Vad är det grymmaste ni gjort i ett spel ?

Permalänk
Medlem

Sprängde en helikopter med ett stridsvagns skott (Battlefield 2)

Permalänk
Medlem

Löste Super Mario utan att dö

Visa signatur

Liten nisse dator hittar, och i denna de nu tittar. Nisse flexskiva vill vara, då datorn fil på honom spara.
Nisse inget skrivskydd har, så nisse slutar sina dar.

Permalänk
Medlem

Första gången jag spelade bf2 hos en kompis. Väljer sniper och sprang sedan och satt mig bakom en sten utanför fiendens bas. Plötsligt tycker jag att jag hör något bakom mig, vänder mig om och skuter ihjäl en medic från vårat lag som försöker "hela" mig. Reflexer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Blivit kickad från en Urban Terror-server för fusk när jag inte fuskat utan var för bra helt enkelt. Det enda jag kan komma på nu.

Hehe, det har jag lyckats med också. Fast bara en gång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gregah
Jag har gjort det en gång men monstret kommer bara tillbaka.

Spelet heter ski om jag inte minns helt fel, jag har tagit mig förbi det första men då kom det 3 till...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Couraga
Som 6 åring spenderade jag 2 timmar i sträck med att ge stripdansarna i duke nukem 3D dricks

Jag kunde inte sagt det bättre själv! Och på ena strippklubben så sätter man ut ett hologram av snubben man är, smyger runt scenen. En massa grisar springer in och börjar skjuta på hologramet medans man själv sparkar dom i ryggen, ibland med båda fötterna samtidigt

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Medlem

Skjöt ner en Veitcong helikopter med m79 åp typ 200 m avstånd. Det såg ballt ut.... i Battlefield: Vietnam...

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Avstängd

Lätt i halo 2 så Sniprade ja med en BEAMRIFLE så vad det en fiende som gömde sig bakom en sten så siktade ja på väggen bakom han så stutsade lasern mitt på han huvud=) HEADSHOT.....en sak man sent kommer att glömma=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Lätt i halo 2 så Sniprade ja med en BEAMRIFLE så vad det en fiende som gömde sig bakom en sten så siktade ja på väggen bakom han så stutsade lasern mitt på han huvud=) HEADSHOT.....en sak man sent kommer att glömma=)

Fan va snyggt...

Jo jag spelade Halo 2 över xbconnect, flög i en bunshee som var i dåligt skick så jag gjorde en volt och hoppa ut (i luften) så flög den rätt på 2st ur det andra laget

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Grymmaste jag gjort, ja typ sätta igång datorn

Visa signatur

Dator - P35 NEO | Intel Quad 2.4| OCZ P6500 Heatpipe | 250HDD S-ATA 16MB | Pioneer +-DVD-brännare | GeForce 8800GTS 512MB | Antec Nine Hundred | 22" Samsung

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FlygandeFinken
Jag kunde inte sagt det bättre själv! Och på ena strippklubben så sätter man ut ett hologram av snubben man är, smyger runt scenen. En massa grisar springer in och börjar skjuta på hologramet medans man själv sparkar dom i ryggen, ibland med båda fötterna samtidigt

Haha! det var det bästa med med duke3d! Kommentarerna och att man kunde sparka med bägge fötterna samtidigt!

Permalänk
Medlem

Hänt många saker typ att man bara skjuter o så står det något långt bort och så får man headhot Eller bara ''leker'' o skjuter vilt omkring sig...

Trippel med AWP, på public dock

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 PRO REV B3 | i5 2500k | GB GF 570 GTX | Vengeance 8GB DDR3 | Spinpoint F3 1TB
Toshiba L500D | AMD Turion X2 Dual-Core (2200 MHz) | HD4570 | 4GB RAM | 400GB | 1TB extern.

Permalänk
Medlem

Jag slog en civil i San Andreas en gång. Jag har svårt att sova efter det.

Permalänk

Har haft en del "lotto" med awp:n på cs bland annat ett haxx utan sikte genom väggen hs och ett hoppskott utan sikte hs den ena på pcw

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem

HalfLife - Opposing Forces ... döda alla 8 motspelare på yardmappen med endast kofott under 1 minut.. det är ägande pojkar

Permalänk
Medlem

På WC3 ett LAN, no food limit costum map, satt och lirade lite.
Historiskt ögonblick när över 500 grunts lvl 3 rusade fram!

Möttes väll av en 400 footmen lvl 3, blev en härlig batalj

Permalänk
Medlem

lätt att kissa på folk i postal 2

Permalänk

jag såg black hawken komma som ett vitt moln på bf2, (den var väldigt långt bort). Jag sprägade ut ett mag med ak mot den och tog 2st genom bottnen på den... inte det tuffaste jag gjort, har gjort en del tuffa saker på cs

Permalänk
Medlem

dödat eremrald wapon på typ 2 min, kommer att gå fortare om jag orkar fixa till barret

Visa signatur

"Chewing gum is really gross, chewing gum I hate the most."
It´s only funny until someone gets hurt, then it´s hilarious.

Permalänk
Medlem

spelade BF 1942 med några polare, bana Coral Sea, träffar ett flyplan som flyger förbi på rätt långt avstånd, med en Coastalgun

Visa signatur

[19:22] L-P_Bjoern^: finns det nått mer avtändande än bluescreen mitt i en p-film :/?

Permalänk
Medlem

Jag lyckades att få 30 extraliv på första världen i Super Mario 3, utan att dö vill säga. Det är förmodligen inte omöjligt att slå...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RinBin
dödat eremrald wapon på typ 2 min, kommer att gå fortare om jag orkar fixa till barret

Respekta
klådde sephiroth(?) när jag var lvl 32 utan att samlat på mig eller levlat en massa materia. Vart iofs mest förvånad över att det var så lätt.

Det är väl framförallt i q3RA när man har lite extra flyt och plockar de 5 sista gubbarna när man är ensam kvar.

Klarat supermario 1 utan att dö ett enda liv.

Spelat q3RA 72 timmar i sträck utan paus (hämtade kaffe och pissade).

Permalänk
Medlem

Spelade en match i RTCW med 800 ping en gång. Var engineer och skulle alltså plantera en dynamit vid en dörr. Problemet var att det var en 4-5 pers i vägen. Jag körde min superlaggtaktik och sprang rakt fram bara. Efter några sekunder av "Connection interrupted" är jag förbi allihop med typ 5 i hälsa kvar och utför mitt uppdrag.

Blev en del skratt efter det

Permalänk
Medlem

Varvat Super Mario Bros 3 76 ggr.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

justja har klarat supr marip world på 12 min, dock är det inte så jävla bra, är rätt kass på vissa banor >_<

Visa signatur

"Chewing gum is really gross, chewing gum I hate the most."
It´s only funny until someone gets hurt, then it´s hilarious.

Permalänk
Medlem

Gjort riktigt feta maze:s på Warcraft 3 TFT Td:maps..

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seriously
Finns inte många "grymma" saker jag gjort, är en ganska fredlig spelare
I ett pinballspel lyckades jag hålla samma boll minst 300 minuter i sträck. Det säger kanske inte så mycket, men den totala poängen blev något i stil med 1 200 000 000, och jag hade kunnat fortsätta många timmar till, om jag inte hade blivit tvingad att sluta spela.

En sak jag undrar dock!
Finns det någon som har tagit sig förbi det stora människoätande monstret i det minst sagt gamla 2d-spelet där man är en utförs-åkare (skidor) och ska undvika att krocka i träd och stenar (någon som vet vilket spel jag menar? / går det ens att ta sig förbi monstret?)

Asså undrar oxå!

Spelade det hos min mormor en gång i tiden på en Compaq:)

Visa signatur

RAGE AGAINST THE MACHINE

Permalänk

Låg etta många gånger på flera servrar på Soldier Of Fortune 2 multiplayer..och jag använde endast kniven! =D

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RinBin
justja har klarat supr marip world på 12 min, dock är det inte så jävla bra, är rätt kass på vissa banor >_<

Fila bort ett par minuter så har du världsrekordet.
http://speeddemosarchive.com/MarioWorld.html

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Antielefant

Spelade ut FF8 (inkl Omega) utan att någonsin dö med en enda karaktär.
Dödade Sin med en enda overdrive från Tidus i FFX...

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync