Permalänk
Medlem

Funcoms nya mmorpg.

Det verkar som att Funcom håller på med ännu ett mmorpg. Detta ska utspela sig på vår planet, fast 20 år framåt i tiden.
http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307527

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Synd att man inte fattar vad som står där bara.

Det nämndes nåt om en trailer, någon som vet var man kan få tag på den?

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

skulle väldigt gärna vilja se en trailer på detta

Visa signatur

nu har ja oxå en signatur :D

Permalänk
Sötast

Äntligen kan du be chefen dra åt helvete och därefter skjuta eldbollar på honom :>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
Synd att man inte fattar vad som står där bara.

Det nämndes nåt om en trailer, någon som vet var man kan få tag på den?

Skämtar du? Jag förstod absolut allt

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

översätt då

Visa signatur

nu har ja oxå en signatur :D

Permalänk
Medlem

Jorden, 2023
The World Online (arbeidstittel) blir verdens første store online-rollespill med handling satt til vår egen verden, selv om det riktignok ser ut til å bli en verden betydelig mer krydret med overnaturlige fenomer, myte og magi enn hverdagen de fleste av oss kjenner.

Jorden, 2023
The World Online (arbetstitel) blir väldens första stora online-rollspel med handling satt till vår egen värld, det ser ut att bli betydligt mer kryddat med övernaturliga fenomen, myter och magi är nåt som dom flesta av oss känner dagligen.

inte säker på att det är rätt, men det låter väl rätt ok.
så det var inte speciellt svårt att förstå

Permalänk
Medlem

Låter intressant, skönt att det är på jorden. Snabb inlärningskurva gissar jag på.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Låter som de kapat från Shadowrun

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Oj, härligt av Funcom att ha 2 MMORPG på g... Hoppas att de lyckas med båda Båda ser onekligen intressanta ut...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum