Mode för datornördar?

Permalänk
Medlem

Tyckte det stod "geek-läder" först. heh..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FM™
Tyckte det stod "geek-läder" först. heh..

Haha, ush...

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk

w00t & RTFM e klart kyliga !

Visa signatur

AMD 64 3400+,1024 Ram , 256MB Radeon 9800 XT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeebZ
hehe, vissa va rätt kul. Måste fan skaffa en sån där "I will not fix your computer" tröja

Håller med.

Men skaffade nyss ett par tröjor från TPB också :

http://shop.piratbyran.org/prod.php?prodID=2

Men en "I will not fix your computer"-tröja måste det bli

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk
Medlem

Om de kunde göra för alla andra typ, kunde de gott göra några för moddare och mappare...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

Fantastiskt nytt mode. T-shirts och munkjacka har ju aldrig funnits förr eller?
Ge mig en snygg 3-delad geek kostym som är bra skuren med inbyggd dator som kör dos 1.0 samt spelar pc-beeper låtar, då börjar det likna mode.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Medlem

Ska lätt köpa mig denna http://www.geektown.se/tshirt_12_5.html för det stämmer fanimej

Visa signatur

MSI K8N Neo2 plat, 3200+ Winchester,
TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 40 Gb IBM, 120 Gb WD, T7600gt, Antec truepower 550W

Permalänk
Medlem

Så nu var de beställt lite.. tyckte dom var lite småtuffa..

Visa signatur

Jag gillar hårdvara.
Jag gillar spel.
Jag gillar teknik.

Permalänk

fan va rätt!!

Permalänk
Medlem

Fan vad hett det skulle vara med en RTFM hood

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Hade varit jäkligt kul med en "I will not fix your computer" på jobbet. Jobbar nämligen med just pc-support. Chefen hade nog inte vart helt nöjd dock

Permalänk
Medlem

där var många riktigt sköna kläder " i min hemspråksklass läser vi 1337" var het som fan

Visa signatur

Say what you mean, mean what you say

Permalänk
Sötast

Även om alla tröjor inte var så roliga så var nåra skitballa riktigt häftiga, men när jag såg dom där elastomania prylarna så blev jag ju pudding!

Permalänk
Medlem

Riktigt roliga saker, jag har en t-shirt från ett annat ställe -"I see fragged people"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lunke
Den lätt bästa

Haha, ja, gillade den skarpt också.

Permalänk
Medlem

http://www.errorwear.com/errorwear.html har lätt fetast kläder
Glöm inte att välja Girly Shirts och See it on Jim

Visa signatur

Lösning: Ignorera varningen.

Permalänk
Medlem

pcfynd har lite billigare tröjor för de med mindre plånbok.

För mig passar den här väldigt bra:
No, i will not fix your computer.

Vet inte hur många hembesök man gjort liksom många andra här på forumet. En gång var det flickvän, givetvis fick man tillbaka i natura *ler*.

Permalänk
Medlem

Och snart kommer det att vara "inne" med datorer och shit (fast det kanske det redan är?) och alla fjortisar kommer att köpa sådana tröjor.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoBBi
Och snart kommer det att vara "inne" med datorer och shit (fast det kanske det redan är?) och alla fjortisar kommer att köpa sådana tröjor.

Den mest fjortisaktiga killen i klassen har en tröja med Software Failure meddelande och så givetvis en ful mössa på skallen. Sedan snackar han som han äger världen

Permalänk
Medlem

Syftet/motivet lät fjantigt, men det var helsköna tröjor.
Fast jag gillar den här mer.

http://www.bustedtees.com/product.php?name=kenyadigit

It really cranks me up!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Total_Cu
Den mest fjortisaktiga killen i klassen har en tröja med Software Failure meddelande och så givetvis en ful mössa på skallen. Sedan snackar han som han äger världen

haha! Software Failure, det passa säkerligen bra på honom..sånna killar brukar ju inte ha så mkt innanför pannan

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeebZ
hehe, vissa va rätt kul. Måste fan skaffa en sån där "I will not fix your computer" tröja

sånn skulle man ha skulle va värsta nice

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk
Medlem

Nästan alla tröjorna där är ju ripoffs av Thinkgeeks tröjor. Ska det vara nån nyhet? Jag har haft en "I will not fix your computer"-tröja sen 1998.

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk
Avstängd

hm, tar gärna en RTFM-tröja.. fast ingen tröja med google att göra?

SIOGF
search it on google first

eller något sånt... eller inte.

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Inaktiv

riktigt fåniga tröjer måste jag säga. skit mycket med Irc att göra. tråkigt!!!

Permalänk
Medlem

Jag tycket fatiskt att dom var ganska shyssta visse som typ Game over tröjan om dom hade funnits i affärer så hade jag köpt dom

Visa signatur

Heidohoo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robboy
Jag tycket fatiskt att dom var ganska shyssta visse som typ Game over tröjan om dom hade funnits i affärer så hade jag köpt dom

Tja detta är väl en affär också?

Visa signatur

In a world in which we are all slaves to the laws of gravity, I'm proud to be counted as one of the freedom fighters.
http://www.fallskarm.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isecore
Nästan alla tröjorna där är ju ripoffs av Thinkgeeks tröjor. Ska det vara nån nyhet? Jag har haft en "I will not fix your computer"-tröja sen 1998.

Jo de är gamla, men alla har inte haft möjlighet att köpa dem.

Permalänk

Där var inga roliga nästan

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM
martin.eksit. - EP 8RDA+ - XP2400+ - Prophet 9700 Pro - HyperX 512Mb - WDC 120Gb, SGB 120, 200 GB

Permalänk
Medlem

"There's no place like 127.0.0.1" var rätt skön annars..

Visa signatur

Where's my slice? I want more than equal rights, I want everything for free! NOFX - Where's my slice?