Permalänk
Avstängd

Billigt som F*N

Jag kom hem ifrån Dreamhack igår och jag gjorde nog det bästa köpet man någonsin kunde göra... Jag köpte ett 380 w coolermaster nätt agg för.... 120KR!!!!!! billigt eller vad? Och det fungerar alldelles utmärkt...
Är det nån som har ett förslag på hur man kan modda det`???

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------

Permalänk
Medlem

Skriva en tråd om att du har köpt ett nätagg, väldigt nödvändigt.

Nog om det, du kan ju alltid måla det, koppla in 10000 lysdioder eller något i den stilen.

Permalänk
Medlem

haha, du kan alltid säljare.

Permalänk
Medlem

När du ändå var på dreamhack och njöt av din fina affär varför gick du inte till GoTall och bad han gravera de och sen kanska sätta i en lite diskret lyssande fläkt...

Visa signatur

[1,2,3]

Permalänk
Medlem

Det var en tjej som vann ett nätagg av Radioseven. Hon visste inte äns vad man skulle ha det till. Det är inte möjligtvis hon du köpt det av?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Det var en tjej som vann ett nätagg av Radioseven. Hon visste inte äns vad man skulle ha det till. Det är inte möjligtvis hon du köpt det av?

Nepp det var en kille som såg lite Homo ut....

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toby88
Nepp det var en kille som såg lite Homo ut....

Alltså de va mig du köpte agget av..

EDIT: Kunde varit

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
Alltså de va mig du köpte agget av..

HAHA.. om det nu var du

Permalänk
Medlem

Ge de till mig! de e en bra modd!

Visa signatur

Core i7 6700K @4.2ghz - Corsair Vengeance LED 3400mhz @3700mhz 32gb - Asus P170-Pro - Asus GTX1070 STRIX - Corsair MP500 128gb M2 - 2xCorsair Force 200 256gb ssd - Corsair Obsidian 750D - Corsair RM1000i - Corsair H115i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Det var en tjej som vann ett nätagg av Radioseven. Hon visste inte äns vad man skulle ha det till. Det är inte möjligtvis hon du köpt det av?

Hehe, lyssnade själv på det också..

Visa signatur

jo..

Permalänk
Medlem

hmm.. sålde ett 350w coolermaster agg för 140+2 energidrickor.. kändes skönt som fan att bli av me de! Har legat i en låda i garderoben å tagit plats i snart ett år, lät för jävla mycke!

gjorde själv ett fynd, antec truepower 480w för 550 spänn, oanvänt! (Tack GoTaLL!!)

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
hmm.. sålde ett 350w coolermaster agg för 140+2 energidrickor.. kändes skönt som fan att bli av me de! Har legat i en låda i garderoben å tagit plats i snart ett år, lät för jävla mycke!

gjorde själv ett fynd, antec truepower 480w för 550 spänn, oanvänt! (Tack GoTaLL!!)

Men vem faan vryr sig om det låter mycket?????? och föresten säljer man det inte billigt utan dyrt!!!!!!!!

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------

Permalänk
Medlem

vill man bli av me de säljer man billigt, å jo, tyst ÄR viktigt! En dator som låter som en traktor kan inte vara igång på natten

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Avstängd

det är klart man kan... "finns öronproppar"

Visa signatur

SpelDator: P4 ||| Radeon X800 GTO 256MB ||| 3.3 gHZ ||| 2x200 GB hdd ||| 3x512 mB RAM
VentServerDator: Geforece2 ||| 800 mHZ ||| 6 gB hdd ||| 128 mb RAM :D
----------> Telia 24 Mbit/s <----------

Permalänk
Medlem

men hur kul är de?? Å om de nu e mig du menar, och säger att du tyckte att jag såg lite homo ut, så jävlar.. du kommer va blå å gul när du åker hem från nästa DH....

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
Men vem faan vryr sig om det låter mycket?????? och föresten säljer man det inte billigt utan dyrt!!!!!!!!

Lite mycket utropstecken där va

Permalänk
Medlem

måste bara säga att min polare gjorde ett klipp också. Han fick en razer diamondblack + en ny qpad-midsense för bara 300 kr "grattz slejm" :E

Visa signatur

[ 3800+ x2 [ asus A8N-sli-se [ xfx 7900gt [ 160 gb [ twinmos 1024mb [ bzerk 500w [ beantech igloo [

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Ingen klarar tydligen av att hålla sig till topic.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com