Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fëanáro
En kompis betalade käk eller vad detnu var för en hundring med en femhundralapp. Hon fåt tillbaka 500-lappen+300. Kassörskan trodde la att 500-hundringen var en hunring eller nött

Och hur fan stavar du?

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

jojo datorbutiken kan vara riktigt givmilda ibland..
för några år sen när radeon 9700pro precis kommit ut beställde jag en (märket sapphire).
fick hem två stycken, så snäll som jag var gav jag den ena till lillbrorsan. tackar så mycket!

Visa signatur

"polish my nuts and serve me a milkshake"

Permalänk
Medlem

Köpte godis för 17 kr och betalade med en 20:ga, fick 83 tillbaks

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Avstängd

Jag känner en som bara behövde betala 5 kr för sin Piggelin han köpte. Priset var 6 kr, men han hade bara en femma att betala med, så kassörskan sa att det gick bra ändå.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Jag känner en som bara behövde betala 5 kr för sin Piggelin han köpte. Priset var 6 kr, men han hade bara en femma att betala med, så kassörskan sa att det gick bra ändå.

NEJ DU SKOJJAR!!!! XD!! Fan va orättvist!! ja vill oxå ha en piggelin för en femma!!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Datorbutiken kan nog betala all reklam de nu får här i tråden med en stacker tycker jag.

jag tycker att alla som har skrivit itråden ska få en stacker iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

När jag gick i skolan betalade jag alltid med 20kr sedel, fick nästan alltid mer tillbaka ^^

Och sen en gång när ja beställde en mus på DB för 19kr fick ja en Volvo S80 från en bilfirma istället! GRATISS! *mytttooo* ^^

Visa signatur

Dell Inspiron 9300 :: Intel Pentium M 1.86Ghz 533Mhz 2Mb @ 1.05V(0.7V@6x) :: 2048Mb DDR2-533 :: 256MB GeForce 6800 Go :: Fujitsu 100GB (5,400 rpm) :: NEC 6550A 8X DVD+/-RW :: 17" UltraSharp WXGA+ : Stock 3dmark05 = 3497 (OC 4496): 3dmark06 = 2226 (OC)

Permalänk
Medlem

När jag är sur på min chef brukar jag ge tillbaka på en hundring när jag fått en tjuga.

Tänk på vad nycket folk man gör glada.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeus
När jag är sur på min chef brukar jag ge tillbaka på en hundring när jag fått en tjuga.

Tänk på vad nycket folk man gör glada.

Vad jobbar du med nu för tiden då? Vi snackar inte så ofta längre!

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piledahlaren
När jag gick i skolan betalade jag alltid med 20kr sedel, fick nästan alltid mer tillbaka ^^

Och sen en gång när ja beställde en mus på DB för 19kr fick ja en Volvo S80 från en bilfirma istället! GRATISS! *mytttooo* ^^

haha fan jag som väntat på avin från posten. Så det är du som fick min bil!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
jag tycker att alla som har skrivit itråden ska få en stacker iaf

skriver å hoppas:p

Visa signatur

Om jag skitet pengar, hade jag suttet och krystat i just denna stund.
Asus P8Z68-V || i7 2600K 3,4GHz @ 4,3GHz || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Samsung 830 128GB || Gigabyte GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB || Corsair RM850 850W || Fractal Design Define XL || Antec KÜHLER H2O 620 || Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk

Var på okq8 förra året oxh skulle köpa en glass för en 10:a men du vár det en gubbe som tappade en 50 lapp utan att se det så jag tog den och handlade för 40 kr men fick tillbaka 100....
-----------------------------------------------------------
pappa beställde 2x 200 Gb HDD's från ngn sida men han fick 3 st...
ahha så han fick den ena gratis... så den fick jag! :D:D

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaZZly
*ehrm* mytomantråd *ehrm*

*erhm* Svensk Avundsjuka *ehrm*

Visa signatur

Hyvää Joulua!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AdrofleXx
Var på okq8 förra året oxh skulle köpa en glass för en 10:a men du vár det en gubbe som tappade en 50 lapp utan att se det så jag tog den och handlade för 40 kr men fick tillbaka 100....

Sånt där är bara för ruttet.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av AdrofleXx
[B]Var på okq8 förra året oxh skulle köpa en glass för en 10:a men du vár det en gubbe som tappade en 50 lapp utan att se det så jag tog den och handlade för 40 kr men fick tillbaka 100....

Så jävla ruttet. Hade du sagt det till honom att han tappade den och plockat upp den hade du säkert fått någonting som belöning

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AdrofleXx
Var på okq8 förra året oxh skulle köpa en glass för en 10:a men du vár det en gubbe som tappade en 50 lapp utan att se det så jag tog den och handlade för 40 kr men fick tillbaka 100....

Welcome to the dark side young padawan!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moddg33k
*erhm* Svensk Avundsjuka *ehrm*

Ja just det. För avundsjuka är ett fenomen som enbart finns i Sverige.

Permalänk
Medlem

Vad har alla dessa posts med att han fick en stacker att göra ?:confused:

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AtlasPatlas
Ja just det. För avundsjuka är ett fenomen som enbart finns i Sverige.

haha va? nej "svensk avundsjuka" är väll ett begrepp

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Var o mötte polarn på hans jobb, samma dag kommer det en budbil med ett paket.

Var dvd-spelaren han hade beställt, beställde den till jobbet för att få den fraktad fortare, han skriver på för paketet, tar emot paketet och lastbilen åker därifrån.

Sen efter ca 1 timme kommer vi på, närfan ska vi betala? var inget inbetalningskort lr faktura i paketet. "jaha" tänkte vi, bara att vänta på att bli uppringd av firman. Har nu gått över 6 månader och de har inte hört av sig...

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

köpte nytt fram och bakdäck till moppen i ett annt län och en kedja .. sen så sa de att jag skulle komma till baka om det passade eller om jag var tvungen o byta.. problemet är bara att de inte ringt. ännu.. har gått ca 1.5 år nu.. får kanske komma te de o betala

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dikkie
När jag beställde från datorbutiken fick jag massa Datorbutiken-Godis på köpet!! woho! ;D

Jag fick också godis när jag beställde från datorbutiken, det var runt juletider..
Fick du som marianne (godisen) ?

Det var ärligt att du kontaktade datorbutiken och sa åt att du hade fått ett chassi gratis, hoppas på att du får behålla det.

Visa signatur

[Processor: AMD Athlon64 3700+ San Diego | Grafik: GW 7800GT | RAM: 2st 512 PC3200 | Moderkort: Abit AX8 V2.0 | Chassi: Antec PlusView II]

Permalänk
Medlem

asch ja ska nog beställa ett minne från db eller komplett se om de gör fel ^^

Permalänk
Medlem

jag har för mig att det var ngn från swec som hade beställt en ny fläkt till graffet och fick typ 2 kg med sånnt där godis med. (från db)

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dANNE_WE
Jag fick också godis när jag beställde från datorbutiken, det var runt juletider..
Fick du som marianne (godisen) ?

haha precis

Permalänk

det kommer jag ihåg, såg bilder på det Var ett sånt ganska stort paket, fullt med godis och någon liten komponent nånstans i godishavet. De hade väl slut på sånt där packningsmaterial.

Permalänk
Medlem

Jag fick The curse of monkey island gratis en gång

hade inte beställt det, aldrig hört talas om företaget som låg i nån helt annan stad... kostade inget att hämta ut, och ingen hörde av sig och ville ha betalt, eller tillbaka spelet...

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Har bara fått en Pioneer DEH-P70BT på posten, dock en vinst.

Permalänk

kanske en present från någon/av dem vem vet?

Visa signatur

Asus A8V Deluxe VIA K8T800Pro, Amd64 SD 3700+, GeForce 6800LE @ 400/900mhz, 2x Corsair XMSPro 512mb DDR 3200 - 2-2-2-5, Seagate 250 GB HDD, 19" Samsung Syncmaster 950P, Hiper 580w

Permalänk
Medlem

Att de skickar med godis som stötskydd är inget ovanligt har jag hört.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.