Finns det nån sida som listar alla Java Script Funktioner? Som Php.net typ

Permalänk
Medlem

Finns det nån sida som listar alla Java Script Funktioner? Som Php.net typ

Som Ovan.

Permalänk

Jag blev flamed sist jag föreslog w3schools.

Pröva med http://www.devguru.com/Technologies/ecmascript/quickref/javas... istället.

Permalänk
Medlem

Vad är fel på w3schools? Den använder jag.

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk

Jag har också använd w3schools mycket. Jag är bekant med layouten och så vidare. Men sist jag hade problem frågade jag på irc, och då svarade de "w3schools? get lost. Everyone comes here with a problem and says I read bla bla on w3schools" eller något liknande.

Den gången var det också fel på w3schools, det var nåt om boolska variabler som inte stämde. Men men, det finns väl fel på alla sidor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gubbjekeln
Jag har också använd w3schools mycket. Jag är bekant med layouten och så vidare. Men sist jag hade problem frågade jag på irc, och då svarade de "w3schools? get lost. Everyone comes here with a problem and says I read bla bla on w3schools" eller något liknande.

Den gången var det också fel på w3schools, det var nåt om boolska variabler som inte stämde. Men men, det finns väl fel på alla sidor.

Kan tänka mig att elitisterna tycker att det är "n00bigt" typ, och att man ska vara elit o läsa dokumentationen på w3c istället
Iofs har dom rätt, men det är svårare att förstå på w3c.org än w3schools.com.

Permalänk