Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordTTK
nix inte i win2k men i win98 fungerade den hygligt bra

EDIT: och orkar inte byta till win98 heh och jag har läst deras hemsida och muhahahahaaa den var ju värdelös

http://www.dexxa.net/SteeringWheelInstall.htm

HAR DOM GLÖMT WIN2K bara sådär eller LoL

http://www.compland.co.yu/dexxa/pages/sw2000.html
tydligen bara win95 o win98

Sicken otur.
Iaf, jag kommer att kolla på nätet på flera olika rattar. problemet är att jag kommer knappast kunna få känna på dem, förräns jag har köpt dem Finns inga bra butiker i en byhåla, och stockholm är ju rena labyriten(kanske man ska åka till, om adet finns några bra butiker).

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Köpt ny ratt nu (Logitech röd) WEEEE!
Riktigt skön ju. Får man va med er nån gång eller?

Permalänk
Medlem

Jag har iofs tröttnat en del på nascar nu... men gpl kan vi spela.. F1 2001 vill ju inte fungera online

Permalänk
Medlem

När lirar vi GPL då?

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem

Grand Prix Legends menar ni det eller med gpl ??? hmm det spelet har jag faktiskt inte heh

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

Fan nu har jag fastnat totalt för gpl (grand prix legends) det är skitkul att åka med spinnande bakhjul i kurvorna
Har spelat en del online å det är nog det spel som fungerar bäst online av alla bilspel iaf om man har möjlighet att använda win 98..

Permalänk
Medlem

GP4 KOM UT NUUUUUUU heheheee orkar ju inte vänta längre

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

Kan inte hitta det på gonegold

Permalänk
Medlem

ska det inte komma först i maj?

tyvärr inget bra multiplayer i det dock, får hoppas på bra nätkod och utomstående "hitta server"-program

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeB
ska det inte komma först i maj?

tyvärr inget bra multiplayer i det dock, får hoppas på bra nätkod och utomstående "hitta server"-program

jooo jooo va negativ då gede

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

Vafan lever speltillevarkarna i för värld... det är väl självklart att det ska finnas en server browser i spelet

Permalänk
Medlem

Nej det är inte självklart så länge det inte tillåts i licensavtalen med FIA, fråga mej inte varför det inte tillåts.

Lite onlineracing skulle vara på sin plats igen tycker jag, vad sägs om lite nascar ikväll?

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Jag e på! (fast jag suger på Nascar, svårt spel men ändå ).
F1 2001 e askul!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeB
Nej det är inte självklart så länge det inte tillåts i licensavtalen med FIA, fråga mej inte varför det inte tillåts.

Lite onlineracing skulle vara på sin plats igen tycker jag, vad sägs om lite nascar ikväll?

Inte gpl då?
Annars så är vi en 7-8st på swec som spelar nascar..

Permalänk
Medlem

Grejen e att jag inte har GPL, hade det en gång i tiden men inte nu och har ingen större lust att handla det igen.
Men F12001, Nascar2002, AMLS, CM 2, Sportscar GT åsså, hmm a det va väl dom. Kan vi lira nåt utav dem?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeB
Nej det är inte självklart så länge det inte tillåts i licensavtalen med FIA, fråga mej inte varför det inte tillåts.

Lite onlineracing skulle vara på sin plats igen tycker jag, vad sägs om lite nascar ikväll?

Jag är med på nascar ikväll.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo

Den ratten är helt underbar. Den har mycket bra FF och den är mycket skön att hålla i. Däremot så är det dåliga fästen, ja

Instämmer...har en likadan (wingman formula GP)
Älskar att köra NFS 5, men nu när jag kör med XP så funkar inte rattjäveln. Man kan inte koppla in den i en seriellport, bara i en USB å jag har ingen, vad skall man göra???

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem

Nån mer som är med på nascar ikväll? printan spectre maxizor Laxrom exel??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Nån mer som är med på nascar ikväll? printan spectre maxizor Laxrom exel??

När börjar NASCAR racet ?
Om det börjar perfekt så hänger jag med, vilket är mellan 19:00 - 04:00

Något sätt att nå någon av er ( har lite frågor ) ?

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Nån mer som är med på nascar ikväll? printan spectre maxizor Laxrom exel??

ja, om jag får igång min ratt

Visa signatur

Tack vare oss så är din dator säker!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Nån mer som är med på nascar ikväll? printan spectre maxizor Laxrom exel??

Självfallet.
Men fan, nu har jag ju lirat in mig i F1. Å då vill ni köra nascar?
Fan jag kommer ligga å leta efter 5,6 å 7e växeln.

Permalänk
Medlem

Ehm, e ni bra eller? Jag e inte sådär himla bra, har inte spelat så länge direkt, men ja e med så kan ni ha nån att skratta åt

Permalänk
Avstängd

Jag är halvbra. Brukar oftast bli så att jag sladdar lite för mycket.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Wee vi verkar ju bli många ikväll
vem ska hosta då?
mitt uin: 107033216
När ska vi köra? jag kan mellan nu och 01

Permalänk
Medlem

vad sägs om 20 eler 21?

inda datorbilar va?

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Låter bra det

Permalänk
Avstängd

Inte innan 20.00

Jag kommer sladda fett.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeB

inda datorbilar va?

Självklart inte när vi blir så här "många"
Oval eller kurvig?
både och kanske?

Permalänk

Om ni tröttnar på Nascar nån gång och vill köra Need for Speed 5 så är jag med:D

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

NFS5 e svårt att få fungera bra över internet..

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber