Word's gömda informationer. Hur får jag bort dem?

Permalänk
Medlem

Word's gömda informationer. Hur får jag bort dem?

Det finns ett program som tar bort alla kommentarer och ändringar som gjorts i olika revisioner av ett dokument gjort i MS Word (version Word 2000). Vad heter det och var hittar jag det?

tack på förhand.

Visa signatur

Intel Core7, uppjagad något via Asus P6T Deluxe v2. Svart Anteclåda, 3*2GB ram, Asus Ati 4890, 2*1TB extern-HDD, 2*1TB internHDD, Windows 7 x64 RC, 24" BenQ

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Tack, det var snällt.
Dessvärre verkar detta smarta program endast stödja Word 2003 och ev Word 2002, inte Word 2000 som jag använder själv.

Något tips på hur jag kan hitta liknande program som klarar även ver 2000?

Tack för ditt söktips, hade sökt på liknande ord, men inte hittat. Dina ord var bättre

Visa signatur

Intel Core7, uppjagad något via Asus P6T Deluxe v2. Svart Anteclåda, 3*2GB ram, Asus Ati 4890, 2*1TB extern-HDD, 2*1TB internHDD, Windows 7 x64 RC, 24" BenQ

Permalänk
Hedersmedlem

Funkar inte till Office 2000.
Det ska finnas lösningar till det också, men jag hittar inte just nu (förutom att själv rensa i dokumentegenskaperna...).

Edit: Lite sen...

Permalänk
Hedersmedlem

Vet inte vilka versioner det gäller men jag har hört att det ska rensas om man sparar till en diskett, då utrymmet är väldigt knapert så ska word rensa automatiskt.
Jaja, värt att testa kanske.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Word's gömda informationer. Hur får jag bort dem?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TudorW
Det finns ett program som tar bort alla kommentarer och ändringar som gjorts i olika revisioner av ett dokument gjort i MS Word (version Word 2000). Vad heter det och var hittar jag det?

tack på förhand.

http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dnword2k2/html/odc_Pr...

Permalänk
Medlem

Alltså jag kanske är dum nu men, går det inte bara kopiera allt i dokumentet - skapa ett nytt - klistra in - spara? Följer all information ändå med då?

Visa signatur

Jag vill inte diskriminera någon så jag har bestämt mig för att hata er allihopa lika mycket.

Permalänk
Medlem

Det här är så ... sjukt.

inga ändringar syns i aktuellt dokument, men jag litar inte på det.
Markerar allt och kopierar.
Startar nytt word-dokument och klistrar in...

*** Vad händer - jo nu syns alla ändrigar som är gjorda med röd text. ***

Jösses, tur jag inte har skickat dokumentet.

Vilka säkerhetsrisker Word medför för företag.

Visa signatur

Intel Core7, uppjagad något via Asus P6T Deluxe v2. Svart Anteclåda, 3*2GB ram, Asus Ati 4890, 2*1TB extern-HDD, 2*1TB internHDD, Windows 7 x64 RC, 24" BenQ