Kul minispel? Motherload!

Permalänk
Medlem

Kan man bara använda teleporterna en gång?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

Det här är ju klart det bästa onlinespelet (ni fattar).

Permalänk
Medlem

kom till 5012 f sen flög jag i luften. :/ Fick 22,877,500 p. Skulle det inte blevit jordbävning skulle jag nog kommit längre. Va först på 4000+ f sen fick jag börja om från 1000 f.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Nu har jag näst bästa rustningen och näst bästa kylaren. Då ska det fan gå att överleva nåt litet gasmoln.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem

ZaInT: Ja, det kan man.
kr0owe: Det brukar gå fortare ner om man har grävit på ett ställe och sen kommer en jordbävning, den fyller inte igen hela vägen ner.

Sentenced: Det ska du nog göra ja, c:a 3st brukar man tåla med armor och fläkten på max.

För övrigt så är det ett riktigt roligt spel i förhållande till storleken. Tycker jag.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Jävligt roligt, speciellt slutet

Permalänk
Medlem

Okay nu har jag ALLT. Är det bara dyka ner tills man inte kommer längre och då löser sig allt och man vet vad man ska göra? Eller måste jag leta efter nåt speciellt därnere?

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem

gå ner i botten, och kolla höger kant.

Permalänk
Medlem

Nu har jag gjort det, jag hittade bara en gubbe med hatt. Antar att han dör med antingen dynamit eller plastic explosives?

Har jag missat djävulen eller den där andra grävaren då?

*** EDIT ***

Okay Gubben med hatten är död, djävulen är död. Kunde man hitta den där grävmaskinen också som man fick meddelanden ifrån?

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sentenced
Nu har jag gjort det, jag hittade bara en gubbe med hatt. Antar att han dör med antingen dynamit eller plastic explosives?

Har jag missat djävulen eller den där andra grävaren då?

*** EDIT ***

Okay Gubben med hatten är död, djävulen är död. Kunde man hitta den där grävmaskinen också som man fick meddelanden ifrån?

Ne du ska ned igen.

Den med flest "satans head´s" när man dör vinner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FreeMan
Ne du ska ned igen.

Den med flest "satans head´s" när man dör vinner

Hehe så roligt är det ju inte. Skulle jag kunna köpa en fetare grävare eller nåt så kanske. Nu har jag gjort allt. "repeat and rince" är ju inte så roligt

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Sötast

Det är meningen att det ska spelas fler gånger, första gången är simpelt å mest tidskrävande... (dödar man djävulen så blir man level2,3,4,5) osv... för varje gång du klarar spelet.. så blir mineralerna mindre värde, men man får mer score av dom. t.ex lvl 1 xxx mineral = 100 creds, 1000 score level 2 .. 50cred 2000score... kärran drar även mer soppa å blir ömtåligare och bossen blir svårare för varje gång. så det blir mer och mer av en utmaning hela tiden. är level 2 nu med ~3Mille i score

Permalänk

hahaha ni e fan sjuka O ja tyckte ja va torsk när ja kommit ne till 2400 aja får väl sätta mig o fortsätta en stund till o se va som dyker upp

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Avstängd

roligt spel, men tråkigt att det verkar handla om tur i slutet nästan... (dom där gasläckorna).

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ran4
roligt spel, men tråkigt att det verkar handla om tur i slutet nästan... (dom där gasläckorna).

Bara ha bästa utrustningen och så en enorm mängd nanobots som reparerar grävaren. Jag satt och letade efter gasläckorna i slutet så de kunde spränga bort stenar runt mig så jag kom längre ner för att jag hade glömt sprängämnen.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem

Rince and repeat, du kan ju inte först repeatea och sen rincea.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Rince and repeat, du kan ju inte först repeatea och sen rincea.

Hehe nä det är sant, my bad

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem

ursäkta men är det inte lite tråkigt o spela såna onlinespel...

prövade motherload, min komentar...

TRÅKIGT!!

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arkearke
ursäkta men är det inte lite tråkigt o spela såna onlinespel...

prövade motherload, min komentar...

TRÅKIGT!!

Tack för din åsikt

Permalänk
Medlem

hmm, om det inte hade varit för dom elaka gasfickorna så skulle det här vara det bästa onlinespel jag någonsin kört...

kom till 5500 sen PANG .... orka

Permalänk
Medlem

Ni alla som inte orkar spela eller kan spela så långt att ni får all bra utrustning, prova och skriv " blingbling " i Options = 100.000.

Kan även digdug som uppgraderar direkt till ama borren.

Har spelat det rätt mycket förstår ni.. har klarat mig till lvl4 utan fusk. Sen slutade jag spela p.g.a. tristress...

Visa signatur

Hyvää Joulua!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arkearke
ursäkta men är det inte lite tråkigt o spela såna onlinespel...

prövade motherload, min komentar...

TRÅKIGT!!

suck. spela i mer än 5 minuter.. det är riktigt, riktigt tråkigt i början, men efter 10-15 min så blir det roligt!

...baka.

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk

Hehe, satt hela kvällen, har inte tillgång till min hemdator här, bara en bärbar. Grymt spel när man inte har nåt bättre för sig
1xSatans Head och 1.854.xxx.xxx typ

Visa signatur

"The distance between insanity and genius is measured only by success."
-Eliot Carver, Tomorrow Never Dies

Permalänk
Inaktiv

Kul spel! men varje gång en banner uppdateras (tror jag) så försvinner jag ur spelet o måste klicka i rutan. detta hände mitt i ett fall och jag dog

Permalänk
Medlem

asså har ni gold pack elr vad det heter elr kör ni bara på "demot" ?

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem

Har klarat igenom spelet ett par gånger, också "köp versionen".

EDIT: PulkaFettot: Vilken browser använder du?

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem

ahha, grymt måste bara ha rikitiga versionen fresten är den bra? (bättre)

|<<<<<browser?>>>>>>>>

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem

Ni är medvetna om att tråden är 2 år gammal och de som skrivit innan kankse inte kommer svara?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Ni är medvetna om att tråden är 2 år gammal och de som skrivit innan kankse inte kommer svara?

Fan, varför väcker folk trådar utan att säga till?

Visa signatur

COBHC

Permalänk

spelet är väldigt kul om man kommer ihåg att spara ofta och så.. men mer uppdateringar hade varit nice

Visa signatur

I am Extrazz.