DET ÄR HÄR NI KAN KOMMA OCH KLAGA! (även leka för den delen, tjaffsa, whatever.)

Permalänk

DET ÄR HÄR NI KAN KOMMA OCH KLAGA! (även leka för den delen, tjaffsa, whatever.)

Jo, det har ju varit bollibompatime med spadar i några trådar
Bl.a EliteModd´s Jail-Tower, samt att GoTall´s <3 "Dead" Case-tråd blev låst p.ga. att några jävlar började tjaffsa 6 sidor frammåt, så GoTall inte orkade mer.

Så, moderatorer. Snälla ta inte bort denna tråd.
För det är här som alla barn kan leka av sig, skriva onödiga saker som "gud vad fult", "asfult" , "det fulaste jag sett på länge" , "Din mamma." , starta bråk, osv,osv.

För jag har verkligen, VERKLIGEN tröttnat på alla jävla ungar som bör sitta på lunar istället för ett professionellt forum.

Så.. Nu kan ni börja klaga och leka..

PS.
Ni får även säga att det är en jätteonödig tråd, också, bara ni inte gör det i vanliga trådar, tack.

Permalänk
Musikälskare

hehe tur att du kom på denna smarta idén nu. Dom kommer att låsa tråden for sure

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Vad fint att den redan börjar fyllas med onödiga kommentarer.

Permalänk
Medlem

jag hatar alla sångblattar på bussen längst bak

Visa signatur

[list][*]Popcorn Hour A110
[*]Philips 42" Full HD[/list]

Permalänk
Hedersmedlem

Nej nej nej.

*Tråd låst*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe