formatera... C? va händer me D då?

Permalänk
Medlem

formatera... C? va händer me D då?

Asså ja hade tänkt formatera min 250giggare som ja har delat upp i två partitioner...
eftersom mitt OS krånglar så tänkte jag bara formatera min C partition... va händer med filerna på resten av hdd'n då? ass dom på D? eftersom ja måste ha sp2 för att få se hela min hdd annars e det la 130Gb lr ngt=S
Så vet ni va som händer me dom filena? kommer dom tillbax när ja ippdaterat till sp2? lr försvinner dom?

Visa signatur

Go out into world...?
Sound scarry!
Are ther yummier frogs ouside?

Permalänk

hmm bra fråga... du har inte möjlighet att skaffa en skiva med sp2 då?

Permalänk

Jag har formaterat min Windowspartition ett flertal gånger utan att ha några som helst problem, min hårddisk har alltid visat rätt storlek även fast jag bara haft SP1.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokia6230
hmm bra fråga... du har inte möjlighet att skaffa en skiva med sp2 då?

heh... Inte på lagligt sätt =P

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LoginHere
Jag har formaterat min Windowspartition ett flertal gånger utan att ha några som helst problem, min hårddisk har alltid visat rätt storlek även fast jag bara haft SP1.

Hur stor va den? va den på 250?

Visa signatur

Go out into world...?
Sound scarry!
Are ther yummier frogs ouside?

Permalänk

Hela hårddisken är på 200GB, min windowspartition på 19,5GB, alltså är min stora partition större än 130GB.

Permalänk
Medlem

aha oki.. tack

Visa signatur

Go out into world...?
Sound scarry!
Are ther yummier frogs ouside?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CRAP
heh... Inte på lagligt sätt =P

Du vet att SP2 gratis?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Atomico
Du vet att SP2 gratis?

jo... men inte en windows instalation och sp2 på skiva... va de ja syfta på

Visa signatur

Go out into world...?
Sound scarry!
Are ther yummier frogs ouside?

Permalänk
Medlem

Du kan slipstreama in SP2 och göra en ny skiva med din gamla skiva med hjälp av nlite.
http://www.nliteos.com/

Edit:Felstavat som vanligt.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem

men har du en skiva med sp1 så skal lden hitta de resterande gigen

Visa signatur

skriva kan jag läsa kan jag, men bra de får du bedöma själv. står bara upp till en sak och de är att jag är LAT.
Gigabyte P35 DS4 || Intel E6750 || Corsair XMS2 Xtreme 4096MB || Xfx 9800Gt || 4250Gb Hdd 2x2Tb 1x250Gb || Corsair VX550w