Chronicle of Riddick natt att ha?

Permalänk
Medlem

Chronicle of Riddick natt att ha?

tja fick syn pa Chronicle of Riddick for en hyfsad peng och jag undrar ar det verkligen bra jag har sett demo pa det a det ar riktigt snyggt inge snack om saken men hur ar sjalva game play i sig ar det svart mycket tankande eller ar det grymt action och haftiga vapen...:confused:

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Riddick är ett av de bästa spelen på senare tid.

Permalänk
Medlem

sag namligen silenthill 3 nyligen och jag har aldrig spelat nan av silenthill spelen
och jag har hort at det ska va laskigt utav bara helvete och just nu sa kanner jag for att spela skrck spel sa jag undrar vad tycker ni? ar det bra kontroller ar dom svara osv...

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Riddick är jäkligt grymt. Det har verkligen rå action, om man säger så, och det gillas.

Permalänk
Medlem

Riddick är grymt kul. skön känsla i det spelet. Silent Hill spelen är ju helt klart skrämmande. bästa spelen i skräckgenren enligt mig.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Sköna mellansekvenser gjorda med grafikmotorn.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Bästa spelet som Xboxen har, har de inte helt fått för sig att göra ett helt annat spel i PC-versionen så är det ett självklart köp

Permalänk

grymmt bra spel. Lite extra bra bara för att det är Starbreeze

Permalänk
Medlem

Mkt positiv överaskning kunde varit längre dock

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)