Wow - Rank 14 - ÄNTLIGEN!!!! [liten film]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Snarare sten, sax påse principen. JA det gäller även i vissa lägen mot en motsåndare 10lvls under dig.

Förövrigt grattis Ragnarök, vettefan om jag själv skulle orka det dock. Jag skulle nog starkt ifråga sätta mitt förstånd om jag la ner denna enorma tidsmängd för att få en ny pixlad yxa på skärmen..:p

Sen med expansionen så nära skulle det kännas jävligt surt att alla ens HW grejor blir värdelösa.

Jag ägde x antal rogues och andra klasser i lvl 53 med min rogue och då tack vare skills. Det berodde självklart på att jag hade bra gear för min lvl + att jag alltid fick opener = stunlock.

Angående expansionen tycker jag man som High Warlord (eller före detta) borde få gratis uppgradering när man nått lvl 70.

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

Liv?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Liv?

Du här säkerligen ett mycket bättre liv, fullt med BigBrother tittade och all annan skräp kanal 5 har att erbjuda dig.

Alla andra som gnäller försök själva bli rank 14 om det nu är så lätt och "man behöver bara tid" det är skitsnack man behöver fan så mycket mer än bara tid, det fungerar inte att förlora 16/tim om dagen och tro att man ska bli nån rank, man måste vinna och vinna hela tiden och vinna varje match snabbt. Men det verkar som många här inte har någon koll på alls utan tror att "det är bara att spela länge"......försök själva, och gnäll sedan.

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarl
Du här säkerligen ett mycket bättre liv, fullt med BigBrother tittade och all annan skräp kanal 5 har att erbjuda dig.

Alla andra som gnäller försök själva bli rank 14 om det nu är så lätt och "man behöver bara tid" det är skitsnack man behöver fan så mycket mer än bara tid, det fungerar inte att förlora 16/tim om dagen och tro att man ska bli nån rank, man måste vinna och vinna hela tiden och vinna varje match snabbt. Men det verkar som många här inte har någon koll på alls utan tror att "det är bara att spela länge"......försök själva, och gnäll sedan.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Grattis till din rank!

Jag hade nog aldrig orkat spela till rank 14, får se. Om jag blir arbetslös igen så kanske jag kommer ta upp lite mer seriöst pvpande.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarl
Du här säkerligen ett mycket bättre liv, fullt med BigBrother tittade och all annan skräp kanal 5 har att erbjuda dig.

Alla andra som gnäller försök själva bli rank 14 om det nu är så lätt och "man behöver bara tid" det är skitsnack man behöver fan så mycket mer än bara tid, det fungerar inte att förlora 16/tim om dagen och tro att man ska bli nån rank, man måste vinna och vinna hela tiden och vinna varje match snabbt. Men det verkar som många här inte har någon koll på alls utan tror att "det är bara att spela länge"......försök själva, och gnäll sedan.

QFT.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarl
Du här säkerligen ett mycket bättre liv, fullt med BigBrother tittade och all annan skräp kanal 5 har att erbjuda dig.

Alla andra som gnäller försök själva bli rank 14 om det nu är så lätt och "man behöver bara tid" det är skitsnack man behöver fan så mycket mer än bara tid, det fungerar inte att förlora 16/tim om dagen och tro att man ska bli nån rank, man måste vinna och vinna hela tiden och vinna varje match snabbt. Men det verkar som många här inte har någon koll på alls utan tror att "det är bara att spela länge"......försök själva, och gnäll sedan.

På vilket sätt är det svårt att vinna med raidgrupp mot randoms? Flesta som blir rank 14 har ju kört iaf endel med raid, och man måste vara bra jävla dålig för att förlora mot randoms med raidgrupp. Sen säger du åt folk att försöka själva som gnäller, har du varit rank 14 så du vet hur det är eller? Högre ranker är bara mindless honorfarming, inte kul, inte utmanande, ingen "ära" i att vinna games eller något. Och nej, slänga bort så mycket tid på lite bättre vapen känns inte så lockande.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Grattis!
Jag orkade bara till rank 12
Men det är skönt som fan att PvPa på skoj bara nu istället

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
På vilket sätt är det svårt att vinna med raidgrupp mot randoms? Flesta som blir rank 14 har ju kört iaf endel med raid, och man måste vara bra jävla dålig för att förlora mot randoms med raidgrupp. Sen säger du åt folk att försöka själva som gnäller, har du varit rank 14 så du vet hur det är eller? Högre ranker är bara mindless honorfarming, inte kul, inte utmanande, ingen "ära" i att vinna games eller något. Och nej, slänga bort så mycket tid på lite bättre vapen känns inte så lockande.

