Permalänk
Medlem

Kassa boks program?

Finns det något kassaboks program som är till Win XP?

Å helst på svenska?

Permalänk

Hurså? Vill du hålla koll på din kassa bok?

Permalänk
Medlem

Har flera kassor att hålla koll på därför

Permalänk

Några olika alternativ till program för kassabok från Google.
Jag har inte prövat något av dem så jag vet inte om de fungerar bra eller är "kassa".

Visa signatur

En skillnad mellan människor och djur är att några av de förstnämnda har lyckats utveckla ett skrivet språk för distanskommunikation.
Åsikter och fakta är inte samma sak | En del ser problem enbart som hinder medan andra betraktar dessa som möjligheter
Den enda -ism jag hyllar är Realism | Inform rednecks on facts, just calling somebody stupid wont start any thinking process.

Permalänk
Medlem

Varför svara om man inte har svaret?

Permalänk
Medlem

Varför vill du ha ett kasst boks program?

Visa signatur

MacBook Pro: 2.0GHz Intel Core Duo / ATI x1600 256MB / 1x1GB 667 DDR2 / 100GB SATA Drive@5400rpm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ookk
Varför vill du ha ett kasst boks program?

för han har kassa apparater

Permalänk
Geeks
SweClockers

SPCS Bokföring?

www.spcs.se

Är du ute efter kassa böcker så finns annars www.amazon.co.uk

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

trodde böckerna var bra på amazon?

Permalänk
Medlem

Alltid lika trevligt att se när någon särskriver så spårar ämnet oftast ur.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel
Alltid lika trevligt att se när någon särskriver så spårar ämnet oftast ur.

Av det kan man lära sig att man ALDRIG skall särskriva, om man inte har ett riktigt bra syfte med det.

pgu579: http://skrivihop.nu/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pgu579
Varför svara om man inte har svaret?

Men vilket svar var du då egentligen ute efter, undrar jag som inte äger någon kristallkula?
Varför fråga om man inte ens orkar tala om vad man vill veta?

Frågan du ställde var "Finns något kassaboksprogram som är till Win XP?".
Ja det finns det, och du fick länkar till flera olika där SPCS antagligen är ett av de bästa, men det kostar också en del.

Sen kan man kanske visa lite vanligt näthyfs och bemöda sig med att tacka för tipsen även om några skojar till det lite p.g.a. en väldigt humor särskrivning.

Visa signatur

En skillnad mellan människor och djur är att några av de förstnämnda har lyckats utveckla ett skrivet språk för distanskommunikation.
Åsikter och fakta är inte samma sak | En del ser problem enbart som hinder medan andra betraktar dessa som möjligheter
Den enda -ism jag hyllar är Realism | Inform rednecks on facts, just calling somebody stupid wont start any thinking process.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psylocke
http://www.addsam.o.se/Nora/index.htm

Tack. Verkar enkelt och bra!