Japaner slår sönder en PSP [film]

Permalänk
Medlem

schysst bil .)

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Fan va nördigt.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

Töntvarning... Men visst med mera pengar och inneboende ilska så är blir i-lands hyss mera vanlig...

Fan vad trött man blir på denna slöseri. Dom borde kanske leva i ett u-land lite för att se vilken jävla tur dom ha att ens kunna leva med rinnande vatten.

/Martin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Så du tycker att det är vettigt att slå sönder saker bara för att, i någons ögon, vara tuff?

Jag ÄLSKAR att ha sönder saker.

Permalänk
Medlem

Idioter.

Visa signatur

(http://rivfader.blogspot.com)
Blank face in the windowpane
Made clear in seconds of light

Permalänk

Antagligen var filmen nån sorts antigrej till den nya spelkulturen, som ju har stort fäste i just japan. De kanske tycker folk ska läsa en bok t.ex istället för att spela på en PSP.

Bara en hint till er som inte verkar ha nån aning om varför de kan ha gjort filmen. Och till er som tror de gjorde den bara för att vara "balla". Använd er fantasi..... Nu vet ju faktiskt inte jag varför de gjorde filmen (jag kan bara misstänka) men inte fan kan väl nån tycka att det är ballt att trasha en portabel spelmaskin, helt utan syfte.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Antagligen var filmen nån sorts antigrej till den nya spelkulturen, som ju har stort fäste i just japan. De kanske tycker folk ska läsa en bok t.ex istället för att spela på en PSP.

Bara en hint till er som inte verkar ha nån aning om varför de kan ha gjort filmen. Och till er som tror de gjorde den bara för att vara "balla". Använd er fantasi..... Nu vet ju faktiskt inte jag varför de gjorde filmen (jag kan bara misstänka) men inte fan kan väl nån tycka att det är ballt att trasha en portabel spelmaskin, helt utan syfte.

Min teori är att det har något med bibeln att göra.

Permalänk

De får gärna göra sönder sånt som är nytt, men ge fan i retro säger jag bara!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Min teori är att det har något med bibeln att göra.

Jaha.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

dom var då inte ens duktiga på att förstöra den,

Permalänk

Såg ju inte ut som de tog i särskilt mycket.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Avstängd

Oj vad många som blev ledsna i brunögat.. buhu

Men ni tycker att det är moget med att slå sönder en PSP? men inte NES? snacka om mognad... cry babies

Hey, några som missade "av misstag men ingen förlust" fy fan, lär er läsa... tolkar ni det som "hoppa från 10m på NES, oj misstag", fan vad löjliga ni gör er själva, grattis

Sen är ni ju så jälva tuffa med, en "vågar" sitta bakom sin skärm och ytrar sig lite sen kommer resten av fega gänget och vill tuffa sig med, känner ni er som män nu? antar ni går med kniv i fickan på fredagskvällen från dagis med, gå iväg från datorn annars bränns välligen vid

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Oj vad många som blev ledsna i brunögat.. buhu

Men ni tycker att det är moget med att slå sönder en PSP? men inte NES? snacka om mognad... cry babies

Hey, några som missade "av misstag men ingen förlust" fy fan, lär er läsa... tolkar ni det som "hoppa från 10m på NES, oj misstag", fan vad löjliga ni gör er själva, grattis

Sen är ni ju så jälva tuffa med, en "vågar" sitta bakom sin skärm och ytrar sig lite sen kommer resten av fega gänget och vill tuffa sig med, känner ni er som män nu? antar ni går med kniv i fickan på fredagskvällen från dagis med, gå iväg från datorn annars bränns välligen vid

Och du var såklart lika "cool" som började med detta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Oj vad många som blev ledsna i brunögat.. buhu

Men ni tycker att det är moget med att slå sönder en PSP? men inte NES? snacka om mognad... cry babies

Hey, några som missade "av misstag men ingen förlust" fy fan, lär er läsa... tolkar ni det som "hoppa från 10m på NES, oj misstag", fan vad löjliga ni gör er själva, grattis

Sen är ni ju så jälva tuffa med, en "vågar" sitta bakom sin skärm och ytrar sig lite sen kommer resten av fega gänget och vill tuffa sig med, känner ni er som män nu? antar ni går med kniv i fickan på fredagskvällen från dagis med, gå iväg från datorn annars bränns välligen vid

Ahhh... veckans höjdpunkt! Du måste ha förlängt mitt liv med säkert 5år! Ett gott skratt förlänger livet eller vad dom nu säger

Permalänk

"Men ni tycker att det är moget med att slå sönder en PSP? men inte NES? snacka om mognad... cry babies" Om du hänvisar till mig så var meningen med mitt inlägg att man kan förstöra något som är i produktion, men när det blir en retropryl som inte byggs längre så ska man lämna dem i frid. Samma sak med gamla vintage bilar.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Hey, några som missade "av misstag men ingen förlust" fy fan, lär er läsa...

