Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
vassegoo :):)

Alltid kul att hjälpa någon.

Inte för att jag förstod hur man gjorde spellistor, men det tar jag tag i imorgon istället tänkte jag mig.

Permalänk
Medlem

Börjar redan tröttna på 6280'n ölskar att byta lurar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
en jävla massa bakgrundsbilder till 6280

http://www.jhonny.org/wap/?type=6

Valde ut dem 178 snyggaste bilderna å zippade dem, finns här för alla er lata

http://hem.passagen.se/made4you/bakgrunder.zip 5 mb

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Hedersmedlem

vilka här är det som har den OLÅSTA versionen av 6280?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
Börjar redan tröttna på 6280'n ölskar att byta lurar

Haha ytterligare en hardcore prylnisse Känner igen det där men bit ihop det lönar sig i längden...

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Hedersmedlem

klart snyggaste theme till nokia 6280.. mac os

http://phattrance.no-ip.com/swec/

länken fungerar så länge min dator är på...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
vilka här är det som har den OLÅSTA versionen av 6280?

jag har en olåst rackare..

Visa signatur

du svettas väldigt lite för att vara så fet

Permalänk
Medlem

sådär efter 2v väntan pga slut på lager osv fick jag en ny telefon idag. Returnerade pga glapp i lucka och ville ha "nya" versionen. Trots denna väntan får jag tillbaka en ny men med gamla versionen och samma glapp. Tror inte nokia har förbättrat dedär :/ och ingen ny version heller, menmen, jag är nöjd med den iaf så nu ska jag lägga in lite musik på mitt nya minneskort Finns de någon bra converter som konverterar till mp4? förutom xilisoft 3gp konverter. De blir dplig kvalité då

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem

Finns det inget tema som gör det snyggt i bakgrunden också? Dvs där det står Meny och där 3planet ikonen är till höger.

Permalänk
Hedersmedlem

får man lägga upp spel här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
klart snyggaste theme till nokia 6280.. mac os

http://phattrance.no-ip.com/swec/

länken fungerar så länge min dator är på...

Snyggt, bra mycket bättre än det som heter 3 på mobilen i alla fall.

Någon som vet ifall det ens går att ändra bilden som är i bakgrunden när man trycker på Meny? Den där där blåa med 6 ljusa ringar...

Permalänk
Medlem

mr.E, jag undrar precis samma sak. Gillar också mac-temat. tack phat^trance

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Snyggt, bra mycket bättre än det som heter 3 på mobilen i alla fall.

Någon som vet ifall det ens går att ändra bilden som är i bakgrunden när man trycker på Meny? Den där där blåa med 6 ljusa ringar...

Ändras inte menybakgrunden inte på dom obrandade telefonerna heller?

Permalänk
Medlem

kass 6280

Tjena

Var nere och köpte denna 6280 idag kännde på den och känndes
mer än bra pratade då lite med försälgaren att jag haft tre innan och haft mer än bara problem med mobilerna jag har haft det var 2 år sedan, Då sa han att allt sådant var borta nu så jag litade på han och tog mbilen och gick hem, ladda mobilen och lekte lite i menyerna opps som vanliga visan igen den låste sig enda jag kunde göra var att starta om mobilen , sedan gick jag in på tres
oj den låste sig , men samma visa igen omstart, ja en gång till in igen så stod det bara att den laddade sidan sedan startade den om sig själv utan att hitta nätet , bara att inse det är tre själva som pajar all mobilerna med all smörja dom ska ha in i telefonerna

Så imorgon åker jag in med allt ock häver köpet ock forsätter
med comviq i min SE K750 som tro det eller ej den har alldrig låst sig,

Micke

__________________

Visa signatur

amd 64 3200
3D connect AWi 9800SE
ViewSonic 171s

Permalänk
Medlem

Enligt killen på Telia jag pratade med idag så funkar den som de säljer betydlige bättre än de som 3 levererar. Han viste inte exakt om det berodde på om deras hade nyare mjukvara eller om 3:s brandning ligger bakom de flesta felen de har haft. Efter som han är en säljare så lär han ju knappast påpeka några brister de har med den, men det lät iaf som att den skulle funka bättre än med 3.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Kan ju säga att man är rätt irriterad iallafall när man väl kommer in på tres portal ock ska ta sig vidare så startar mobilen om eller så står det bara en glob ock snurrar och det händer inget trycker man då avbryt sen har mobilen låst sig man kan ju hoppas på att det är ett måndags ex bara

Micke

Hur ser man om man har tretäckning ser inget i manualen om det

Visa signatur

amd 64 3200
3D connect AWi 9800SE
ViewSonic 171s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gneter
Kan ju säga att man är rätt irriterad iallafall när man väl kommer in på tres portal ock ska ta sig vidare så startar mobilen om eller så står det bara en glob ock snurrar och det händer inget trycker man då avbryt sen har mobilen låst sig man kan ju hoppas på att det är ett måndags ex bara

Micke

Hur ser man om man har tretäckning ser inget i manualen om det

Om det står 3G uppe i vänstra hörnet så har du 3G-täckning, annars visas en symbol som liknar en antenn. Och jag har för mig att det står i manualen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Enligt killen på Telia jag pratade med idag så funkar den som de säljer betydlige bättre än de som 3 levererar. Han viste inte exakt om det berodde på om deras hade nyare mjukvara eller om 3:s brandning ligger bakom de flesta felen de har haft. Efter som han är en säljare så lär han ju knappast påpeka några brister de har med den, men det lät iaf som att den skulle funka bättre än med 3.

Klart som fan han påstår att Tres 6280 är sämre än deras egen...

Någon som vet ifall det går att unbranda telefonen?
Ifrån 3 till Nokias orginal då förstås... Och kommer allting fungera?
Mail och sån där skit bryr jag mig inte det minsta om, huvudsaken är att 3 portalen, sms,mms och att ringa fungerar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Klart som fan han påstår att Tres 6280 är sämre än deras egen...

Någon som vet ifall det går att unbranda telefonen?
Ifrån 3 till Nokias orginal då förstås... Och kommer allting fungera?
Mail och sån där skit bryr jag mig inte det minsta om, huvudsaken är att 3 portalen, sms,mms och att ringa fungerar.

Jag har ju svårt att tro att det skulle vara någon skillnad på hårdwaran mellean en obrandad och en brandad, så det borde inte vara problem att unbranda den. Angående mailen så går det ju att ställa in valfritt mailkonto redan när den är brandad.

Permalänk
Medlem

Men asså alla man köper från tre är väl brandade? Så hur kan en del ha obrandade nu? Eller släpptes den för andra operatörer nu i veckan eller nåt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
Men asså alla man köper från tre är väl brandade? Så hur kan en del ha obrandade nu? Eller släpptes den för andra operatörer nu i veckan eller nåt?

Sedan någon vecka tillbaka så går den att köpa olåst/obrandad.

Permalänk
Medlem

Jag snackade precis med kundtjänt (3) angående lite abbonemangs grejor och passade på att fråga om ny uppdatering till 6280n.. han sa att det var på gång men kunde inte säga något datum... Tänkte bara så att vi folk med en 3 brandad telefon är medvetna om det.

Permalänk
Medlem

Är det någon begränsning i antalet SMS som man man ha i telefonen, eller är det bara beroende av mängden ledigt mínne?

Permalänk

finns det något mer än låtbyte och volymhöjning man kan göra med headset-fjärren?!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
Men asså alla man köper från tre är väl brandade? Så hur kan en del ha obrandade nu? Eller släpptes den för andra operatörer nu i veckan eller nåt?

Jag såg någon Teliareklam i tidningen nyligen, de har också börjat sälja 6280.

Visa signatur

i am a sig. please don't eat me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcusbabe
finns det något mer än låtbyte och volymhöjning man kan göra med headset-fjärren?!

Låtbytarknappen används ju även till att svara och avsluta samtal med, samt om du håller den intryck så aktiveras röstuppringningen.

Permalänk
Medlem

Är det nån mer än jag som tycker batteritiderna suger röv eller? Nyladdat batteri efter 1h musiklyssning, 10minuters spelande samt 6h standby (sparläge på) suger slut på batteriet. Jag tycker nog att det är i klenaste laget.

Visa signatur

du svettas väldigt lite för att vara så fet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bopprock
Är det nån mer än jag som tycker batteritiderna suger röv eller? Nyladdat batteri efter 1h musiklyssning, 10minuters spelande samt 6h standby (sparläge på) suger slut på batteriet. Jag tycker nog att det är i klenaste laget.

Min håller iallafall två dagar när jag lyssnar på MP3/radio till och från jobbet som är en resa på en timme åt vardera hållet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av No_Jah
Min håller iallafall två dagar när jag lyssnar på MP3/radio till och från jobbet som är en resa på en timme åt vardera hållet.

Åfan, det är ju märkbart bättre. jag ska prova att låta den ladda hela kvällen/natten nu när batteriet är tvärtomt. Jag har även märkt att det kostar mycket batteri vid filöverföring från datorn, man måste ha laddaren i för att kunna lattja fritt..

Visa signatur

du svettas väldigt lite för att vara så fet

Permalänk
Medlem

Precis, det som som drar mest är ju helt klart när man överför filer med USB-kabeln. Det drar även en hel del att ha bluetooth igång.
När jag laddar telefonen gör jag det alltid över natten, även om det förmodligen inte gör någon skillnad hur länge den laddar så länge den laddat klart.