Prisvärd bra DVD-brännare?

Permalänk

Prisvärd bra DVD-brännare?

Så här i juletider är jag då på jakt efter en bra DVD brännare då min semester film samling börjar ta ohygglig plats på hårddiskarna.

Efter att ha läst det nygjorda testet här på swec så vart jag sugen på den brännaren som rekommenderades där, blev dock lite snopen då den ej fanns att köpa nånstans och där jag hittade den på webbhallen.se fick se detta.

Citat:

Produkten är slut och tillverkas ej längre. Produkten går därför ej att beställa!

Märkligt då artikeln inte ens är 2 veckor gammal..:confused:

Iaf tips tages gladeligen emot på en bra DVD-brännare som fixar det mesta utan strul.

(Även tips på vilka skivor som är bra tackas för )

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk

Det var väl inte det här testet du läste...
http://www.sweclockers.com/html/recension/rec_041122_sju_dvd_...

Var det enda jag hittade och det är nästan ett år gammalt.
Benq DW1640 kanske är något. Sök på forumet så hittar du nog lite mer om den.

Permalänk

beställde själv just en nec nd-3550 från dustin home (det är fri frakt därifrån om du handlar för över 500 kr, så köp något för 55 kr till så slipper du den) och infiniti samurai dvd+r skivor från discsonline.

den är likadan som nec 3540 bara att den inte innehåller blyfria komponenter..

för recensioner kolla här: http://www.cdfreaks.com/article/search/B

...av egna erfarenheter, köp _inte_ de billigaste skivorna du hittar utan gärna verbatim eller infiniti eller dylikt

EDIT: kolla in wesellcd också som också är billiga på skivor, det kan vara så att de och discsonline själva säljer dvd-brännare så slipper du beställa från flera ställen..

Permalänk

Heh hoppsan Teknologen, men ett år hit eller dit är väl rätt världsligt..:rolleyes:

Iaf tackar ska kolla in den där brännaren sansoku,

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"