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

haha killen i slips kastar som en brud
sen är dom mesiga, dom tar ju inte i eller dom är som arnold säger "girlie men" fast det kan ju ha me bilarna och göra. som sen går in på nästa sak:
vem fick iden och göra det på och precis bredvid en bilväg?

Visa signatur

Fuck It

Permalänk
Medlem

Japaner ÄR tuffa xD

Han är ju tuffast! Speciellt när han ska hoppa på den

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

zion Jag slår vad om att det är han som äger bilen och köpte PSP:n.

Permalänk

Sonys testpatrull?

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Fan vad underbart det kändes å trampa sönder en NES i källaren igår, av misstag men ingen förlust precis

Ingen förlust? Jösses...

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Oj vad många som blev ledsna i brunögat.. buhu

Men ni tycker att det är moget med att slå sönder en PSP? men inte NES? snacka om mognad... cry babies

Hey, några som missade "av misstag men ingen förlust" fy fan, lär er läsa... tolkar ni det som "hoppa från 10m på NES, oj misstag", fan vad löjliga ni gör er själva, grattis

Sen är ni ju så jälva tuffa med, en "vågar" sitta bakom sin skärm och ytrar sig lite sen kommer resten av fega gänget och vill tuffa sig med, känner ni er som män nu? antar ni går med kniv i fickan på fredagskvällen från dagis med, gå iväg från datorn annars bränns välligen vid

Vad tror ni om att införa någon form av körkort för att för använda det svenska språket?

Visa signatur

||BFG 7950 GX2||ANTEC 1080AMG 480W||ASROCK Dua SATAII||Opteron 146 @ 2800Mhz ||4x 512MB Kingston HyperX @ 2-2-2-5 ||BFG 7950 GX2

Permalänk
Medlem

Ehh var det lönt att förstöra den? kunde lika bra gett den till mig

Permalänk
Medlem

Hahahaha fyfan va fula dåligt gjord också dom ser ut som små flickor som ska köra brännboll. Nä tackar vetja dom andra videorna där dom pajar xbox, GC och ps2 :P. Är det någon som har länk till dessa videos fortfarande ?

Visa signatur

:Dator1-:P4 3ghz|PSU450W|512DDR |Abit X800pro|800-BUS|Skärm:HDTV

:Dator2-:AMD64-3200+(1mb cache)|CORSAIR 1024mb ram 400mhz CL2.0|Soundblaster audigy 2|ASUS 9800XT 256mb|5 chassi fläktar|Skärm:HDTV

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Ingen förlust? Jösses...

trampa sönder ett Nintendo...:(

Jag är fortfarande ledsen för att min mamma sålde vårt för någt år sedan. Jag menar, det är värt så mycket mer än 100kr i ens hjärta (det där lät mycket bögigare skrivet än vad det gjorde i min hjärna :/).

Permalänk
Medlem

Fan vad svaga dom var Jag tar isönder en sån totalt på ett kast. Iofs så kastar jag ganska kraftigt också

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spacecowboy
Vad tror ni om att införa någon form av körkort för att för använda det svenska språket?

Men ursäkta mig herr smygnasse att jag glömde att vi bor i en nazist stat och inte och onanera med "schwenska für kindernasse" framför mig

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Men ursäkta mig herr smygnasse att jag glömde att vi bor i en nazist stat och inte och onanera med "schwenska für kindernasse" framför mig

Haha, du är sorgligast denna veckan, tyvärr! Skriv inget mer du gör ju bara bort dig. Och du klagade på att andra skulle lära sig läsa, då kan väl han klaga på att du ska lära dig skriva riktigt!

Visa signatur

MBP.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Men ursäkta mig herr smygnasse att jag glömde att vi bor i en nazist stat och inte och onanera med "schwenska für kindernasse" framför mig

Vem sa att judar och andra minoritetsgrupper inte skulle få ta svenskakörkortet? Men ska man bara använda vårt vackra språk för att sprida falsk propaganda om huruvida Sverige är en nazist stat (vad är det? naziststat låter bättre) bör nog kortet bli indraget

Permalänk
Medlem

Nödvändigt

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz