy lägg till en femhunka och du kan välja på de bästa modellerna som monolith,iaudio iriver etc har man inte nu är det bättre att spara

Permalänk
Medlem

Fan, ni skriver som om ni gick i första klass!!! Det gnisslar jag tänder över..

*host* ollie_m89 *host* someone88

Skärpning!!

Visa signatur

Guns dont Argue..

Permalänk
Medlem

Varför?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feffe
Fan, ni skriver som om ni gick i första klass!!! Det gnisslar jag tänder över..

*host* ollie_m89 *host* someone88

Skärpning!!

Dom hör troligen till mobiltelefongenerationen Feffe