Tips på spel som tar tid!

Permalänk

Tips på spel som tar tid!

Tjena!

Skulle gärna vilja ha lite tips på spel som tar lång tid att klara av.
Har nu för många gånger blivit besviken på att alla spel man köpt går för fort, spel som Fear, Doom 3 och liknande. Alla sorters spel får ni gärna tipsa om. Bara nya spel hellst. Men vet ni om något som tar tid och är ruggigt bra och inte världens nyaste så får ni gärna nämna det också=)
Tack

Visa signatur

| Antec Sonata 2 PB | Asus A8N-E D | SD 3700+@2600MHz 35/43 | Gainward 7800GT @440/1230 - 42/55 - Zalman 7000CU | 2*1024Mb PC3200 | Samsung 940B | 3dM 01 28029 | SuperPi 32s | Letar efter bra minnen 2*512 |

Permalänk
Medlem

SSX On tour, Tony Hawks American Wasteland, Final Fantasy XI (mmorpg) eller något annat mmorpg kanske?

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Final Fantasy! Välj ett nr själv

Visa signatur

Screw you guys, I'm going home!

Permalänk

Okej. Jo tony hawk har man spelat innan men inte American Wasteland. Det kanske man skulle prova

Visa signatur

| Antec Sonata 2 PB | Asus A8N-E D | SD 3700+@2600MHz 35/43 | Gainward 7800GT @440/1230 - 42/55 - Zalman 7000CU | 2*1024Mb PC3200 | Samsung 940B | 3dM 01 28029 | SuperPi 32s | Letar efter bra minnen 2*512 |

Permalänk
Medlem

Myst

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Medlem

Nåt som tar tid? World of Warcraft.

Civilization IV också.

Permalänk
Medlem

THE ELDER SCROLLS III Morrowind 100+ speltimmar:)
det kom 2002 hoppas inte det är för gammalt

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk

Jo Civilization IV har en bekant nämt för mig.

Jag tänkte ifal Sims-spelen är nått att ha?
Finns ju en hel del expansions, känns som att det kommer ett nytt varje vecka=)

Visa signatur

| Antec Sonata 2 PB | Asus A8N-E D | SD 3700+@2600MHz 35/43 | Gainward 7800GT @440/1230 - 42/55 - Zalman 7000CU | 2*1024Mb PC3200 | Samsung 940B | 3dM 01 28029 | SuperPi 32s | Letar efter bra minnen 2*512 |

Permalänk
Medlem

Hearts of Iron 2, riktigt bra strategi som tar lång tid att klara

Permalänk

Dungeon Siege 2 (RPG-Spel)
50+ speltimmar

Permalänk
Medlem

Fallout 2!

Där har du mycket att upptäcka

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Final Fantasy spelen helt klart, Vissa gammla, andra nya, Men Final Fantasy VII kommer alltid vara bäst.

EDIT: Blir skönt o checka in Final Fantasy VII (Advent Children) som kommer framöver, (filmen har man ju sätt).

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Elder scrolls IV!!!! Kommer snart till pc och xbox 360. Jag skulle nästan vilja slänga bort mitt liv i några månader för att bara få sitta och spela det spelet ostört!

Jag har nämligen klarat det allra allra mesta på elder scrolls III när jag satt hemma och var arbetslös. Ett antal 100 timmar nerlaggt på det spelet... sjuuukt bra. Dock är grafiken inte alltid den bästa och efter lång tids spelande så saknar man en del saker som de nu har fixat i efterföljaren. Tror att det kommer att bli en av de bästa rollspelen genom tiderna.

Permalänk

Transport Tycoon ftw!!! Gammalt Strategispel, kallas det väl, som tar rätt lång tid att klara av eftersom det är går i "realtid". Kanske är svårt att få tag i dock men det MÅSTE nämnas :).

GTA San Andreas tar jävligt lång tid om man är sån som gillar att klara precis allt så går att göra.

Permalänk

World of warcraft, det tar aldrig slut

Permalänk

warcraft 2 eller 3

Permalänk
Permalänk
Medlem

baldurs gate II(200+), might&magic 6&7(200+), knights of the old republic(35-50).

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk

Hitman om du försöker klara det utan att skjuta dig igenom spelet, kan bli rätt knepigt.

Visa signatur

Laptop: | HP DV9072, tackade nej till en NW 9440 ey612 och tog DV9072 istället
Mobil: Nokia E61

Permalänk
Medlem

Måste också säga Morrowind. Tror allvarligt inte det finns något annat spel som räcker längre än Morrowind. Kanske Oblivion när det kommer. Men det finns sjukt mycket att upptäcka i Morrowind och hundratals quest att göra.

Förutom Main Questet kan man gå med i sammanlagt 10 gillen (kanske missar någon). Plus att det finns massa andra quests utspridda över världen. Mycket mycket större än något annat spel jag någonsin sett, inklusive MMORPG (kanske inte till ytan, men till innehåll).

Permalänk
Medlem

telnet mume.pvv.org 4242

Jag vill inte riktigt veta hur mycket tid jag spenderat på det 'spelet'...

Typ sen -99, kanske 6 månader online, nej, det räcker nog inte.

Visa signatur

Opt144@2,52GHz@1,45V | MSI KN8 Neo4 Fi | Twinmos 2GB@180MHz@2,5-3-3-6-1T | 200GB Samsung Spinpoint | Leadtek Winfast 6600GT 128MB | SonataII

Permalänk

Sid Meier's Pirates!

Däremot kommer du att lessna på det eftersom det är enormt enformigt, men efter en eller två månader brukar man ta upp spelandet igen.

Kan varmt rekommendera Knights of the Old Republic.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk

Gothic 2 Gold!!!
Utmanande och tidkrävande!

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem

GTA: San Andreas