Hur mycket är ett PS2 v9 värt idag?

Permalänk

Hur mycket är ett PS2 v9 värt idag?

Hur mycket är ett PS2 v9/v10?! (SCPH-50004) värt idag tror ni?

En kille säljer den med 6 spel och handkontroll (givetvis). Är köpt för ett år sen, och är inte chippat.

Spel som ingår är:
Final fantasy x
Timespillers 2
Sagan om de två tornen
Soulcalibur 2
Baldurs gate dark alliance 2
Need for speed underground

Jag har tänkt erbjuda honom 800 kr för hela kalaset, är det för mycket tror ni?

Den här tråden kanske är lite fel placerad kom jag på...men ni får gärna flytta den i så fall.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte sälja det för 800kr.

Permalänk
Medlem

Själv skulle jag ta 1200 spänn bara för spelen om de är original. Skärp dig.

Permalänk

Men den är ju ändå gammal. Ett playstation år är väl 8 bilår nånting. Nåja, fick det för tusen lappen.

Såg nyss en ps2 annons på blocket med handkontroll och två spel för 750kr. Fast sex spel och två spel är ändå lite skillnad. Och ja, alla är original.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem

1200 spänn beror iofs på åldern på spelen. En tusing för det paketet, om spelen nu inte är lastgamla, är ett jävligt bra pris.

Permalänk
Medlem

v9 är trots allt en rätt ny maskin. eftersom den inte var chippad heller så är lasern säkert i bra skick också. (dvs han har inte slitet den genom att använda dålig media etc)

tycker du fick den för ett jävligt bra pris. sålde min v3a med 7 spel för 1400 och jag kunde nog fått mer för den.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

Sälj inte din PS2, inte värt det alls! Men ifall du nu måste hade jag nog tänkt mig ett pris runt 1500kr! Aldrig mindre, bara spelen du har är värt mer än 1000kr!

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arganis
Sälj inte din PS2, inte värt det alls! Men ifall du nu måste hade jag nog tänkt mig ett pris runt 1500kr! Aldrig mindre, bara spelen du har är värt mer än 1000kr!

Han skulle köpa, inte sälja

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bantumi
Han skulle köpa, inte sälja

Sida 3?

Det var väl där du hittade denna tråden, förrgår skrev han detta och ALLA andra drog sig för att påpeka att han inte läst innan han skrev utom du.