Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vad tror ni om denna annonsen på blocket?

Permalänk
Avstängd

Vad tror ni om denna annonsen på blocket?

Hej.

Ska köpa ett Gamecube till min son.

Hittade passande nog denna annonsen på blocket..

http://www.blocket.se/view/5385907.htm?caller=he_s&l=0&c=1&ci...

Ringde dit och frågade om den. Han säger att han bara haft den i 2 månader för han var bara intresserad av Zelda och spelade igenom det.

Jag frågade då om det fanns garanti kvar. Då säger han att han tappat bort kvittot...

Hmmm?

Kanske den är stulen eller så är den trasig. Han erbjöd sig att demonstrera den för mig. Men det kan ju vara glapp eller vad som helst i den som inte märks alltid..

Vad hade ni gjort? 700:- är den ju absolut värd om den fungerar...

/Allan i Starby.

Permalänk
Medlem

kan nog vara riktigt, det kostar ju typ inget i inköp, sen kan han ju inte ta så högt pris om han har tappat kvittot.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tror att den e helt ok. Om du köper en ny så koster de ju ungefär en tusing.

Permalänk
Avstängd

Okej. kanske ska köpa den då. Funkar den inte så får ni stryk..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlkaStar
Okej. kanske ska köpa den då. Funkar den inte så får ni stryk..

haha, jag bor ganska nära så det e bara att tuffa in och slå skiten ur mig

Permalänk
Medlem

Om du nu är så osäker så köp en ny så har du garanti, man vet ju aldrig med konsoller de kan ju sluta funka en vacker dag.

Permalänk
Avstängd

Kan meddela att den fungerade utmärkt. Måste bara skaffa RGB eller Svideo-kabel till den. Originalkabeln ger inte så bra bild.

Permalänk

Nu har du köpt den men..
700kr är inte så mycket om den nu inte skulle fungera. Vilket den iaf ibland gör om han nu kan visa det.
Om det är stulen så är det inte precis som att den fungerar sämre för det..

Permalänk

Ett hett tips bara om man har slarvat bort kvittot. Fråga vart han köpt den. Om han köpt den på en större butiken så brukar man oftast kunna söka upp kvittot i deras register, kostar dock nån hundring eller två men det går. Hör med honom om vart han köpt den.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N