Comhem. Behöver inte aktivera internet

Permalänk
Avstängd

Comhem. Behöver inte aktivera internet

Det är skumt asså jag ska behöva logga in på login1.comhem.se och skriva i login och pass för aktivera internet.. har jag aldrig gjort och det funkar iaf. skumt asså. Någon som vart med om liknande?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk

Har de inte tagit bort inloggningen?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mandelbaum
Har de inte tagit bort inloggningen?

Det kan nog vara så

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Det var ett tag sen dom tog bort inloggningen

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Verbcal
Det var ett tag sen dom tog bort inloggningen

Otusan jag har bara haft comhem 1-2 mån

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Har du ett nemomodem måste du logga in varje dag oftast, har du ett docsismodem (motorola eller telefonimodem) har du antingen glömt betala fakturan eller är stängd för virusspridning. Är du virusstängd ser du det efter inlogget. Tack för mig.

Visa signatur

Dooh!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phunky
Har du ett nemomodem måste du logga in varje dag oftast, har du ett docsismodem (motorola eller telefonimodem) har du antingen glömt betala fakturan eller är stängd för virusspridning. Är du virusstängd ser du det efter inlogget. Tack för mig.

Alltså behövde inte logga in för två månader sen när jag skaffade comhem. Satte i skiten och körde.

Läser du inte vad folk skriver? Dom har tagit bort inloggningen.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Som sagt, det togs bort iom. lanseringen av IP-telefoni.

Permalänk
Medlem

Ojdå, snarstucken... ja om du har loggat in en gång och har motorola/telefonimodem behöver du inte göra det igen om du inte byter modem/missar betala räkning eller stängs av deras abuseavdelning.

Visa signatur

Dooh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mandelbaum
Har de inte tagit bort inloggningen?

med deras nya modem så har dom tagit bort inloggningen

Visa signatur

Gammal