Jag håller till viss del med men lite skills måste man ändå ha.

Jag gillar dock mer att spela solo och med min rogue utan en enda epic ligga högst upp på listan i AB när man möter x antal warlords :). Respekt!

Btw, jag respeccade till hemo igår och älskar det hittills. Vet någon en grym film med en hemo-speccad rogue?

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
På vilket sätt är det svårt att vinna med raidgrupp mot randoms? Flesta som blir rank 14 har ju kört iaf endel med raid, och man måste vara bra jävla dålig för att förlora mot randoms med raidgrupp. Sen säger du åt folk att försöka själva som gnäller, har du varit rank 14 så du vet hur det är eller? Högre ranker är bara mindless honorfarming, inte kul, inte utmanande, ingen "ära" i att vinna games eller något. Och nej, slänga bort så mycket tid på lite bättre vapen känns inte så lockande.

Du låter som en riktig förlorare när du gnäller, självfallet finns det inte bara 1 premade grupp som farmar ära/server och självfallet så har "andra sidan" också premade grupper som man spelar emot, du får det som att låta att man bara behöver stå där och kika lite och efter ett tag är man rank 14, men du grabben det fungerar inte så. Och ja, själv är jag rank 13 på väg emot 14. Lägg ner att vara så avis du gör bara bort dig själv.

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Jag håller till viss del med men lite skills måste man ändå ha.

Jag gillar dock mer att spela solo och med min rogue utan en enda epic ligga högst upp på listan i AB när man möter x antal warlords :). Respekt!

Btw, jag respeccade till hemo igår och älskar det hittills. Vet någon en grym film med en hemo-speccad rogue?

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=15290 nuff said

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

Sånt här gör de omöjligt för oss som går i skolan/jobbet att ens komma upp i rank 10 Folk som bara sitter hemma och spelar hela tiden Crazy men grattis du ! =D är rank 5 efter 1 vecka =P

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarl
Du låter som en riktig förlorare när du gnäller, självfallet finns det inte bara 1 premade grupp som farmar ära/server och självfallet så har "andra sidan" också premade grupper som man spelar emot, du får det som att låta att man bara behöver stå där och kika lite och efter ett tag är man rank 14, men du grabben det fungerar inte så. Och ja, själv är jag rank 13 på väg emot 14. Lägg ner att vara så avis du gör bara bort dig själv.

Happ, varför skulle jag bry mig om du tycker att jag låter som en förlorare? Och ja jag vet allt det där. Men flesta honorfarming grupperna kör ju så att dom har en "scout" som checkar om det är randoms i den AB/WSG-matchen man är påväg att spela. Och är det randoms så kör man, annars hoppar man över den och kör på nästa... Så nej det krävs inte skills direkt. Och försök inte låta stöddig med "du grabben det fungerar inte så", jag vet hur det fungerar och du behöver inte förklara saker för mig :] Jag vet att det inte bara är att stå halv afk i ett hörn så får man rank 14, det har jag heller aldrig påstått. Men försöker du få det att låta som att det behövs skills för att bli rank 14 så har du fel. Och som jag skrev tidigare i tråden så är jag ärligt inte avundsjuk, för all den hjärndöda farming man måste göra är så sjukt tråkig så att jag var spyfärdig på rank 12 ^^

Men för det betyder det ju inte att det är dåligt gjort av Ragnarok eller någon annan som tar rank 14. Snälla, försök att inte ta åt dig och missförstå allt jag skriver >_<

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Jag håller till viss del med men lite skills måste man ändå ha.

Skills? Du menar lära sig sin gubbe som alla människor gör när man lvlar 1-60 eller woot?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
Sånt här gör de omöjligt för oss som går i skolan/jobbet att ens komma upp i rank 10 Folk som bara sitter hemma och spelar hela tiden Crazy men grattis du ! =D är rank 5 efter 1 vecka =P

Åt andra sidan är vår rank i det så kallade "riktiga livet" troligtvis av ädlare karaktär

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lordgonzo
Åt andra sidan är vår rank i det så kallade "riktiga livet" troligtvis av ädlare karaktär

Det, min vän, är en subjektiv åsikt

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

Grattis.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW